Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
blogeja. Mutta kunhan satuin katsomaan kun tässä oli ketju ja linkki aiheesta.
Ja niin pisti silmään ne lelut siinä matolla:)
Fiksu poika blogistilla kun osaa niin harmoonisen kauniisti leikkiäkin:)
että kaikki on kaunista ja ihana. Kyllähän se blogin nimikin sen jo kertoo.Jos ei kestä lukea, voi siirtyä paskamutsi blogiin :)
että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:) Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....
Varmasti haluaa (hyvin tietoisestikin) antaa kuvan,että kaikki on niin kaunista, ihanaa jne.
vaikkei meillä olekaan ollenkaan aina niin harmoonista ja siistiä ja kaunista.. mutta hänellä on hyviä ideoita ja kauniita kuvia. juuri tuosta matostakin sain inspiksen alkaa virkkaamaan samanlaista, matonkuteita kun on ollut valmiina jo kauan, mutta se innostus vain on puuttunut. ;)
en haluaisi katsoa kuvia, joissa likaisia lapsia tai vaatteita ja sekasotkua, sitä saa kotonakin katsella! :D ja tältä blogistilta ei taatusti koskaan löydy rappukäytävässä kuvattuja lastenkuvia... :D
eikö tuo koko blogi ole markkinointiväline? Vai olenko ymmärtänyt väärin?
on joku homokaveri?
Onhan toi nättiä niinkun sisustaminen aina mutta en tajua miten jaksaa olla noin pintaliitoa: räps, räps, otetaan kuvia joka välissä ja laitetaan nettiin.
Poika varmaankin leikkinyt ja kääntänyt =)
Ilmeisen nuorena lapset hankkinut jos on vasta 27-vuotias...
Mieletöntä itsensä mainostamisen tarvetta.
näyttää komealta takaapäin ja sivulta, mutta mulle oli kyllä pettymys tuo kuva, jossa näkyy kasvot paremmin: leuka on aika pieni ja kasvot naismaiset. Ilme kyllä aika mielenkiintoinen siinä kuvassa, jossa pitelee sitä vauvaa pihalla.
Mä ihan rehellisesti uteliaisuuttani kysyn, mikä siinä blogissa ja bloggaajassa on se juttu mikä niin kauheasti ärsyttää?
Kaunis, herttaisen oloinen kotirouva, jolla on poikkeuksellisen hyvä maku ja varaa toteuttaa ja tehdä itse. Aivan ihana inspiraation lähde koko blogi. Mielettömän ihania juttuja tekee itse ja muutenkin on sellainen levollinen tunnelma koko touhussa.
Mutta mikä teitä siinä ärsyttää? Erilainen sisustusmakuko?
että oma estetiikan taju tuntuu olevan suoraan muilta pois...ei voi mitään. Ei mun tarvitse muuttua muiden mieliksi harmaaksi läjäksi.
Osaa pitää kodin siistinä ja askartelee lasten kanssa. Kokkaakin paljon. Onnekas mies!
Bloginpitäjän kauneudentaju vetoaa minuun. Toki kaikki eivät pidä tuollaisesta tyylistä, mutta ei kai kukaan voi kiistää, että hän osaa kuvata hvyin ja on näppärä käsistään. Oikeasti jonkun elämä voi kaikenlisäksi olla harmonista ja tasaista.
Minunkin kotini on kaunis ja siisti, mikään tavara ei ole milliäkään väärässä asennossa.
Se vaatii kuitenkin ihan jatkuvaa järjestelyä. Kuljen ympäriinsä ja pienen pieni roska (toiset näkevät sen ainoastaan suurennuslasilla) saa varmasti kyytiä.
Kuvat ovat blogissa kauniita mutta mitä ne vaativat, ei ainakaan onnistu normaali eläminen.
Tiedän sen kokemuksesta.
Eihän nuo kuvat ole niin tarkkoja, että se pienen pieni roska näkyisi. Ja helppohan ennen kuvan ottoa on siivota aina kuvaan tuleva alue, vaikka huusholli olisikin sekainen muuten. Ei kodin siitinäpitäminen vaadi välttämättä ylimaallisia ponnistuksia.
Minunkin kotini on kaunis ja siisti, mikään tavara ei ole milliäkään väärässä asennossa.
Se vaatii kuitenkin ihan jatkuvaa järjestelyä. Kuljen ympäriinsä ja pienen pieni roska (toiset näkevät sen ainoastaan suurennuslasilla) saa varmasti kyytiä.Kuvat ovat blogissa kauniita mutta mitä ne vaativat, ei ainakaan onnistu normaali eläminen.
Tiedän sen kokemuksesta.
jua tapeteista ja lapsista, ei vaan kiinnosta. Ja en sano tätä millään pahalla.
Eihän nuo kuvat ole niin tarkkoja, että se pienen pieni roska näkyisi. Ja helppohan ennen kuvan ottoa on siivota aina kuvaan tuleva alue, vaikka huusholli olisikin sekainen muuten. Ei kodin siitinäpitäminen vaadi välttämättä ylimaallisia ponnistuksia.
Minunkin kotini on kaunis ja siisti, mikään tavara ei ole milliäkään väärässä asennossa.
Se vaatii kuitenkin ihan jatkuvaa järjestelyä. Kuljen ympäriinsä ja pienen pieni roska (toiset näkevät sen ainoastaan suurennuslasilla) saa varmasti kyytiä.Kuvat ovat blogissa kauniita mutta mitä ne vaativat, ei ainakaan onnistu normaali eläminen.
Tiedän sen kokemuksesta.
ja tarkasti aseteltu?! Minun mielestäni on tekemällä tehty. Lapset kun leikkii normaalisti niin kyllä olisi erilaisia kuvia.
että jokainen 'vie mennessään ja tuo tullessaan'. Järjestys säilyy eikä synny 'läjiä'.
Eihän nuo kuvat ole niin tarkkoja, että se pienen pieni roska näkyisi. Ja helppohan ennen kuvan ottoa on siivota aina kuvaan tuleva alue, vaikka huusholli olisikin sekainen muuten. Ei kodin siitinäpitäminen vaadi välttämättä ylimaallisia ponnistuksia.
Minunkin kotini on kaunis ja siisti, mikään tavara ei ole milliäkään väärässä asennossa.
Se vaatii kuitenkin ihan jatkuvaa järjestelyä. Kuljen ympäriinsä ja pienen pieni roska (toiset näkevät sen ainoastaan suurennuslasilla) saa varmasti kyytiä.Kuvat ovat blogissa kauniita mutta mitä ne vaativat, ei ainakaan onnistu normaali eläminen.
Tiedän sen kokemuksesta.ja tarkasti aseteltu?! Minun mielestäni on tekemällä tehty. Lapset kun leikkii normaalisti niin kyllä olisi erilaisia kuvia.
kyllä mun on ohjattava heidät paikoilleen ja sanottava että pysykää siinä tai kuvassa ei näy kun hulmuava tukka oikeessa reunassa ja perse vasemmassa.
Näin on varmaan kuvan blogistikin tehnyt!
Millaisia nuo lapset ovat murrosiässä..
Ei ole kyllä normaalia päivät pitkät olla vaihtamassa vaatteita ja poseeraamassa äidille.
Liika vaan nyt on liikaa.
Olen blogia jonkin aikaa seurannut ja ihastellut. Toki se on hyvin idyllistä ja kiiltokuvamaista, mutta voi hyvinkin olla mahdollista että tällaista on. Sen mahdollistavat muutamat asiat:
1) molempien kotona on ollut ilmeisen hyvä kasvuympäristö. Blogisti kertoo että äiti on ollut aina kotona saapuvilla (olikos hänelläkin yritys siinä kotipiirissä).
2) molemmat vanhemmat ovat ilmeisen varakkaista perheistä. Rahasta ei nytkään tunnu olevan pulaa.
3) luova ja tekevä luonne.
Suuri tekijä on se nelikirjaiminen, RAHA. Todennäköisesti blogistin luona käy siivooja, juhliin ynnä muihin tilataan pitopalveluista ruoat jne. Ties vaikka olisi oma kokkikin. Kyllä siinä äiti ehtii hyvinkin sekä tehdä käsitöitä että omistautua lapsille, kun ei tarvitse niistä kotitöistä huolta kantaa muuten kuin että tekijöille maksaa palkan aikanaan.
Olen hiukan kateellinen. Mutta ennen kaikkea olen onnellinen blogistin puolesta siitä, että hänen elämänsä tuntuu olevan hyvällä mallilla. Onko teidän kyynikkojen ja ilkeilijöiden todella niin mahdoton iloita toisen, vaikka ihan vieraankin, ihmisen onnesta?