millainen elämä sinulla on ja millaisen elämän sinä haluaisit?
ja aijotko tehdä jotakin sen "paremman" elämän eteen?
Jos aijot niin mitä?
Jos et, niin miksi et? puhun nyt ihan realistisista tavoitteista (en lottovoitosta)
Kommentit (23)
Onnellisesti naimisissa, kotiäiti, kohta syntyy toinen lapsi. Elämä on harmonista ja onnellista, rentouttavaa, kerta kaikkiaan ihanaa. Koti on kaunis ja kuin unelmien täyttymys. Rahaa on riittävästi. Elämämme on hyvin, hyvin etuoikeutettua.
Elämäni muuttui kuin rauhan satamaksi kohdattuani mieheni. Hän on tasapainoisin, älykkäin ja vastuuntuntoisin tuntemani ihminen, hänen vierellään on hyvä elää ja olla. Ennen miestänikin elämäni oli kyllä antoisaa ja hyvää, mutta haastellisempaa. Rajoitetumpaa. Ja yksinäistä.
Entä minkälaisen elämän haluaisin...Toivon elämän jatkuvan tällaisenä kuin se nyt on. Sillä muutoksella, että saisimme lähivuosina jälleen uuden tilaisuuden lähteä maailmalle.
Paska elämä on. Haluaisin paremman, vaan en tiedä että miten.
ap