Aiheuttaako karavaanari jonon
kun mun mies väittää, että se jonossa seuraava eli sen karavaanin takana oleva aiheuttaa sen jonon? Minä oon eri mieltä, kun eihän se voi niin olla!
Kommentit (30)
Karavaanari ei aiheuta jonoa vaan toisena tuleva.
Kun se toisena tuleva ei suostu ohittamaan edes hyvällä pätkällä, suora tie ja ketään ei tule vastaan, hänhän se hidastelija on. Varsinkin jos on henkilöauto kyseessä missä ei ole perässä mitään yms.
sinne väliin mahtuu: jokaisen auton perässähän on turvaväli. Itse olen aina saanut tilaa -väkisin jos ei muuten.
että ei yksi auto tee jonoo mun lisäks vaan ne muut autot sielä.
ohi sieltä perältä, kun karavaanarin perässä tulevat ajavat yhtenä pötkönä lähekkäin. Läheppä semmosta letkaa ohittaan sit.sinne väliin mahtuu: jokaisen auton perässähän on turvaväli. Itse olen aina saanut tilaa -väkisin jos ei muuten.
ja aiheuttavat vaaratilanteen kun änkeävät pieneen väliin väkisin. Jolloin takana tulevat joutuvat tekemään jopa äkkijarrutuksia.
Tiellä liikkuu aina joku ja se joku aiheuttaa jonon.
Vaikka ajaa 80 alueella satasta niin munäpäät ajaa jonossa.
aiheuttaa jonon ja niin se vaan on, koska mun mies on väärässä.
aiheuttaa jonon ja niin se vaan on, koska mun mies on väärässä.
ja mä aattelin et oltais molemmat väärässä huomenna kun se herää eikä sitten riideltäis. se jono on vaikee ajatella.
ja mä aattelin et oltais molemmat väärässä huomenna kun se herää eikä sitten riideltäis. se jono on vaikee ajatella.
mutta teillä on tehokas auto kun jaksaa vetää niiiin pitkääää auto letkaa :)
sinne väliin mahtuu: jokaisen auton perässähän on turvaväli. Itse olen aina saanut tilaa -väkisin jos ei muuten.