Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viikonloppuna isoa kalua!

Vierailija
04.06.2026 |

Oli kyllä ihanaa, kun tähän saakka olen saanut vain keskimittaisia. Se tunne, kun iso kalu työntyi sisääni, oi että! Kyllä koolla on väliä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peppu vielä kipeänä?

Vierailija
2/6 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Masa! Kyllä perse vetää vähän isommankin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minun pilluni jotenkin outo? Miehelläni ja siis kahden lapseni isällä on sellainen Kabanossin paksuinen ja n. 10 cm pitkä ja olen saanut sillä tuhansia orgasmeja. Toki hän nuolee minut lähelle huippua, ennen kuin työntyy sisään. Hän kokee kuitenkin pahaa kompleksia kalunsa pienuudesta. Nyt, kun minut on steriloitu, hän on yllyttänyt minua kokeilemaan isompaa. Kerran kokeilin hänen työkaveriaan, joka oli mökillämme saunomassa. Viime talvilomalla hän maksoi minulle viikon loman Keniaan ja pakkasi erikokoisia kondomeita mukaani. Nelikymppisellä blondilla oli kyllä vientiä. Kokeilin kolmea nuorta miestä. Yhdellä oli todella iso, paksu ja pitkä. Näiden kokeiluiden jälkeen on todettava, että en tuntenut itseäni yhtään täydemmäksi enkä paremmin saaneeksi, kuin oman ukkokullan kanssa. Pillu, ainakin minun omani, sopeutuu siihen, mitä on tarjolla. 

Terhi 41

Vierailija
4/6 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palvelutalossa taas laitettu vitamiinipilleriä aamupuuroon kun Pentillä mopo keulii heti aamusta

Vierailija
5/6 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain väljää p llua vkl.Oli kyllä mahtavaa kun sai kunnolla painaa eikä nainen vikissyt ollenkaan

Vierailija
6/6 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaveri käy naimassa minua n. kerran kuussa. Sillä on koko pillun täyttävä ja venyttävä se ns. HK:n sininen ja kyllä tekee hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi