Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen elämä sinulla on ja millaisen elämän sinä haluaisit?

Vierailija
10.08.2011 |

ja aijotko tehdä jotakin sen "paremman" elämän eteen?



Jos aijot niin mitä?



Jos et, niin miksi et? puhun nyt ihan realistisista tavoitteista (en lottovoitosta)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on sellaista, että haluaisin elää tätä näin ikuisesti, mutta aika vain rientää. Minulla on kolme pientä ihanaa lasta, ihana mies ja kiva koti. Kaikki on oikein hyvin. Meillä on kivaa yhdessä, pyöritän pikkulapsiarkea ja nautin ja olen todella kiitollinen elämästäni. Näinkin voi olla. Mitään lisäämättä tai mitään poisottamatta.

ap

Vierailija
22/23 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisesti naimisissa, kotiäiti, kohta syntyy toinen lapsi. Elämä on harmonista ja onnellista, rentouttavaa, kerta kaikkiaan ihanaa. Koti on kaunis ja kuin unelmien täyttymys. Rahaa on riittävästi. Elämämme on hyvin, hyvin etuoikeutettua.



Elämäni muuttui kuin rauhan satamaksi kohdattuani mieheni. Hän on tasapainoisin, älykkäin ja vastuuntuntoisin tuntemani ihminen, hänen vierellään on hyvä elää ja olla. Ennen miestänikin elämäni oli kyllä antoisaa ja hyvää, mutta haastellisempaa. Rajoitetumpaa. Ja yksinäistä.



Entä minkälaisen elämän haluaisin...Toivon elämän jatkuvan tällaisenä kuin se nyt on. Sillä muutoksella, että saisimme lähivuosina jälleen uuden tilaisuuden lähteä maailmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska elämä on. Haluaisin paremman, vaan en tiedä että miten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi