Mun mies on ärsyttävä
Nyt alko kypsyttään, kettu vieköön... neuvoo jopa maitopurkkien taittelun, etten vaan tee sitä väärin. Mä en osaa pestä muka pyykkiäkään, vaan sen pitää hämmenttää pyykit vielä varmuuden vuoksi, ja sitten tunkee valkopyykin sekaan tummia teepaitoja kun ei niistä "muka" lähde väriä... taas on mun keltaiset pikkarit ihan öllön väriset.
Miehen pitää järjestellä tiskikone oikein, kun en mä osaa ja mäkättää mun imuroinnista.
Ja nyt muka mun äänikin on jo kamala.
Sitten muka väittää rakastavansa. Mun rakkaus kyllä uhkaa karata ikkunasta, kun jatkuvasti teen kaiken väärin ja äänikin on jo kamala
Kommentit (43)
muut vaan makaa ja pelaa netissä ja hän parka joutuu tekeen kaikki. Vaikka todellisuudessa vain uudelleen järjestää tai vain mäkättää kaikesta väärin tehdystä
muut vaan makaa ja pelaa netissä ja hän parka joutuu tekeen kaikki. Vaikka todellisuudessa vain uudelleen järjestää tai vain mäkättää kaikesta väärin tehdystä
kuten minä teen. Se vasta vaimoa ärsyttääkin.
T: 11cm mies
tiskata ja imuroida ja samalla juputtaa kuinka likaista huushollissa on.
KYsyn että lähtisitkö kanssamme puistoon niin ei voi kun on niin likaista ja kukaan ei ole viitsinyt siivota. Illalla marttyyrimäisesti leikkii voipunutta ja kiukuttelee mykkänä.