Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
musta tuntuu että kun olet tuollainen tietämätön akka niin se mies heittää sut pihalle.
Nuorena vaimoni oli ihana puutarhuri. Itse olen kuulilja ja olen vihertänyt 20 vuotta vaikka vaimoa puutarhanhoito kiinnostaa vuosi vuodelta vähemmän. Pärjään kyllä ilman hoitoakin mutta meille syntyneet kaksi orcideaa vaativat rakkautta ja huolenpitoa ihan eri tavalla. Pelkään että orcideamme kärsivät puutarhurin huomion puuttumisesta vaikka olenkin heidän kanssaan puutarhassa joka päivä.
Vaimo alkoi pysytellä sisällä omissa olissaan tietokoneella ja vähän ajan kuluttua hän alkoi nähdä narsisseja joka paikassa. Minä olin kuulema narsissi ja työkaverit ja esimiehetkin alkoivat muuttua narsisseiksi. Lisäksi vaimo alkoi puuttua kaikkeen mitä me puutarhassa teimme mutta ei halunnut osallistua mihinkään.
Olisin valmis ylöskaivettavaksi ja juurtumaan uuteen paikkaan mutta orkideat tarvitsevat vielä tukea, olen myös vahva ja pysyn puutarhassa koska avioliittolupauksessa niin lupasin. Nyt jos joku väittää että vaimoni on narsissi olen valmis suuttumaan tälle palstalle jossa jokainen elämäänsä pettynyt pääsee pakoon laiminlyömäänsä puutarhaa näkemällä narsisseja. Olisinpa sohvaperuna
Tämäkin ketju löytyi googlella hakusanalla "narsissi"
Minun lapseni murhattiin! kaula katkaistiin ja jätettiin ulos kuolemaan! ja hän oli vielä kaktus D;
Narsissit on nähty ja koettu, mä olin ainakin niin allerginen ettei pidemmän päälle voinu olla saman katon alla. Hankin sen jälkeen Ikeasta aina 5 vihreää kerrallaan mutta kaikki kuoli 6 kuukauden sisällä. Nykyään mulla on sellainen 2 m korkea muovinen silmänilo, ei valita ja on helppohoitoinen kun ei tarvi kun joskus pölyt pyyhkiä. Olen tosi onnellinen!
Ei noi muut tylsät otsikot ja aiheet todellisuudessa juuri ketään kiinnosta.
Sen piti olla kestävä ja komea, mutta pian paljastuikin se hänen pimeä ja vaativa puolensa. Ei kestänyt hauskanpitoa, hapannaamoja kavereina.
Nyt onneni kukoistaa jaloritarinkannukse kanssa.
Sen piti olla kestävä ja komea, mutta pian paljastuikin se hänen pimeä ja vaativa puolensa. Ei kestänyt hauskanpitoa, hapannaamoja kavereina.
Nyt onneni kukoistaa jaloritarinkannukse kanssa.
Tämä topic on ehdolla Trolli-Finlandian saajaksi. Trolli-Finlandia on palkinto, joka jaetaan tunnustuksena vuoden ansiokkaimmasta suomalaisesta trollauksesta.
Lue lisää:
http://www.facebook.com/pages/Trolli-Finlandia/280585035310785
Minunkin mieheni on narsissi, mutta kestän sen koska hän on niin kova panemaan että saan useita orkideoita jokaisen yhdynnän aikana.
kämmenelläsi kuin kultakimpaletta.
Minä elin monta vuotta kaksin limoviikuna-miehen kanssa. Sen kanssa tosin piti tehdä töitä jotta se oppi talon tavoille, mutta laiska se on silti aina ollut kehittymään. Turhan herkkänahkainenkin välillä. Nyt kuvioihin on tullut sitten pari nuorempaa tyyppiä: pari kukkivaa auringonkukkaa ja lehteviä vaahtera-auliota. Nyt huolestuttaa, että petänkö viikunaani jakamalla huomiotani muillekin? Onko kohta kotona menossa taistelu paikasta auringossa? o.O Olenko liian ahne? Voinko elää useamman kukan kanssa suhteessa?
Laittoiko ap narsissi-miehensä ulos, onko siinä yhtään nuppua?
Ja mun mies rapu, kiukuttelee, pitäiskö keittää?
Mieluummin narsissi kuin sohvaperuna!
No mistä me olisimme voineet tietä?
Ei nyt noin tarvitse haukkua
Ole nyt vain tyytyväinen ettei ole kyseessä fiikus...