Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!

Vierailija
15.08.2011 |

Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??

Kommentit (498)

Vierailija
301/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on villiviini, ollut jo monta vuotta.

Arvatkaas vaan kun se aina hoippuu kiinni tuolla piha-aidassa. Tälläkin hetkellä.

Vierailija
302/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni pihalla nimittäin kasvoi narsisseja ja näin heti, että hän on niiden henkisessä kuristusotteessa ja pahasti!

Yritin ehdottaa siskolleni, että hän lähtisi kotoa yöllä, kun narsissit on nupulla unessa ja tulisi sitten jonkun muun kanssa hakemaan tavaransa turvallisesti myöhemmin. Lupasin olla hänen tukenaan lähtemisessä ja sanoin myös narsisseile suorat sanat, että millaisia psykoppaatteja ne on!

Siskoni ei suostu näkemään mitään pahaa narsisseissaan ja ehdottaa sen sijaan, että MINÄ menisin hoitoon?!!?!

Narsissin voima on pelottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo hoitaa istuttamalla kuistille, puristelemalla mukuloista ja ravistelemalla vartta.

Joskus epähuomiossa istuu päälleni! siinä hoituu kastelut samalla.

Juttelee joskus.

Vierailija
304/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi nakkasi sellaisen niskoilleni 15 vuotta sitten enkä ole vieläkään päässyt siitä eroon! Säännöllisesti jätän sen ilman nestettä ja ravinteita ja silti se vaan porskuttaa. Ja se rönsyileminen! Sitä ei kestä kukaan, mutta ainakin se on vähään tyytyvä ja helppohoitoinen.

Vierailija
305/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se kertoo sulle miten paljon narsissisi sinua pettää. Suosittelen kyllä narsissin kompostointia.

Vierailija
306/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä pihalle. Kuivata ja ripusta seinälle tai tee kranssi oveen.

Vierailija
307/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen usein tehnyt sen virheen, että olen huolinut kavereiden vanhoja kukkia, kun he eivät ole pystyneet niistä huolehtimaan. Usein kukat jo tekevät kuolemaa minulle tullessaan. Näyttävät nuutuneilta tai ovat alkaneet mädäntyä sisältä päin. Päällisin puolin näyttävät hyvältä, mutta ovat sisäisesti jo kuolleita.

Hyvää kukkaa ei löydä marketista, niitä ovat jo monet kädet pitäneet. Kokeile lähteä vaikka lenkkipolulle ja pidä silmäsi auki. Kukka saattaa löytyä silloin kun sitä vähiten odotat. Varmista kukan myrkyttömyys, joistain saattaa aiheuttaa ärsytystä ja lisäksi jotkut ovat rauhoitettuja eikä niitä saa viedä kotiinsa.

Tässäkin asiassa maltti on valttia!

Vierailija
308/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruiskii siemeniä mihin sattuun :( tosi inhottavaa, ku saa niitä siivoilla jatkuvasti pois, ja jos vaan pääsee hedelmälliseen maaperään, niin uusia poikia sikiää ku sieniä sateella..

Muutenkaan enää häävin näkönen :/

Vierailija
309/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemennystavasta johtuen kutsutaan nimillä paha poika, syntinen poika, rattopoika, tuhma poika, lähetyssaarnaaja ja vaeltava juutalainen

:D ei helppo kumppani todellakaan

Vierailija
310/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kovasti osaa narsissiongelmaan. Minulla itselläni o jo kymmeniä vuosia ollut hellittävinä kurpitsa. Se tykkää seistä sateessakin ja nauttii ihan kaikista vesileikeistä, kurjaa vaan kun se alkaa leviämään sekä päistä että vyötäröltä ja turpoaa ihan kamalasti sekä vaatii vielä nostelua. Siitä on suurta iloa pitkin pimeitä syysiltoja kun leipasen piirakoita ja torttuja joita sitten mutustellaan. Tosin jos se joutuu olemaan liian kauan viileässä josta itse pitää, se alkaa pehmenemään, lirittää alleen ja haisee pahalta. Onneksi siementuotanto on taattu ja sen lisäksi että se jopa itse syö niitä paahdettuna 8) niistä saa uusia alkuja keväällä.

Joskus mietin että vaihtaisin kalebassiin mutta sitten ymmärsin että se on sama kuin pullokurpitsa ja en halua yhtään pulloja nurkkiini seisomaan.

Vierailija
311/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan sillä on hyvä ja napakka mukula siellä alapäässä, anna sen kuihtua ja leikkaa kuivat pois. Viileään säilytykseen pariksi kuukaudeksi ja sitten hellää hoivaa. Ja katso: uusi kevät koittaa.

Narsissihan se on edelleen, mutta niinhän se menee, että narsissista toiseen ?

Vierailija
312/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin narsissin milloin vain. Oma kaktukseni on aivan liian piikikäs eikä makuuhuoneessa ole tapahtunut pitkään aikaan enää mitään. Naapurin basilika taas näyttää kukoistavan niin komeasti että alan harkita pian uskottomuutta.

Vierailija
313/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mies on rahapuu. Helppohoitoinen, viihtyy kotona lähes olosuhteissa kuin olosuhteissa. Hiljainen, vähään tyytyvä ja luotettava - mutta nimensä mukaisesti tuottaa lehdykkää minkä kerkeää.

Tieädn mistä puhun: mulla oli ennen jättiputki. Tsiisus. Sitä muhkeaa putkeaan tunki joka ikiseen koloon minkä matkoiltaan löysi. Sen kitkeminen oli kamalan iso ja uuvuttava työ, mutta lopulta kannatti.

Nykyistä rahapuu-kultaani en poies vaihda, elämä hymyilee!

Vierailija
314/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivuotinen, uskollinen kukkija, oikea perinneperenna! Onnistuin sellaisen löytämään ja suosittelen muillekin!

Vierailija
315/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se eksoottinen jättiputki alussa niin iso ja ihana, mutta sitten kun se alkaa sikiämään joka samperin kolosessa niin alkuihastus katoaa äkkiä.

Nykyään pysyttelen kotoperäisissä lajeissa. Makuuhuoneessa kukoistaa jättiputken sijasta taatusti kotoperäinen ja ihana herkkutatti! :D

Vierailija
316/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapoika ja te ette usko miten paljon se syöksee siementä! Kerran kaverinkin päälle. Kyllä saa hävetä.

Vierailija
317/498 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei sovi paremmin kuin narssissi narssistille. Sinullekin se olisi mitä parahin vaihtoehto, koska olet itse mitä ovelin saman taudin kantaja. Ja toisekseen en edes usko et miehesi on narssissi, kunpahan yrität työntää hänen niskaansa koko sotkun ja vakuuttaa että se on HÄN joka tarvii hoitoa/ulosheittoa/leikkausta vaikka itse olet pientä valkoista viiltoa vailla!

Vierailija
318/498 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaikkien kukkien kukkia vaan.

Vierailija
319/498 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
320/498 |