Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yksi päivä pilalla miehen kanssa.

Vierailija
03.08.2011 |

Veimme lapset eilen hoitoon. Nukuimme pitkään ja herättyämme halusin helliä miestä parhaalla mahdollisella tavalla eli sillä, mistä mies eniten pitää: suuseksillä. Hän sanoikin nauttineensa siitä suunnattomasti. Kaikki hyvin siihen asti.

Kahvinkeiton aikana mies sanoi, että hänellä on eräs kokous iltapäivällä. Hän väitti kertoneensa siitä aikaisemmin, mutta enpä moista muistanut kuulleeni. No, ehdotin, että tekisimme jotain kivaa yhdessä ennen miehen kokousta. Mies sanoi, että aikoo maksaa laskuja (minkä voisi tehdä toisenakin päivänä) ja hakea sitten erään tavaran (hakemiseen menisi aikaa), minkä jälkeen onkin se kokous. Että siinäpä hienot suunnitelmat kahdenkeskiselle päivälle. Minä olin sitten yksin kaupungilla lorvimassa.

Meidän avioliittomme todentotta tarvitsisi nyt kaikki liikenevät hetket olla yhdessä ja parantaa suhdetta. Molemmat olemme olleet sitä mieltä. Mies hermostui illalla, kun kerroin, miten pettynyt olin päivän kulkuun ja syytti minua syyllistämisestä.

Olenko väärässä ja kohtuuton, kun odotan, että mieskin suunnittelisi meille yhteisiä hetkiä ja pahoitan mieleni tällaisesta?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolla marttyyriasenteella ja natisemalla se lapsivapaa-aika kannattaa varmaan aloittaakin niin loppuaikakin on taatusti mukavaa...

Ymmärrän mielipahasi, kun asiat eivät menneet niin kuin olit toivonut, mutta teillä ilmeisesti vielä useampi päivä aikaa olla ihan keskenänne?

Ja vinkiksi ensi kertaan: katsokaa tosiaan ne kalenterit läpi yhdessä etukäteen niin ei sitten tarvitse pettymystään jälkikäteen märssytä.

siltä, että mua olisi jotenkin huijattu. Melkein kadun, vaikka eihän seksiä saisi liittää mihinkään muuhun, kai. Minustakin olisi ollut mukava tuntea olevani haluttu ihminen, että minuun kannattaa uhrata aikaa ja viettää päivä kanssani.

ap

Vierailija
22/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään lomalla ei saa häiritä, eikä olla kokouksia!! Missä miehesi on töissä, kerro?

Esmes firman osakkaana sitä tuppaa olemaan sidottu lomillakin siihen, että tietyt velvoitteet - kuten asiakaspalaverit joutuu hoitamaan.

Mutta eihän se voi peruskoulupohjalta tietenkään tajuntaan upota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-posse ei ihan taida tajuta, että on työpaikkoja joissa meininki on hieman erilainen ja kyse ei ole ainoastaan siitä, että on minä, minun lomani, minun häiritseminen jne...

Kenenkään lomalla ei saa häiritä, eikä olla kokouksia!!

Vierailija
24/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sehän on silloin eri asia, mutta myöskin luultavasti vaimon helposti tarkistettavissa, jos perheyritys tms.

Vierailija
25/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-posse ei ihan taida tajuta, että on työpaikkoja joissa meininki on hieman erilainen ja kyse ei ole ainoastaan siitä, että on minä, minun lomani, minun häiritseminen jne...

Koska jos on loma, se on loma! Jos on jotain muuta, pitäisi se sanoa jo ap. viestissä, ettei tarvii arvuutella:)

Vierailija
26/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kohdin oli puhetta, että tässä oli kyseessä ap..?

Koska jos on loma, se on loma! Jos on jotain muuta, pitäisi se sanoa jo ap. viestissä, ettei tarvii arvuutella:)

Vierailija
27/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokous oli ihan asiallinen ja tiedän tarkalleen, missä mies oli ja keitä muita siellä oli. Ajautuu harhateille keskustelu. Kyse on siitä, että minä tarjosin seuraani, mutta se ei kelvannut. Minusta siinäkin on ihan tarpeeksi.

ap

Vierailija
28/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnitelmat voivat muuttua. ei kannata rakentaa liian hienoja suunnitelmia. Vähän nyt empatiaa sitä miestäsi kohtaan. Tuo kuulostaa ihan normaalilta arjelta. Ei avioliitto ole mitään ihmeellistä romanttisten hetkien suunnitelua. Se on pääasiassa sitä arkea. Voihan sitä romantiikkaa harrastaa vaikka kiireessä peiton alla vaikka ne lapset kotona nukkumassa omissa huoneissaankin ovat. Älä ota kaikkea niin vakavasti.

Itse olen tottunut joustamaan ja paljon. Tiedän mistä puhun. Nykyään ihmiset eroavat aivan liikaa koska asettavat toisilleen aivan kohtuuttomia odotuksia. Avioliiton pitäisi olla jotain kuumia ja kiihkeitä kynttiläillallisia vähintään joka toinen viikko. Sitten kun tulee se tylsä tavallinen arki, niin heti vähintään toinen puoliso saa päähänsä että nyt meillä on kriisi. Vaikka tosiasiassa on vain normaalia arkea.

Vierailija
29/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokous oli ihan asiallinen ja tiedän tarkalleen, missä mies oli ja keitä muita siellä oli. Ajautuu harhateille keskustelu. Kyse on siitä, että minä tarjosin seuraani, mutta se ei kelvannut. Minusta siinäkin on ihan tarpeeksi. ap

pyydän miestä ottamaan kalenterin esiin ja kysyn että milloin me harjoitamme aviollisia velvollisuuksiamme. Milloin kalenterissa on tilaa? Kyllä sitä tilaa yleensä on löytynyt. Ehkei samana päivänä, mutta jossain vaiheessa.

Vierailija
30/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi parjaatte ap:n ajattelumallia??

Empatiani ovat täysin hänen puolellaan. Kyllä minäkin odotan yhdessäoloa ja kivaa tekemistä, jos on oikein lapset viety hoitoon sitä varten että saataisiin olla kaksistaan. Meillä se on ainakin niin harvinaista herkkua, että kyllä olisin pahoittanut mieleni tosi pahasti mikäli toinen vain menee ja tekee omia/työjuttujaan.

Vierailija
31/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaiken pitäisi olla täydellistä, ja ellei ole, sitten taas syyllistetään ja mökötetään....

Vierailija
32/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hoida se suunnittelu, mutta kerro hyvissä ajoin, mitä tapahtuu ja missä. Teillä on suhde ilmeisen huonossa jamassa, ja harvoin pariskunta yhtäaikaa havahtuu korjaamaan asioita, harva osaa pitää yllä sitä lupaustaan ja tunnettaan, mitä alkuun oli.

Mielen pahoittaminen on ymmärrettävää. Ehkä on kohtuutonta yhtääkkiä alkaa vaatimaan, että mies keksii ja suunnittelee, etenkään kun ei sitä aikoihin ole tehnyt, jos lie koskaan?

Vierailija
33/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hoitaa yhteisiä asioita muuten.

Ja koska me ollaan molemmat yrittäjiä, tiedän ettei niille suunnitelmille aina itse mitään voi.

Eikä olla koskaan viety lapsia hoitoon tuollaisen takia, me tykätään perhe-elämästä.

Kyllä sitä kahdenkeskistä aikaa sitten taas on, kun lapset lentää pesästä!

Vierailija
34/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaiken pitäisi olla täydellistä, ja ellei ole, sitten taas syyllistetään ja mökötetään....

voi huonosti kun toinen purkaa tuntojaan (=toivoo myötätuntoa) ja hirveetä saivartelua ja niuhotusta saa vastakaikuna. Ei kai tuossa nyt ollut muusta kyse kun että ap;ta harmittaa et oli harvinainen lapseton hetki, mutta mies ei ollut kovin kiinnostunut hänestä. Ihan perusjuttu ja kyllä muakin harmittais. Hölmö mies. Ja ap;N tunteet on ihan oikeutettu ja voin hyvin ymmärtää ne.

Mille ihmellä te kasvatatte lapsianne kun alkeellisetkin tunnetaidot puuttuu??? Ai joo, eihän niitä monilla lapsilla enää olekaan:(((

Vierailija
35/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuitenkin ap sai sen ihanan aamunsa, mies hoiti yhteisiä asioita ja ap pääsi shoppaamaan ihan rauhassa kerrankin ilman lapsia.

Minusta tuossa on jo paljon mistä olla kiitollinen!

Vierailija
36/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyä edellisenä päivänä jo, että onko toisella mitään, että vietetäänkö päivä kahdestaan

Vierailija
37/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ollut saanut aikaisemminkaan avattua suutaan puhuakseen ja sopiakseen että mitä tehdään yhteisenä vapaa päivänä.

On täysin naurettavaa kehitellä mielessään jotain suunnitelmia ja ajatuksia päivän kulusta ja olettaa että toinen varmasti kanssa tietää ne suunnitelmat.

Jos mies on ajatellut hoitaa vapaapäivänään käytännön asioita (mm. maksaa laskuja) niin onhan sekin ihan hyvä. Ei se mies voi tietää että sinä olisit halunnut viettää yhteistä laatuaikaa jos ei sitä ole selkeästi sanottu ja sovittu yhdessä.

Vierailija
38/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö jatkuvasti nauttia,täytyyhän muutkin asiat hoitaa.miehesi teki oikein kun tunsi vastuuta asioiden hoitamisesta ja sinulle jäi ns.omaa aikaa.

Vierailija
39/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asemassa, että myös lomilla voi joutua hoitamaan työasioita. Ehdota miehellesi uutta päivää, jolloin voisitte tehdä jotain kivaa kaksi ja sano, että olisi sinulle tosi tärkeeä, että voisitte tosiaan sen päivän sitten viettääkin kaksin. Varaa vaikka hotellista huone, menette vaikka leffaan ja syömään ja sitten sitä seksiä ilman kiirettä jne.

Tsemppiä!

Vierailija
40/76 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän oikein hyvin että sua ap harmitti! Kun kerrankin lapset on poissa, olet aloittanut päivän miehelle varmasti parhaalla mahdollisella tavalla ja sitten sen jälkeen sinä haluaisit tehdä yhteisenä vapaapäivänä jotian niin mies maksaa mielummin laskuja!!

Kyllä minä ainakin pahottaisin mieleni ettei haluakkaan tehdä minun kanssani jotain, kerrankin kun olis mahdollisuus.