Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
Kannattaa hakata veitsellä hakkelukseksi, soittaa hätänumeroon, ja sitten kun todetaan että olet syytön murhaan, hakea korvauksia valtiolta.
Tiedän tapauksen jossa naispuolinen narsissi teki näin ehkä narsissimiehelleen, vai olikohan se mies itse asiassa kliivia?
Akkojen palsta... Kysyjällä on mahdollisesti dysleksia. On se niin kivaa, niin kivaa naputella näppäryyksiä, kun joku rohkenee kysyä neuvoa...
Onko dysleksia mukulakasvi vai pensas vai puu? Tuottaako hedelmiä?
varresta hoikka, tuuhea tupsu yläpäässä. Aika helppo pitää, mutta voi huonosti jos kastelee liikaa.
Mun mies on hyasintti, kaikki kukkaset ansaitsee tilaisuuden.
Pistä maahan (ulkoruokintaan) ja ens keväänä se taas kukoistaa.
enää ole parhaimmillaan tähän aikaan vuodesta...
tuohon nyt voi sanoa. Hiljaiseksi vetää. Miten et ole aiemmin huomannut olevasi suhteessa kukkaan?
kanntattaa tollaset kevätkukat laittaa välittömästi! Sieltä se uusi kukoitus lähtee...;-)
Istutat sitten lokakuussa kukkapenkkiin, huhti-toukukuussa miehesi kukkii komeasti keltaisin kukin.
Täytyykin kääriytyä mattoon tästä hihittelemästä.
Samaa mieltä että narsissit eivät todellakaan ole parhaimmillaan tähän aikaan vuodesta. Niihin ei saa mitään kontaktia. Yritä vaan kestää. Voit hyvin viedä miehesi talveksi johonkkin viileään ja pimeään paikkaan ja katsoa tilanne uusiksi ensi keväänä.
kuoppaamaan se!
Valitse seuraavalla kerralla paremmin esim Jänönhäntä voisi olla sopivampi.
Laita mukula multaan syksyllä ja sieltä se oma narsissisi sitten keväällä nousee ja puhkeaa kukkaan. Tämä kukoistus voi olla ilonasi vielä monena keväänä. Ehdottomasti pihalle!
mun mies on orapihlaja. Piikikäs kuin mikä.
meinaan kyllä ens keväänä leikata ihan tapille ja ehkä rounduppaan koko tapauksen?
Jos jätät miehesi valvomatta pidemmäksi aikaa niin on pakko varoittaa että myyrät pitävät narsisseista ja mielellään ottavat sipulia poskeen.
narsisseista on vain pieni ilo pääsiäisen aikoihin, suosittelen jotain ikivihreää, josta sulla on iloa ympärivuoden?
Kyllä tuo kuoppaaminen kuulostaa aika raa'alta. Vai tarkoititko vain vertauskuvallisesti suhteen kuoppaamista?
Kyllä ap ansaitsee jotain helppohoitoisempaa kumppania narsissin jälkeen. Mielellään jotain ihan kotona viihtyvää.
Mä lahjoitin oman narsissini toiselle. Ajattelin että joku muu saa hoitaa koko sotkun. Onneksi uusi oli puutarhuri. Pärjää ehkä paremmin narsissin kanssa.