Miten kukaan voi väittää tätä turvaistuinta UUDENVEROISEKSI?
http://www.huuto.net/kohteet/lasten-turvaistuin/187426389
Eiköhän tuo ole jo 15-20v vanhakin..:/
Kommentit (70)
Auton sisätiloissa -40?
No huhhuh....
Ootko koskaan ollut kunnon talvipakkasessa? Kyllä se auto on sieltä sisältä ihan yhtälailla jäässä kuin ulkoakin.
Eikä ole kyllä +80 astettakaan.
Ihmiset ei halua käyttää 5v vanhoja kännyköitä kun pitää olla uusinta tekniikkaa,mutta 15v vanha turvaistuin kyllä kelpaa
Ajattelen myös lapsenlapsiani!
siis ajan kuluessa haurastuneeseen vaikka melkoisen määrän muoviesineitä olen jo nähnyt ja käsitellyt.
Itse kyllä käyttäisin samaa turvaistuinta omilla lapsillani jos mulla olisi vaikka 10 vuotta vanha istuin. Ei kaikki tavara heti huonoksi mene. Muutenhan sitä saisi olla ostamassa uutta ihan koko ajan. Mutta tämäkin muovinäppäimistö mitä nyt näpyttelen on ainakin 5 vuotta vanha ja toimii ihan hyvin.
siis ajan kuluessa haurastuneeseen vaikka melkoisen määrän muoviesineitä olen jo nähnyt ja käsitellyt. Itse kyllä käyttäisin samaa turvaistuinta omilla lapsillani jos mulla olisi vaikka 10 vuotta vanha istuin. Ei kaikki tavara heti huonoksi mene. Muutenhan sitä saisi olla ostamassa uutta ihan koko ajan. Mutta tämäkin muovinäppäimistö mitä nyt näpyttelen on ainakin 5 vuotta vanha ja toimii ihan hyvin.
muoviesineet, joita olet käsitellyt? Haurastuminen (esim. hiusmurtumat) eivät ole välttämättä silminnähtäviä ja todettavissa.
siis ajan kuluessa haurastuneeseen vaikka melkoisen määrän muoviesineitä olen jo nähnyt ja käsitellyt.
Itse kyllä käyttäisin samaa turvaistuinta omilla lapsillani jos mulla olisi vaikka 10 vuotta vanha istuin. Ei kaikki tavara heti huonoksi mene. Muutenhan sitä saisi olla ostamassa uutta ihan koko ajan. Mutta tämäkin muovinäppäimistö mitä nyt näpyttelen on ainakin 5 vuotta vanha ja toimii ihan hyvin.
Ihmiset ei halua käyttää 5v vanhoja kännyköitä kun pitää olla uusinta tekniikkaa,mutta 15v vanha turvaistuin kyllä kelpaa
Ajattelen myös lapsenlapsiani!
ajattelen mahdollisia tulevia lapsenlapsiani ja siksi turvaan lasteni kallisarvoista elämää niin hyvin kuin pystyn.
Ennemmin hankin uuden turvallisen istuimen ja käytän vanhaa puhelinta. Jos puhelimen toiminnassa ilmenee vikaa, ei se ole hengenvaarallista. Toisin voi olla turvaistuimen kanssa.
että ottaisi tuon istuimen lapselleen jos saisi..
Hyvähän sitä on mäkättää istuimen kestävyydestä kunhan ei omalle lapselle tarvitse tuollasta kammotusta ottaa.
että ottaisi tuon istuimen lapselleen jos saisi..
Hyvähän sitä on mäkättää istuimen kestävyydestä kunhan ei omalle lapselle tarvitse tuollasta kammotusta ottaa.
Se vikahan näissä käytetyissä on.
t: 39
No onhan tuo siisti ja puhdas. Eikä hintakaan päätä huimaa, toisten vaan pitäs saada kaikki ilmaiseksi.
enkä ole huutonetin käyttäjä :))
Auton puskureiden on tarkoitus mennä rikki kolarissa - pehmentää iskua. Turvaistuimen on taas tarkoitus suojata lasta!
Älkää nyt ihmeessä TUOSSA kohtaa alkako säästämään vaikka kuinka köyhiä olisitte!