Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on 30kg ylipainoa..mikä mua vaivaa kun en innostu laihduttamisesta?

Vierailija
11.08.2011 |

Rakastan mässyystä,herkkujen syöntiä..makeita erityisesti siis. Jotenkin en edes halua luopua siitä ihanuudesta,ihanasta fiiliksestä kun vetää herkkuja napaansa niin että napa ruskaa..ahmin. Mutta rakastan sitä..oikeen suunnittelen aina mitä tänään söisin.. Ainut mikä mua häiritsee on vetämätön olo, vaatteet ei näytä kovin kauniilta yllä, rahaa palaa MIELETTÖMÄSTI herkkuihin ja se että tuntuu et ahmiminen menee kaiken muun edelle..vituttaa joskus oikeen tosissaan kun olen odottanut ahmimisiltaa koko päivän ja sitten mieheltä peruuntuukin joku meno..alan kiukutella ja mies ei ymmärrä syytä. Lähi kaupassa häpeän käydä, koska ostan joka pv herkkuja, varmaan jo miettivät että tollanen blönde vois jättää noiki munkit,jädet ja suklaat hyllyyn...ja usein kun käyn lähikaupassa nimenomaan vain herkkuja ostamassa..Mistä mä saisin motivaation? Mä halun alkaa syödä säännöllisesti, laihtua hieman ja saada energiaa päiviini, terveys huollettaa vaikka olen nuori alle 25v vasta..pieni lapsikin on ja jos hän näkee ahmimisiani, saa hän väärän kuvan.Mutta yksikään noista ei jotenkaan hetkauta tarpeeksi..aikasemmin laihdutin vuosia,aina vaan....onnistuin mutta lihosin...ja taas. Nyt jotenkin päätin etten jaksa enää ja tällä tiellä ollaan ja vaikea saada sitä motivaatiota.Tavallinen ruoka tuntuu tylsälle, en saa siitä mitään nautintoa..nykyisin syön vain herkkuja,siis kaiken muun ruuan tilalla,aloitan aamunikin makeilla mätöillä ja jatkan kunnes menen nukkumaan.....

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä sama ongelma. rakasta suklaata, rakasta roskaruokaa. suklaalevy ja telkkari oli parasta rentoutust minkä keksin. söin ihan mielettömän kokoisia ruoka-anoksia ja söin mielihaluihin. söin suklaata ihan jokapäivä ennen.

yhtäkkiä se vaan iski. heinäkuun alussa pinoin 95kg. nyt oainan 87kg. innosyuin yhtäkkiä liikkumaan. liikun kunnolla hikipäässä 5h viikossa. ikinä ennen en oo liikuntaa harrastanut. ihan mahtava olo, kun kunto kasvaa ja löytyy ne lihakset. vyötärönympärys on kaventunut 11cm. jätin herkut, toki mulla on karkkipäivä, jolloin vähän syön herkkuakin. enkä muutenkaan liian ankara itelleni ole. syön paljon salaatteja ja kasviksia. ku tulokset alkaa näkyä on olo ihan mahtava :)

tiedän just mitä tarkotit, monta vuotta mäkin haaveilin että voi kun jaksais ja löytäis sen innon. nyt se lähinnä lasten kautta löytyi. en halua näyttää lapsile huonoa esimerkkiä vaan halua lapsista liikunnalisia ja terveitä. haluan myös lasteni takia voida paremmin ja elää pidempään. se on tosi vaikea päästä alkuun, pitää löytää se oikea tsemppi. jos minä pystyin muutamaan tapanai, niin jonain päivänä sinäkin pystyt. mulla on ikää 29v.

Vierailija
102/105 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutus puolelle? Voitaisiin ehkä alkaa yhdessä miettiä elämäntapa muutoksia pikkuhiljaa ja vaihtaa kuulumisia senkin tiimoilta sitten? Ap

se jolla elämäntapa remontti alkanut jo hyvin. kuitenkin kohtalotovereiden tuki olsi tärkeää ja olis kiva jutella niille jotka tosiaan ymmärtää millaisat on yrittää päästä 30 liikakilosta.

mut herätti kun jouduin sairaalassa (olin vauvani kanssa) vaa'alle kun hoitaja halusipunita lapsen mun sylissä. en ollut tajunnut että painan tosiaan 95kg. säikähdin sitä että olin niin lähellä 100kiloa :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Ja mitä sä luulet, että se meitä kiinnostaa, millaisista ihrakasoista joku mies tykkää, itseäni sellainen ei sytytä yhtään, eikä mua muiden mieltymykset kiinnosta tippaakaan. ja mua huvittaa tuo vaahtoamisesi aivopesusta: jos mun pitäisi valita hyväkuntoisen ja kauniin kropan tai läskilöllerön väliltä, niin MIKSI ihmeessä valitsisin sen läskin? Yhh

minä oon lihonu meidän suhteen aikana ja mie son pysyny rinnalla ja rakastaa. tottaki mies varmasti tykkäisi enemmän jos laihtuisin ja hyvää matkaahan oon sitä kohti menossa, mutta ikinä ei mies vaihtais mua kehenkän toiseen vaan kilojen takia. kyllä se suhde ensisijaisesti vaatii jotai ihan muuta. meidän rakkaus ei oo mun kiloista kärsiny.

ja mitä lapsiin tuli niinmeillä myös syödään terveellisesti ja lapset ovat hoikkia. ite mä oon lihonu sillä suklaansyömisellä mitä harrastin lasten mentyä nukkumaan ja liikkumattomuudella.

Vierailija
104/105 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt aloittanut muutoksia, edes pieniä? Ja toivoisin että sinä joka olit käynyt siellä ahmimishäiriöön tarkoitetulla luennolla kertoisit meille siitä :)?

Ihanaa kuulla tarinoita missä ollaan jo voiton puolella. Olen monesti laihduttanut 15kg,en edes muista kuinka monesti, aina lähellä tavoitetta,annan itselle luvan lipsua koska olen jo näin pitkällä..ja se lähtee käsistä. Olen monesti alkuun päästyäni miettinyt että hyi hitto, en enää koskaan ala ahmia enää,en palaa entiseen, tämä tuntuu niin hyvälle,ja ajatus entisestä ruokavaliosta oksettaa..mutta kuinka aina käy,ennemmin tai myöhemmin, alan ahmia.

Ap

Vierailija
105/105 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt päivittäistä makean syöntiä noin puolella. Eli kun ennen söin esim. jäätelöä ja pullaa, nyt syön vain toista.

se 10 kiloa lihonut