Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!

Vierailija
15.08.2011 |

Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??

Kommentit (498)

Vierailija
1/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tunteettomalta tuntuu tuo kylmään ja pimeäänkin laittaminen. Kyllä mun mielestä puolisosta pitää pitää huolta vaikka sitten olisikin narsissi. Eihän se itse sille mitään voi.

Vierailija
2/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastele. Voit laittaa sokeria siihen veteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"reps"

Vierailija
4/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin narsissi tai hyasintti kun anopinkieli!!! miettikää nyt, mä asun anopinkielen kanssa. Tsiisus!

Vierailija
5/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsissi on niin helppohoitoinen.

Minun mieheni oli daalia ja pakko siitä oli luopua kun en jaksanut sitä jokasyksyistä ylöskaivelua, viileää talvisäilytystä ja keväistä uudelleenistutusta.

Nyt olen ollut pari vuotta yksin, mutta ei ole herkkua sekään. Olenkin koettanut etsiä itselleni perunaa, niistä on niin paljon iloa ja hyötyä arjessa. Lapsetkin tykkäisivät.

Vierailija
6/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanntattaa tollaset kevätkukat laittaa välittömästi! Sieltä se uusi kukoitus lähtee...;-)

Puutarhakukkien jätteitä ei saa kantaa villiin luontoon, nuo jalostetut lajit kun eivät kuulu Suomen luontoon, ja pahimmillaan villiintyvät siellä ja tukahduttavat perinnekasviston!!

Tiedän tuskasi, mieheni on nimittäin traakkipuu! Tosin hän ei selviäisi villissä luonnossa talven ylitse..

Vierailija
7/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolen nauruun!!!

Vierailija
8/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänkumppanini on saniainen. Ei ole herkkua sekään, ottaa nokkiinsa jos joskus en muista kantaa sille juotavaa ja mököttäessään se näyttääkin ihan kauhealle kurttu-ukolle. Silloin jos tulee vieraita kylään niin on pakko kantaa se toiseen huoneeseen siksi aikaa ja laittaa ovi kiinni. Häpeisin silmät päästäni jos vieraat näkisivät sen.

Vierailija
9/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkin hankala elämänkumppani, että niitä itiöitä on sitten ihan joka paikassa. Voimia sinulle!

Vierailija
10/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä?

Olen mies ja identiteetti hakusessa!

Viihdyn ulkona lämpimissä varjoisissa paikoissa. Tuoksun hyvälle mutten ole mikään silmänilo.

Ikää alkaa hiukan olla mutta lakastumisesta ei ole tietoakaan.

Vierailija
11/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo maahan se! Saat pääsiäiseks kauniit kukat! Muistathan vaan sit katkoa varret siitä kun on lakastunut?

Vierailija
12/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tapoin mieheni, vaikka hän oli kaktus. Kyllä hävettää, kun kaikki olivat vannottaneet, että kuka tahansa saa kaktuksen elämään ja viihtymään kodissaan!

Se näyttää yhä melko elävältä, sillä se näyttää kuivuvan hitaasti, vaikka onkin kuollut. Laitoin sen anopin vierailun ajaksi television ääreen, eikä hän onneksi epäillyt hiljaisuutta ja liikkumattomuutta!

Onko mitään toivoa enää saada miestä heräämään eloon?! Auttakaa siskot!

Vierailija
13/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä Narsissien uhrit tuki ry:n

Vierailija
14/498 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on narsissi.. kompostiin tollaset *reps* ja *kops* :D

Vierailija
15/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitit narsistia, lue kirja: Sata tapaa tappaa sielu.

Vierailija
16/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tsemppiä!

Itselläkin takana narsku-suhde!

Vierailija
17/498 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena luen kuinka moninainen kasvisto teillä naiset on!

Itsellä ei kasva mikään. Helppohoitoisia kaktuksia olen saanut lahjaksi, aina kaverilla kivan nähdessäni pyydän siitä palasen tai edes lainaksi - ei kestä.

Olen kokeillut muutaman kerran varastaakkin kun sanoivat että varastettu menestyisi paremmin - ei kestä.

Kun tuo olohuoneessa kituva penninpyörylä pian luovuttaa, etsin kyllä kunnollisen rahapuun!

Voimia viherpeukaloon naiset!!!

ps. ekalla sivulla oli se hyväntuoksuinen lämpimässä varjossa viihtyvä kaveri - mikähän kasvuvyöhyke sillä on....

Vierailija
18/498 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet selvä anopinpalli.

Vierailija
19/498 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus siis on todellakin sokea mutta nyt on luultavasti rakkaus loppu ;)

Da103

Vierailija
20/498 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa sulla on, kun vertaa muhun...mun vaimo on kaktus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi