Onko ok viedä viskipullo tuoreelle isälle?
Kaverini on tullut isäksi, ja pitää viskistä. (Ei ole alkoholi-ongelmainen.)
Ongelma on se, että hän on muuttanut lapsen äidin kanssa yhteen vasta ihan vasta, enkä tunne lapsen äitiä. Koska tilanne on tosi kriittinen muutenkin ja kaikilla tunteet pinnassa, mietin että voikohan lapsen äiti pahastua tuosta. En halua mitään perheriitoja aiheuttaa, vaan onnitella isäksi tullutta lahjalla, josta hän ilahtuu. Lapselle on tietenkin myös oma lahja.
Koska minä tai mieheni emme käytä alkoholia, en tiedä mikä on nykyään "etiketti" alkoholin antamisesta lahjaksi. Oisko viisaampaa keksiä joku toinen lahja?
Kommentit (44)
Voi luoja,mitä ehdotuksia... Muumimukia, mariskoolia, marimekkoa... No, saahan niistä rahaa kirpparilla...
Voi luoja,mitä ehdotuksia... Muumimukia, mariskoolia, marimekkoa... No, saahan niistä rahaa kirpparilla...
Mä ajattelin ostaa miehelleni isäytymislahjaksi sekä muumumukin (pappa) että viskiä.
Osa oli muistanut myös vauvaa jollakin mm piltti-purkeilla, ruokaliinoilla jne. Minulle ei tuotu silloin mitään, mikä on ok, varpajaiset olivat miehen juhla.
Kun pariskunnat tulivat yhteisesti meitä tapaamaan, he toivat lähinnä vauvalle jotain, potkuhousut, lelun tms.
Sen viskin voi mielestäni miehelle/isälle viedä, mutta sitten myös äidille jotain.