Taas yksi päivä pilalla miehen kanssa.
Veimme lapset eilen hoitoon. Nukuimme pitkään ja herättyämme halusin helliä miestä parhaalla mahdollisella tavalla eli sillä, mistä mies eniten pitää: suuseksillä. Hän sanoikin nauttineensa siitä suunnattomasti. Kaikki hyvin siihen asti.
Kahvinkeiton aikana mies sanoi, että hänellä on eräs kokous iltapäivällä. Hän väitti kertoneensa siitä aikaisemmin, mutta enpä moista muistanut kuulleeni. No, ehdotin, että tekisimme jotain kivaa yhdessä ennen miehen kokousta. Mies sanoi, että aikoo maksaa laskuja (minkä voisi tehdä toisenakin päivänä) ja hakea sitten erään tavaran (hakemiseen menisi aikaa), minkä jälkeen onkin se kokous. Että siinäpä hienot suunnitelmat kahdenkeskiselle päivälle. Minä olin sitten yksin kaupungilla lorvimassa.
Meidän avioliittomme todentotta tarvitsisi nyt kaikki liikenevät hetket olla yhdessä ja parantaa suhdetta. Molemmat olemme olleet sitä mieltä. Mies hermostui illalla, kun kerroin, miten pettynyt olin päivän kulkuun ja syytti minua syyllistämisestä.
Olenko väärässä ja kohtuuton, kun odotan, että mieskin suunnittelisi meille yhteisiä hetkiä ja pahoitan mieleni tällaisesta?
Kommentit (76)
tuo jälkeenpäin syyllistäminen tuskin ainakaan auttaa asiaa...
Etukäteenkö ap:n olisi tuo pitänyt arvata?
Pidätkö itse siitä? Miksi haluat miellyttää miestä tuolla tavalla? Anna sen itse haluta sinua...
ap
Pidätkö itse siitä? Miksi haluat miellyttää miestä tuolla tavalla? Anna sen itse haluta sinua...
no jos sinulla olisi hiemankin sisälukutaitoa, niin ymmärtäisit itsekin ettei tuosta ollut kyse vaan ap alkoi sitten vasta illalla - eli jälkeenpäin - valittamaan siitä, ettei päivä mennyt hänen toiveidensa mukaan.
ap
no jos sinulla olisi hiemankin sisälukutaitoa, niin ymmärtäisit itsekin ettei tuosta ollut kyse vaan ap alkoi sitten vasta illalla - eli jälkeenpäin - valittamaan siitä, ettei päivä mennyt hänen toiveidensa mukaan.
toiveesi ja odotuksesi... samanlaisia tilanteita meidänkin avioliitossamme... minä odotan... ja petyn... miehen mielestä ongelma on minun, koska odotan liikaa... Kukapa tähän objektiivista vastausta osaisi antaa?
ja ehdottaa että teette kokouksen jälkeen jotain yhdessä, esim. menette kaupungille?
ole väärässä, vaan noista asioista kannattaisi keskustella myös etukäteen, esim. kysäistä illalla, mitä huomisena vapaapäivänä tehtäisiin, onko suunnitelmia, ideoita, toiveita jne...
Nytkin meni iltaan asti.
ap
ja ehdottaa että teette kokouksen jälkeen jotain yhdessä, esim. menette kaupungille?
siltä, että mua olisi jotenkin huijattu. Melkein kadun, vaikka eihän seksiä saisi liittää mihinkään muuhun, kai. Minustakin olisi ollut mukava tuntea olevani haluttu ihminen, että minuun kannattaa uhrata aikaa ja viettää päivä kanssani.
ap
Oletteko lomalla? Onko miehelläsi loma-aikaan kokouksia? Vai oliko hänellä normaali työpäivä? Miksi veitte lapset juuri sinä päivänä hoitoon? Hoitoon, siis päiväkotiin vai mummolaan?
ap
Oletteko lomalla? Onko miehelläsi loma-aikaan kokouksia? Vai oliko hänellä normaali työpäivä? Miksi veitte lapset juuri sinä päivänä hoitoon? Hoitoon, siis päiväkotiin vai mummolaan?
Oliko joku ihan pakollinen?
Vastaisuuden varalle, puhukaa ajoissa, merkitkää kalenterehin. Miehelläsi on tod näk ne kokoukset yms kalenterissa, sinne isolla merkintä lapsivapaapäivä, laatuaikaa vaimon kanssa.
sovittu sähköpostissa. Tuntuu tyhmältä pyytää mieheltä huomiota. Minulle kun olisi kelvannut se aika ennen kokoustakin, kuten miehelle sanoin aamusella, mutta mies halusi täyttää sen muilla puuhilla. -ap
antaa seksia vasta sitten iltamyohaan kun ensin on vietetty tarpeeksi laatuaikaa yhdessa. Miehellekin pitaa tehda pelisaannot selvaksi.
Kumma kyllä että lomalaisia velvoitetaan tulemaan töihin. Saako hän siitä uuden lomapäivän?
Kaikki miehet eivät tajua miten tärkeitä lapsivapaapäivät ovat. Siksi ehkä hänkin oli keksinyt puuhaa itselleen aamupäiväksi. Siksi ehdotin, että puhukaa, ettei tilanne toistu. Kerro mitä haluat. Esim että olisitte vietääneet sängyssä koko aamupäivän ja syöneet yhdessä lounaan.
Kenenkään lomalla ei saa häiritä, eikä olla kokouksia!! Missä miehesi on töissä, kerro?
tapahtua vasta sitten kun toivottua kaytosta on tapahtunut ensin tarpeeksi paljon. Niinhan lemmikitkin koulutetaan.
että menee laittamaan aamuksi vehkeet valmiiksi, ettei tule niin kiire...menee laittamaan aamuksi vehkeet valmiiksi, ettei tule niin kiire...Kuka vapaa-ajallaan tuommoista tekisi, ei kukaan. Myöhemmin tulikin ilmi, mitä vehkeitä oli laitellut ja minne....että silleen.