Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mikä nipo....

Vierailija
27.07.2011 |

Miksi naapurielon pitää aina olla niin kovin takkuista ja nihkeää?



Juhlittiin miehen kanssa yhteisiä 30-juhlia (meiän ekat juhlat tässä talossa asuessamme). Juhlat oli tosi ihanat, iloiset, täynnä naurua, ystäviä, herkkuja ja musiikkia. Mutta no joo, miehen nuorehko pikkuserkku otti hieman enemmän kuin oli takoitus ja oksensi nurmelle juuri rajaviivan kohdalle (niin ettei oikein edes osaa sanoa kummalla puolella oksennus oli). No nyt naapuri veti tästä aivan jäätävän herneen nenään ja jätti vihaisen kukkahattutäti-lapun. AAAaarrrghhh!!!! Sanoimme jo silloin iltasella, että korjaamme kyllä oksennuksen aamulla (tunki tietysti pihalleen nuuskimaan meidän puolta, kun kuuli juhlista), mutta tämäkään ei ilmeisesti riittänyt!



Huh, ymmärrän kyllä, ettei tahdo oksennusta omalle pihalleen, mutta se ei varsinaisesti edes ollut heidän puolellaan ja vahinkojahan juhliessa sattuu, ihmisiä vain olemme.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisitpa älynnyt tehdä avauksesi muka naapurinasi ja haukkua ne 30-vuotispäivät ja oksennukset ja musiikin ja ilonpidon, niin olisit saanut roppakaupalla vastauksia nipottamisestasi ja kuinka et yhtään ymmärrä elämää ja oletpa kamala naapuri ja varsinainen ilonpilaaja, katkeroitunut kukkahattutäti, jollaista kukaan ei haluaisi asumaan lähelleen, milloin sait viimeksi orgasminkaan vai saitko koskaan ja niin edespäin.

Ihan sama miten täällä kysyy. Kysyjä on AINA väärässä.

voi olisinpa älynnyt tehdä näin! olisi taas niin nähty, että täällä mammelot vaan haluavat tuntea itsensä paremiksi muiden kustannuksella! ja tosiaan, ei yksi oksennus nyt maailmaa kaada, kyllä musta naapuri oisi voinut hitusin näin kesän kunniaksi sitä pipoa löysätä! kukaan ei kuollut ja yrjö putsattiin!

ap

Vierailija
2/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapuri tuo siihen rajaviivalle kalanperkuutähteet. Pitäähän ihmisten saada kaloja perkailla kotipihassaan, ja jos lupaa korjata ne jätökset haisemasta aamulla, niin kaikki on OK?

on eri asia tahallaan kiusata ja aiheuttaa haittaa, kuin se, että sattuu vahinko. ymmärrätkö?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et naapurin pyynnöstä huolimatta siivonnut haisevaa läjää pois, vaan jätit sen kiusaksi tuntikausiksi keräämään kärpäsiä ja levittämään pöpöjä. Olisi ollut täysin eri asia, jos olisit nätisti pahoitellut ja korjannut jäljet. Ymmärrätkö?

jos naapuri tuo siihen rajaviivalle kalanperkuutähteet. Pitäähän ihmisten saada kaloja perkailla kotipihassaan, ja jos lupaa korjata ne jätökset haisemasta aamulla, niin kaikki on OK?

on eri asia tahallaan kiusata ja aiheuttaa haittaa, kuin se, että sattuu vahinko. ymmärrätkö?

ap

Vierailija
4/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et naapurin pyynnöstä huolimatta siivonnut haisevaa läjää pois, vaan jätit sen kiusaksi tuntikausiksi keräämään kärpäsiä ja levittämään pöpöjä. Olisi ollut täysin eri asia, jos olisit nätisti pahoitellut ja korjannut jäljet. Ymmärrätkö?

jos naapuri tuo siihen rajaviivalle kalanperkuutähteet. Pitäähän ihmisten saada kaloja perkailla kotipihassaan, ja jos lupaa korjata ne jätökset haisemasta aamulla, niin kaikki on OK?

on eri asia tahallaan kiusata ja aiheuttaa haittaa, kuin se, että sattuu vahinko. ymmärrätkö?

ap

Kukaan ei oksentanut tahallaan. jos toinen tuo kalanperkuujätteet "kostona", niin se on tahallista. Et ilmeisesti ymmärrä?

ap

Vierailija
5/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla koira ehti maistaa oksennusta ja ystävän lapsi astui siihen.

Vierailija
6/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla koira ehti maistaa oksennusta ja ystävän lapsi astui siihen.

heillä ei ole koiraa, eikä lapsia. muuten ihan hieno skenaario.. hahahhaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pahoitellut ja pyytänyt anteeksi?

Yleensä se riittää, ei mitään suurta showta enää jälkikäteen.

Toivottavasti tollasta AP:n kaltasta naapuria ei itselle ikinä satu kohdalle.

Ei mitään käytöstapoja eikä osaa edes hävetä.

Ihan kun pikkulapset, syyttelee muita kun on mokannut!

Ilmeisesti alkoholiongelmaisia (eli juoppoja:).

Vierailija
8/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi toinen naapuri tuli huutelemaan kerran että älä harjaa nitä lumia auton päältä meidän autopaikalle. Arvaa vaan harjasinko ja harjaanko edelleenkin. ;-D

me kyllä ihan kolataan toistemme autopaikkoja puolin ja toisin naapureitten kanssa, ei tarvii tuollaisia keskusteluja käydä.

enkä auraa sama on yhteisten nurmikoiden kanssa. On talonyhtiön tehtävä, joten auratkoon muut, jos haluavat säästää. Itsellä ei ole aikaa eikä haluja. Ja omakotitaloon en muuta kiusallanikaan. ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siinä vihaisessa kukkahattutäti-lapussa luki?

Vierailija
10/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n naapuria todella hyvin! Luojan kiitos meillä on hyvä taloyhtiö, yksi popin jyskyttäjä poika oli mutta hiillostin sen saman tien pihalle :D Ja niin tulee käymään muillekin jotka eivät osaa säääntöjen mukaan elää = metelöivät iltakymmenen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/53 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siinä vihaisessa kukkahattutäti-lapussa luki?

Siinä oli pitkä sepustus siitä, miten hän paheksuu tällaisia juhlia ja häntä harmittaa oksentelu tontin nurkilla, ja että toivoisi, ettemme jatkossa järjestäisi moisia juhlia tai hän ei aio enää katsella asiaa läpi sormien (:DD) sellasta paskaa.

tänään miehen kanssa sovittiin et ignoorataan koko eukko ja pidetään just sellaset pippalot ku halutaan ja just sillon ku halutaan!

ap

Vierailija
12/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksentamatta toisten pihoille ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa sotku, se auttaa nyt jotain.

Vierailija
14/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän vieras oli se joka otti liikaa. Ja miten niin oon väärässä? ei tästä nyt mitään lakijuttua saa. Oksu on siivottu jo aikoja sitten, mutta vituttaa tollanen kyylä-kukkis naapurina.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette kerran suht uusia naapureita, niin ne ei tuskin tiedä että olette muuten rauhallisia ja "normaaleja" ihmisiä.

Kyllä mullakin lähtis tukkaa jos uudet naapurit aika pian muuton jälkeen järjestäis jotkut yrjöbileet.

Eiköhän se naapurisopu palaile pikku hiljaa kun vaan kohteliaita olette naapuria kohtaan.

Viette vaikka kukkakimpun anteeksipyynnöksi.

Vierailija
16/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nimittäin saa jonkun kyyläävän nipon naapurikseen, kun ollaan kuitenkin normaalilla seuraelämällä varustettuja nuoriaa aikuisia. Kyllä se voisi vähän iloa omasta pihasta syödä, jos joku olisi rajoilla kyttäilemässä aina kun olisi enemmän vieraita käymässä. Ei tuollainen pikku tapaturma normaaleita naapureita haittaisi, ellei sitten olisi toistuvaa eikä jälkiä siivottaisi itsestäänselvyytenä.

Vierailija
17/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän vieras oli se joka otti liikaa. Ja miten niin oon väärässä? ei tästä nyt mitään lakijuttua saa. Oksu on siivottu jo aikoja sitten, mutta vituttaa tollanen kyylä-kukkis naapurina.

ap


Sun pitää kattoo niitten vieraittes perään. Ravintola on syyllinen, jos anniskelee liikaa.

Vierailija
18/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kattoo niitten vieraittes perään. Ravintola on syyllinen, jos anniskelee liikaa.

ole perustanut?!

Tekevälle sattuu ja sitä rataa. Olisin kyllä itse ap:n asemassa pyytänyt vieraani törttöilyä nätisti anteeksi. Jos ei riitä, naapuri saa kiukutella ihan rauhassa.

T. omakotiasuja

Vierailija
19/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa tilanteessa mun mielestä ap on se jonka pitää pyytää vaan nöyrästi anteeksi ja pahoitella tapahtunutta. Ja antaa naapurin olla nihkeänä tapahtuneen takia.

Ei kukaan halua toisten oksennuksia omalle tontilleen, tai edes tontin nurkalle..

Vierailija
20/53 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se riittää, ei mitään suurta showta enää jälkikäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi