Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ei vastaa puhelimeen

Vierailija
20.02.2023 |

Nyt iski pieni huoli. Yleensä vastaa aina puhelimeen, mutta saattaa olla ulkona tekemässä lumitöitä. Mutta kun on vanhasta ihmisestä kyse niin pieni paniikki iskee. Veljeni aikoi soittaa vielä illemmalla ja menee tarvittaessa käymään. Aiemmin ollaan soitettu ambulanssi kun meni heikkoon kuntoon johtuen kovasta kuumeesta. Ambulanssi käski ottaa Panadolia ja mennä nukkumaan. Tällaista se on kun toinen vanhemmista jää yksin puolison kuollessa. Lapset on sitten hoitamassa ja vahtimassa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää. Toivottavasti äitisi on kunnossa!

Vierailija
2/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pappa sai sydänkohtauksen, kun oli tekemässä lumitöitä. Sieltä hän löytyi, omasta pihasta, lumihangesta, kuolleena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on naapurissa kahvittelemassa.

Vierailija
4/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten raskasta tuo aika oli. Onko ketään naapuria joka voisi käydä katsomassa onko kaikki ok?

Vierailija
5/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä katsomaan jos mahdollista, mieluummin turhaan kuin liian myöhään.

Vierailija
6/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti räpläsi puhelimen silleen ettei saanut yhteyttä. Monilla näköjään sama ongelma. Vanhat vanhemmat ja asuu kaukana. Niistä saa olla sitten huolissaan jos ei vastaa puhelimeen. Pitäisi olla aina joku yhteyshenkilö jolle soittaa jos huoli. Esim.vanhempien naapuri.

Vierailija
7/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette yrittänyt soittaa?

Vierailija
8/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta älä "opeta" äitiäsi siihen, että joka kerta joku juoksee katsomaan, kun hän ei vastaa puhelimeen. Tyhmempikin muori keksii, miten saa lapset aika kylään kun on tylsää. "Unohtui puhelin pöydälle hups mutta kiva kun tulit keitetäänpä kahvit".

Vierailija
9/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti räpläsi puhelimen silleen ettei saanut yhteyttä. Monilla näköjään sama ongelma. Vanhat vanhemmat ja asuu kaukana. Niistä saa olla sitten huolissaan jos ei vastaa puhelimeen. Pitäisi olla aina joku yhteyshenkilö jolle soittaa jos huoli. Esim.vanhempien naapuri.

Onneksi on parikin hlöä joilta pyytää apua jos äiti ei ala vastata. Se kun kaatuilee ja saa kohtauksia.

Vierailija
10/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta älä "opeta" äitiäsi siihen, että joka kerta joku juoksee katsomaan, kun hän ei vastaa puhelimeen. Tyhmempikin muori keksii, miten saa lapset aika kylään kun on tylsää. "Unohtui puhelin pöydälle hups mutta kiva kun tulit keitetäänpä kahvit".

Huhhuh. Aika kylmä kommentti.

Vierailija
11/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, aika huolehtia vanhuksista, kuuluu elämään. Onko lähellä naapureita tai muuta? Olisko mahdollista että hän muuttaa lähemmäs teitä asumaan? Tai joku käy katsomassa välillä. Lumi hommat aika raskaita tehdä.

Vierailija
12/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi veli pääsee katsomaan, luin huonosti sori.

Vierailija
13/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus hostellissa töissä ja yhdrn asukkaan tytär soitti, kun ei saa isään yhteyttä. Löysin sen huoneistosta, oli tehny itsarin :(

Vierailija
14/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi veli pääsee käymään. Kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta, jos välimatkaa on paljon. Jos oikeasti sattunut jotain, esim. kaatunut eikä pääse ylös, muistakaa tilata ambulanssi. Pitää saada tarkistettua kunto.

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

Vierailija
15/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pappa sai sydänkohtauksen, kun oli tekemässä lumitöitä. Sieltä hän löytyi, omasta pihasta, lumihangesta, kuolleena.

Hyvä lähtö vanhuksella! Saappaat jalassa kotipihassa.

Vierailija
16/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien vanhemmat ei vaan ole sellaisia mukavia ja lastensa parasta ajattelevia pullantuoksuisia isoäitejä. Osa sisaristamme on jo estänyt äidin puhelinsoitot kokonaan, koska on vuosia jo ollut pelkkää "rintaa nyt vähän koskee jaa akkukin loppuu mitenkähän sitä saa ambulanssin soitettua pitäisikö jonkun tulla katsomaan"-tyyppistä huomionhakua. Ikinä mitään sairautta tai edes rytmihäiriötä ole sitten huomattu, jos on joku mennyt huolissaan paikalle, kahvit vaan keittelee iloisena naureskellen että taas joku tuli kylään kun vähän pelottelin. Nykyisin ohjeeksi annettu että soita itse ambulanssi.

Vierailija
17/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut todella tympiä, että tätä negatiivista, valheellista ihmiskuvaa tungetaan parin häiriintyneen tyypin toimesta joka ainoaan ketjuun täällä: näiden mukaan kaikki ihmiset vauvasta vaariin ovat ilkeämielisiä manipuloijia. Jotkut toki ovatkin; harvat tosin, mutta nämä psykologiasta, tieteestä ja tutkimuksista piittaamattomat tyypit tarjoavat sitä selitykseksi tilanteeseen kuin tilanteeseen. Hyi helv.

Vierailija
18/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä panikointia. Se nyt on ihan normaalia, ettei aikuinen ihminen istu 24/7 luurin vieressä vahtimassa, josko se soisi. Ahdistaisi, jos koko ajan joku ramppaisi tarkistamassa olenko kunnossa vain siksi, että olin esim. suihkussa enkä päässyt vastaamaan puhelimeen. 

Vierailija
19/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä panikointia. Se nyt on ihan normaalia, ettei aikuinen ihminen istu 24/7 luurin vieressä vahtimassa, josko se soisi. Ahdistaisi, jos koko ajan joku ramppaisi tarkistamassa olenko kunnossa vain siksi, että olin esim. suihkussa enkä päässyt vastaamaan puhelimeen. 

Eiköhän sitä nyt parin kolmen tunnin jälkeen vasta huolestuta.

Vierailija
20/50 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä hommaa tosiaan kannattaa varoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan