Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn salilla, mutta en juokse koskaan

Vierailija
10.08.2026 |

Tänään piti juosta kiireen takia. En hengästynyt, mutta tunsin itseni köntykseksi! Jotenkin salilla käynti on niin paljon helpompaa kuin ajatus jostain lenkille lähdöstä.

Kellään samaa?

N

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas juoksen, mutta en käy salilla koskaan. Salilla on niin tylsää. Juostessa maisema vaihtuu ja tulee tunne että asiat edistyy. 

Vierailija
2/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastakkainen ongelma. Juokseminen on nautinto, mutta lihaskuntotreeni ihan pakkopullaa. Edes kerran viikossa ei onnistu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että jopa minä juoksisin paremmin kuin joku sali-Make, joka nostaa 200 kg. 

En siiis yleensä juokse edes bussipysäkille, mutta liikun muuten paljon luonnossa ja työni on liikkuvaa (siivousta). 

Vierailija
4/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vastakkainen ongelma. Juokseminen on nautinto, mutta lihaskuntotreeni ihan pakkopullaa. Edes kerran viikossa ei onnistu

Minusta on ihanaa tehdä salilla omassa kuplassa sitä omaa juttua ja miettiä omia juttuja. Se on omaa aikaa. Jotenkin kauhean palkitsevaa on myös. Miksiköhän juokseminen laiskottaa minua? Ap

Vierailija
5/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn salilla ja aerobisen teen pyörällä tai sauvarullaluistelemalla, oon aina vihannut juoksemista.

Vierailija
6/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Käyn kyllä kävelylenkeillä.

N44

Vierailija
7/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immu-gorillako siellä?

Varo ettet saa sydäriä.

Vierailija
8/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa tehdä salilla omassa kuplassa sitä omaa juttua ja miettiä omia juttuja. Se on omaa aikaa. Jotenkin kauhean palkitsevaa on myös. Miksiköhän juokseminen laiskottaa minua? Ap

Teetkö vapailla painoilla vai laitteissa? Niissä laitteissa ei tarvitsekaan ajatella, mutta silloin jää kyllä treenikin vähän vajaaksi.

Vierailija
9/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas juoksen, mutta en käy salilla koskaan. Salilla on niin tylsää. Juostessa maisema vaihtuu ja tulee tunne että asiat edistyy. 

Mutta näytät ryppyiseltä kuolleelta männyltä etkä jaksa kauppakassia kantaa.

Vierailija
10/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tai no juoksumatolla voin lämmitellä ennen muille laitteille menoa. Mutta juoksulenkillä ulkona en käy. 

Vierailija
11/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas oma kupla syntyy siellä lenkillä. Salilla joutuu ottaan muutkin ihmiset huomioon

Vierailija
12/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näytät ryppyiseltä kuolleelta männyltä etkä jaksa kauppakassia kantaa.

Kuinka sanoa olevasi katkera ja kateellinen sanomatta sitä 😂

Vierailija
13/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla saa massaa, joka sitä tarvii tai yleensäkään haluaa. Koordinaatio jää salilla yleensä kehittymättä. Tulee lihaksikas köntys, joka väsyy nopeasti.

Vierailija
14/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immu-gorillako siellä?

Varo ettet saa sydäriä.

No en minä nyt sentään gorillalta näytä. Ap

Vierailija
15/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö vapailla painoilla vai laitteissa? Niissä laitteissa ei tarvitsekaan ajatella, mutta silloin jää kyllä treenikin vähän vajaaksi.

No teen laitteilla. En ole enää nuori, teen sillä meiningillä että pääasia että käyn salilla ja ryhti pysyy edes jotenkin. Ei siis erityisempiä tavoitteita. Ap

Vierailija
16/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta kuluttaa energiaa juoksemiseen kun haittaa vaan salihommia.

Vierailija
17/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaskato iskee jossain vaiheessa.

Vierailija
18/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kesäisin juoksemassa ja talvella salilla. Lihakset on taas hävinnyt loppukesästä mutta leposyke on 42.

Vierailija
19/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä salitreeni tekee kankeaksi. Jokaisen ihmisen pitäisi treenata kolmea asiaa: voimaa, kestävyyttä ja kimmoisuutta/räjähtävyyttä. Sinä treenaat vain voimaa.

Vierailija
20/24 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä sitä, mihin kroppa on tarkoitettu. Lyhyet jalat ja pitkä selkä, turha lähteä juoksemaan ainakaan mitenkään tavoitteellisesti, sen sijaan voima tarttuu ja salilla on kiva käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi