Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on ärsyttävä

Vierailija
29.07.2011 |

Nyt alko kypsyttään, kettu vieköön... neuvoo jopa maitopurkkien taittelun, etten vaan tee sitä väärin. Mä en osaa pestä muka pyykkiäkään, vaan sen pitää hämmenttää pyykit vielä varmuuden vuoksi, ja sitten tunkee valkopyykin sekaan tummia teepaitoja kun ei niistä "muka" lähde väriä... taas on mun keltaiset pikkarit ihan öllön väriset.

Miehen pitää järjestellä tiskikone oikein, kun en mä osaa ja mäkättää mun imuroinnista.

Ja nyt muka mun äänikin on jo kamala.

Sitten muka väittää rakastavansa. Mun rakkaus kyllä uhkaa karata ikkunasta, kun jatkuvasti teen kaiken väärin ja äänikin on jo kamala

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on kaikki vinkit ja tieto pesuaineista, kuivausliinoista ja tekniikasta. Sitten kun herra rupesi toimeen niin kävi ilmi ettei ole koskaan edes yrittänyt :) Pahimmat papattajat on usein itse aika avuttomia.

Vierailija
22/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein seksikäs ja ihana, ainakin väittää niin kun ollaan sängyssä.

Mutta muuten en osaa mitään, ainakaan en tee asioita sillä tavoin kun hänen edellisessä suhteessa on ollut tapana tehdä ja se tapa on oikea tapa tehdä asiat.

Voi olla että ei luota mun kykyihin missään, ei edes maitopurkkiejen taittelussa. Tuntuu vain kurjalta kun neuvoja satelee kuin mistäkin totuudentorvesta kokoajan.

Pitää nostaa asia pöydällä, vaikka onhan tämä nostettu aiemminkin ja silloin tuli lunta tupaan ja syy kaikesta oli mun, mä en vain ymmärrä mitään oikein.

Jotkin ilkeydet ovatkin vain vitsejä, ja mulla on huono huumorintaju kun en käsitä sitä.

No, keskustelupöytään uudelleen : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein seksikäs ja ihana, ainakin väittää niin kun ollaan sängyssä.

Mutta muuten en osaa mitään, ainakaan en tee asioita sillä tavoin kun hänen edellisessä suhteessa on ollut tapana tehdä ja se tapa on oikea tapa tehdä asiat.

Voi olla että ei luota mun kykyihin missään, ei edes maitopurkkiejen taittelussa. Tuntuu vain kurjalta kun neuvoja satelee kuin mistäkin totuudentorvesta kokoajan.

Pitää nostaa asia pöydällä, vaikka onhan tämä nostettu aiemminkin ja silloin tuli lunta tupaan ja syy kaikesta oli mun, mä en vain ymmärrä mitään oikein.

Jotkin ilkeydet ovatkin vain vitsejä, ja mulla on huono huumorintaju kun en käsitä sitä.

No, keskustelupöytään uudelleen : )

ja olen nro8

Vierailija
24/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on kaikki vinkit ja tieto pesuaineista, kuivausliinoista ja tekniikasta. Sitten kun herra rupesi toimeen niin kävi ilmi ettei ole koskaan edes yrittänyt :) Pahimmat papattajat on usein itse aika avuttomia.

Ja munkin miehellä jokin tarve päteä?

Vierailija
25/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miettinyt että voisko olla kyse kontrolloinen tarpeesta, tarkastaa kaikki tavarat jääkaapissa, huolehtii että tietää kaikkien asiat myös eksänsä asiat ja kitisee, -ei mulle oo kukaan kertonut- Johon sanon että ei sun kaikkea tarvi tietääkään.

Lukee varmaan mun päiväkirjaa ja on suuttunut monta kertaa kun en anna hänen lukea mun s.posteja tai selata kännyäni läpi, vaan oon lukinut puhelimen niin ettei hän pääse käsiksi siihen.

Ja joskus tuntuu että juoruaa, mulle mun lasten tekemisistä kun luulee että mä en tiedä jotain asiaa.

Vierailija
26/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mä olen just tuollainen, neuvon koko ajan miestä. Täytyy muuttaa tapojani.

Vierailija
27/43 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut vaan makaa ja pelaa netissä ja hän parka joutuu tekeen kaikki. Vaikka todellisuudessa vain uudelleen järjestää tai vain mäkättää kaikesta väärin tehdystä

kuten minä teen. Se vasta vaimoa ärsyttääkin.

T: 11cm mies

Kääritään elmukelmuun ja vedetään jessusteipillä ympäri annetaan muhia rauhassa pari viikkoa

Vierailija
28/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mä olen just tuollainen, neuvon koko ajan miestä. Täytyy muuttaa tapojani.

Vierailija
29/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat nalkuttajia.

Eipä sille mitn voi ja jos mies ei itse tunnista ko. piirrettä.

Näytä tämä viesti hänelle josko ymmärtäisi tehdä korjausliikkeen.

Nalkuttamisesta voi parantua:)

Vierailija
30/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakka on kantensa valinnut...

Vierailija
31/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes anna miehen taitella maitopurkkeja tai muovikasseja ikinä jos vaan ehdin ensin - kun ei se osaa oikein.

Tiskikone ja astiakaappi pitää aina järkätä miehen jäljiltä uusiksi.

Pyykkejä mies ei edes yritä pestä. Onneksi. :D

Mutta en tosiaankaan sano näistä miehelle mitään ja yritän tosiaan ihan vaivihkaa "korjata" asiat. Jos mies joskus huomaa, se vaan naureskelee. Sanoo kyllä toisinaan, että tykkäisi olla yhtä järjestelmällinen ja tarkka kuin minä. ;)

Sitten on jotain pikkujuttuja, joista mies mäkättää mulle (esim. mun tapa, että aina pitää olla käsillä jotain tekemistä). Mä vaan naureskelen niistä takaisin.

Molemmissa siis ärsyttäviä piirteitä tms. mutta otetaan ne huumorilla puolin ja toisin.

Yhdessä ollaan oltu toistakymmentä vuotta.

Vierailija
32/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli tollanen kuin ap:n mies. Kerran jopa huusi, että laittaa imurin lukkoon, kun en osaa hänen mielestään käyttää sitä oikein. Onneksi jätin hänet ja onneksi en tehnyt lapsia hänen kanssaan, sillä elämä siitä olisi pilalle mennyt.

Onneksi on kunnon miehiä olemassa, ettei tarvitse tyytyä tuollaisiin exän kaltaisiin tolloihin.

Vierailija
33/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tehköön itse jos kerta sinä et näytä "osaavan" ja lähdet paikalta!!! (peset sit omat pyykkis eri aikaan)

Vierailija
34/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ole juuri tuollainen. Tiedostan sen itsekin, ja silti tuppaan neuvomaan miestäni. Hän on loistava kokki, mutta tekee nykyisin hyvin harvoin ruokaa, varmasti johtuen minun ainaisesta puuttumisestani. Olen itse kotitalousalan ammattilainen, mutta tiedän ihan hyvin toimivani väärin. Kai se on jotain kontrollin tarvetta, vaikken sitä tiedosta. Olen usein yrittänyt muuttaa tapojani, mutta aina lipsahdan samalle tielle. Miestä takuulla hävettää, kun puutun hänen tekemisiinsä jopa vieraiden läsnäollessa. Miehen kaverit pitävät minua varmaan hirveänä friikkinä, hävettää itseänikin. Sitten kuitenkin , kun tilaisuus tulee, sanon taas esim. tiskiaineen määrästä, kun mies ei mielestäni laita sitä tarpeeksi. Imuroidessa hän mielestäni imuroi liian tarkkaan- aikaa kuluu turhaan. Voi, koettakaa ymmärtää miehiänne! Nyt ymmärsin, että oma mieheni saattaa jättää minut tämän takia. Hän on juuri sellainen, että ei varoita etukäteen, vaan lähtee, kun saa tarpeekseen. Se päivä saattaa olla lähellä :(

Vierailija
35/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuu mua laiskaksi ja saamattomaksi,kun en mitään tee oikein,oon liian laiska,joo niin olenkin koska olen vittuuntunut koko ajan jatkuvaan nälvimiseen valittamiseen. Itse kun teen jotain se ei mielytä,sängyssä kyllä pitääis kelvata.

Olin ennen ahkera ja kiinnosti hoitaa kotia nyt mennyt kaikki toidin,ei kiinnosta koti ja sehä se miestä vituttaakin ja jos en jotain tee se alkaa kiristää mua mm katkaisemalla netin,jokaon mulle henkireikä,oon kuulemma huora ja ämmä valitan ja naputan,on käynyt muhun käsiksi monesti on lyönyt päähän,vääntänyt kättä,lyöbnyt jalkoihin ja kaikkea,välillä mietin miten tää täydellinen suhde meni tälläiseksi,enkö mä osaa valita kunnon miehiä,aina samanlaisia retkuja tai ehkä mun vaan pitää tuhota se että mä en ole minkääna rvoinen ja tehdä niin kuin mies haluaa.

Vierailija
36/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuulemma huora ja ämmä valitan ja naputan,on käynyt muhun käsiksi monesti on lyönyt päähän,vääntänyt kättä,lyöbnyt jalkoihin ja kaikkea,välillä mietin miten tää täydellinen suhde meni tälläiseksi

Vierailija
37/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mun mies ei lyö ja jos joskus lyö niin se on sitten siinä.

Mutta silti kaiken moittiminen on inhottavaa... on olo ettei kelpaa mihinkään, ei osaa mitään

Vierailija
38/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies asuu täällä kuin hotellissa mutta jaksaa kyllä mäkättää, miten taittelen maitopurkit tai työnnän keskuspölynimurin letkun kaappiin. Saatana jaksa tehdä noista taidetta, kun joudun kaikki hommat täällä tekemään.

Vierailija
39/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rupesi niitä tiskejä lajittelemaan uudestaan. Karjaisin niin pahasti että ei varmasti viikkoon uskalla sanoa tuosta aiheesta mitään. Ja huom, minäkin käyn töissä.

Vierailija
40/43 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miksi tämä lautanen on näin, luuletko että se puhdistuu noin, ei se puhdistu kun se on liian lähellä tuota toista lautasta ja tuo muoviastia kääntyy varmaan väärinpäin. Ja ei astioita saa noin likaisena koneeseen laitta, eihän ne puhdistu lainkaan, ne pitää ensin pestä tiksiaineen ja tiskiharjan kanssa.

ainoastaan tihentynyttä hengitystä ja paikaan teputusta. Ilmeisesti syndroomassa on erilaisia tasoja ja teillä on se hankalampi malli.

Mä NIIIIN erosin tuollaisesta hengittelijästä :)

Vihaan sanatonta viestintää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi