Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mikä nipo....

Vierailija
27.07.2011 |

Miksi naapurielon pitää aina olla niin kovin takkuista ja nihkeää?



Juhlittiin miehen kanssa yhteisiä 30-juhlia (meiän ekat juhlat tässä talossa asuessamme). Juhlat oli tosi ihanat, iloiset, täynnä naurua, ystäviä, herkkuja ja musiikkia. Mutta no joo, miehen nuorehko pikkuserkku otti hieman enemmän kuin oli takoitus ja oksensi nurmelle juuri rajaviivan kohdalle (niin ettei oikein edes osaa sanoa kummalla puolella oksennus oli). No nyt naapuri veti tästä aivan jäätävän herneen nenään ja jätti vihaisen kukkahattutäti-lapun. AAAaarrrghhh!!!! Sanoimme jo silloin iltasella, että korjaamme kyllä oksennuksen aamulla (tunki tietysti pihalleen nuuskimaan meidän puolta, kun kuuli juhlista), mutta tämäkään ei ilmeisesti riittänyt!



Huh, ymmärrän kyllä, ettei tahdo oksennusta omalle pihalleen, mutta se ei varsinaisesti edes ollut heidän puolellaan ja vahinkojahan juhliessa sattuu, ihmisiä vain olemme.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen autonsivu lasi rikottiin yksi yö. No auto vietiin korjaukseen ja sateisena päivänä isäni siivosi sen mitä pystyi lasinsiruista pois. Ja kun tultiin kotiin töistä niin oli postilaatikossa jo lappu, että siivotkaa lasinsirut pois. Olisin ymmärtänyt lapun, jos sirut olisivat olleet muutaman päivän maassa.



Arvatkaa vaan siivottiinko lapun jälkeen. No ei takuulla. Siellä nuo näyttävät pyörivän osin vieläkin.

Vierailija
42/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapuri tuo siihen rajaviivalle kalanperkuutähteet. Pitäähän ihmisten saada kaloja perkailla kotipihassaan, ja jos lupaa korjata ne jätökset haisemasta aamulla, niin kaikki on OK?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että naapuri tosiaan on nipo ja ärsyttävä tiukkistelija, joka vaalii puutarhaansa kuin mitäkin pyhäinjäännöstä, mutta ei se silti tee ap:n mokaa tekemättömäksi. Mokia sattuu ja niistä eteenpäin, mutta se moka olikin siinä, että selittelyn sijaan ap:n todella olisi pitänyt siivota se oksu heti, ja aamulla olisin vielä vienyt naapurille anteeksipyyntömä jotain kivaa, vaikka illasta jääneitä herkkuja korissa, leivonnaisia tms. Nyt ap oli se muista piittaamaton naapuri, jota kukaan ei halua raja-asukikseen.

t. 32

Ap, olisitpa älynnyt tehdä avauksesi muka naapurinasi ja haukkua ne 30-vuotispäivät ja oksennukset ja musiikin ja ilonpidon, niin olisit saanut roppakaupalla vastauksia nipottamisestasi ja kuinka et yhtään ymmärrä elämää ja oletpa kamala naapuri ja varsinainen ilonpilaaja, katkeroitunut kukkahattutäti, jollaista kukaan ei haluaisi asumaan lähelleen, milloin sait viimeksi orgasminkaan vai saitko koskaan ja niin edespäin.

Ihan sama miten täällä kysyy. Kysyjä on AINA väärässä.

Vierailija
44/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en varmana niin siivoa. Ihan tyhmää. En varppina, jos ne käskee.

Arvatkaa vaan siivottiinko lapun jälkeen. No ei takuulla. Siellä nuo näyttävät pyörivän osin vieläkin.

Vierailija
45/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun naapurissa alkaa pihajuhlat, menee meillä sadetin päälle. Rajalle ei kannata tulla tai kastuu. Ja tietysti auto ajetaan etupihan puolelle, ovet auki ja ämyrit kaikumaan.

Vierailija
46/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan piti odottaa että joku sen pystyy tekemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naapurielon pitää aina olla niin kovin takkuista ja nihkeää?


Aina? Tässäkin kodissanne? Onko useinkin mennyt napit vastakkain naapurin kanssa?

Vierailija
48/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnettujakin rentoudesta, mutta kyllä musta pihamaalle yrjöäminen on wt:n merkki jos mikä. Joten en yhtään ihmettele, että naapurit katsovat vinoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista sitä.



Sinnehän se oksennus olisi ajan kanssa maatunut. Teillä on varmaan talo kaupungissa, missä ihmiset vetää pulttia joka asiasta? Tuon takia koetan vältellä kaupunkilaisia viimeiseen asti. Hermoheikkoja ovat.



T: Maalla asuva käytännönläheinen omakotiasuja

Vierailija
50/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä tanakan paskanhajun keskellä pienet yrkät haittaa tietenkään.

Kaikenlaista sitä. Sinnehän se oksennus olisi ajan kanssa maatunut. Teillä on varmaan talo kaupungissa, missä ihmiset vetää pulttia joka asiasta? Tuon takia koetan vältellä kaupunkilaisia viimeiseen asti. Hermoheikkoja ovat. T: Maalla asuva käytännönläheinen omakotiasuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita, ymmärrän ap:n kannan mutta ymmärrän kyllä naapurinkin närkästyksen. Jotkut vetää herneet nenään jo siitä että naapurissa ryypätään ja rellestetään kauheissa bakkanaaleissa. Elä ja anna toistenkin elää eli ap, pyydä vielä kerran nätisti anteeksi ja jos ei sillä lepy, murjottakoon. Mun kokemukseni mukaan humalassa olevien ei todellakaan kannata alkaa siivoilemaan mitään jos ei ole ihan pakko (ja tässä tapauksessa ei musta oo pakko jos on tontin rajalla jne, ei se haju sieltä naapurin olkkariin asti leiju...). Känniläisten "siivoamisesta" tulee yleensä enemmän haittaa ku hyötyä. Onneksi meidän naapuri (rivarissa) oksensi meidän pihaan ensin ja vasta viikko siitä meidän koira teki ripattipaskat niiden nurmelle ku säntäs raukka parka pakki sekasin ovesta ku ohjus. Eikä tykätty kumpikaan huonoa,naapuri pahoitteli oksujansa jotka linnut oli jo aamulla siivonnu, minä pyytelin anteeksi koiran ripuleita ja holvasin ämpäreittäin vettä siihen päälle. Naapuri totes vaan että onpahan lannotettu ja kysyi vielä onko koira jo kunnossa. Meillä naapurisuhteet toimii ja elo on leppoisaa :o)



Vierailija
52/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en varmana niin siivoa. Ihan tyhmää. En varppina, jos ne käskee.

Arvatkaa vaan siivottiinko lapun jälkeen. No ei takuulla. Siellä nuo näyttävät pyörivän osin vieläkin.

jonkun naapurin takia. Yksi toinen naapuri tuli huutelemaan kerran että älä harjaa nitä lumia auton päältä meidän autopaikalle. Arvaa vaan harjasinko ja harjaanko edelleenkin. ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi toinen naapuri tuli huutelemaan kerran että älä harjaa nitä lumia auton päältä meidän autopaikalle. Arvaa vaan harjasinko ja harjaanko edelleenkin. ;-D

me kyllä ihan kolataan toistemme autopaikkoja puolin ja toisin naapureitten kanssa, ei tarvii tuollaisia keskusteluja käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi