Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi väittää tätä turvaistuinta UUDENVEROISEKSI?

Vierailija
21.08.2011 |

http://www.huuto.net/kohteet/lasten-turvaistuin/187426389

Eiköhän tuo ole jo 15-20v vanhakin..:/

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanha onkin..

Vierailija
2/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hintakaan päätä huimaa, toisten vaan pitäs saada kaikki ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote on uudenveroinen, niin silloin siinä ei ole kulumista, värimuutoksia, vaan on uudennäköinen.

Vierailija
4/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovi haurastuu n. 5-6 vuodessa käyttökelvottomaksi. Vaikka kangas olisi siisti tai jopa uudenveroinen tuo istuin ei todellakaan ole uudenveroinen. Mikäköhän hv mahtaa olla? Noin vanhan istuimen voisi ehkä myydä parilla eurolla joksikin mummolaistuimeksi, jos on siis mummolassa valmis ottamaan riskin että istuin on täysin kelvoton.

Vierailija
5/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo siisti ja puhdas. Eikä hintakaan päätä huimaa, toisten vaan pitäs saada kaikki ilmaiseksi.

Vierailija
6/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaistuimen muovi hapertuu ajan kuluessa. Vaikka päällepäin ei ole mitään vikaa, niin istuin ei kuitenkaan kestä samalla tavalla kuin uutena. Oma tyttöni on 16 v ja hänen ollessaan pieni Aktalla oli tuo malli ja kangaskuosi turvaistuimissaan.

Eli hieman harhaanjohtavaa sanoa sitä uudenveroiseksi. Itse en ostaisi koskaan yli 3-4 vuotta vanhaa istuinta ja meillä on heitetty ihan roskiin istuin joka oli uuden veroinen mutta 7-8 v vanha, koska en uskaltaisi ottaa omalletunnolle jos kuulisin myymäni istuimen pettäneen kolarissa. Ne mitä on myyty on yleensä myyty tutuille.

Jos tuote on uudenveroinen, niin silloin siinä ei ole kulumista, värimuutoksia, vaan on uudennäköinen.

Vierailija
7/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja mun sisko on syntyny vuonna 1996! siinä oli kuitenkin HIEMAN kirkkaammat värit eli uudenveroisuus on tässä penkissä aika kaukana..........

Vierailija
8/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin on yli kymmenvuotias kuosista päätellen. Sinänsä kankaalla ei ole väliä, se ei paljon kolarissa suojaa, mutta itse muovi on kyllä haurastunut käyttökelvottomaksi.

Miten joku kehtaa laittaa lähtöhinnaksi 25 euroa, kun ihan upouuden saa kaupasta jollain yhdeksälläkympillä?

Vierailija
9/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-myyttiä muovin haurastumisesta.

Nauroi että toki esim muoviveneet leviää heti veteen, kun ne täyttää kuusi vuotta. Varsinkin kun niitä säilytetään ulkona!

Vierailija
10/70 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta ollut käytössä vain 6 vuotta:) Niin on minun vanhin lapsenikin ja tosiaan toivon että hänen vanhat kiertoon laitetut istuimensa ei todellakaan ole käytössä. Meillä jokaiselle lapselle ostettu uudet, koska ikäeroa on useita vuosia. Ei koskaan voinut tietää onko seuraava edes tulossa, joten ei niitä varastoon laitettu.

Vierailija
11/70 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ajan kuluessa haurastuneeseen vaikka melkoisen määrän muoviesineitä olen jo nähnyt ja käsitellyt. Itse kyllä käyttäisin samaa turvaistuinta omilla lapsillani jos mulla olisi vaikka 10 vuotta vanha istuin. Ei kaikki tavara heti huonoksi mene. Muutenhan sitä saisi olla ostamassa uutta ihan koko ajan. Mutta tämäkin muovinäppäimistö mitä nyt näpyttelen on ainakin 5 vuotta vanha ja toimii ihan hyvin.

muoviesineet, joita olet käsitellyt? Haurastuminen (esim. hiusmurtumat) eivät ole välttämättä silminnähtäviä ja todettavissa.

Kyllähän esim. astioihin pintanaarmuja tulee mutta ei niitä hajalle saa. En mä ainakaan ole ainuttakaan muovikuppia tai lautasta saanut ikinä rikki.

Empiirisen kokemukseni mukaan muovi näyttää olevan ikuista. Sehän ei edes maadu ikinä. Ainakaan sellainen kova muovi, mistä turvaistuimetkin kaiketi yleensä tehdään, joku ohuempi muovi kyllä haurastuu mutta siihenkin menee vuosikausia. Esim. vanhasta pyörästäni on haurastunut ja mennyt satula pahaksi mutta olen sitä ulkona sateen ja pakkasen armoilla pitänytkin vuosikausia.

Vierailija
12/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänellä on suljetuissa kohteissa myös uudenveroinen uuni myynnissä. Joku sitten kysyi, miten vanha uuni on. Vastaus on luettavissa, että muuttivat taloon 14v sitten ja silloin uunia käytettiin ensimmäisen kerran. Siis 14v vanha ja uudenveroisena myydään.

Vierailija
13/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänellä on suljetuissa kohteissa myös uudenveroinen uuni myynnissä. Joku sitten kysyi, miten vanha uuni on. Vastaus on luettavissa, että muuttivat taloon 14v sitten ja silloin uunia käytettiin ensimmäisen kerran. Siis 14v vanha ja uudenveroisena myydään.

Minulla on ompelukone, jolla on ommeltu max 10 tuntia, ikää sillä on 15 vuotta. Se on jopa parempi kuin uudenveroinen, koska nykykoneissa paljon muovia, tässä metallia. Pitää kai laittaa, että "kunto huono, vaikka toiminnoiltaan parempi ikuin vastaavat uudet".

Vierailija
14/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin on yli kymmenvuotias kuosista päätellen. Sinänsä kankaalla ei ole väliä, se ei paljon kolarissa suojaa, mutta itse muovi on kyllä haurastunut käyttökelvottomaksi. Miten joku kehtaa laittaa lähtöhinnaksi 25 euroa, kun ihan upouuden saa kaupasta jollain yhdeksälläkympillä?

Meillä on 10 vuoden ikäinen auto, jossa istuimissa muovia. Pitääkö se auto nyt viedä romuttamoon, koska muoviosat on haurastuneet? Tuo on istuinvalmistajien keksimä urbaanilegensa, että muoviosat autossa haurastuisivat jotenkin erityisesti ihan normaalikäytössä. Monessako autossa muovipuskurit pitää vaihtaa 6 vuoden välein?

Vierailija
15/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-myyttiä muovin haurastumisesta. Nauroi että toki esim muoviveneet leviää heti veteen, kun ne täyttää kuusi vuotta. Varsinkin kun niitä säilytetään ulkona!

Veneet tehdään hieman erilaisesta aineesta kuin turvaistuimet.

Vierailija
16/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-myyttiä muovin haurastumisesta. Nauroi että toki esim muoviveneet leviää heti veteen, kun ne täyttää kuusi vuotta. Varsinkin kun niitä säilytetään ulkona!

Veneet tehdään hieman erilaisesta aineesta kuin turvaistuimet.

OIkeastiko olet sitä mieltä?

Vierailija
17/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ompelukone, jolla on ommeltu max 10 tuntia, ikää sillä on 15 vuotta. Se on jopa parempi kuin uudenveroinen, koska nykykoneissa paljon muovia, tässä metallia. Pitää kai laittaa, että "kunto huono, vaikka toiminnoiltaan parempi ikuin vastaavat uudet".

Vierailija
18/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara tehdään nykyisin heikkolaatuiseksi, jotta se hajoaisi pian käytössä ja ihmiset ostaisivat uutta.

Onko tämä oikeasti jollekin uutinen?

Suosittelen katsomaan dokumentin hehkulamppuhuijaus.

Vierailija
19/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara tehdään nykyisin heikkolaatuiseksi, jotta se hajoaisi pian käytössä ja ihmiset ostaisivat uutta.

Vierailija
20/70 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän