Voi luoja mikä nipo....
Miksi naapurielon pitää aina olla niin kovin takkuista ja nihkeää?
Juhlittiin miehen kanssa yhteisiä 30-juhlia (meiän ekat juhlat tässä talossa asuessamme). Juhlat oli tosi ihanat, iloiset, täynnä naurua, ystäviä, herkkuja ja musiikkia. Mutta no joo, miehen nuorehko pikkuserkku otti hieman enemmän kuin oli takoitus ja oksensi nurmelle juuri rajaviivan kohdalle (niin ettei oikein edes osaa sanoa kummalla puolella oksennus oli). No nyt naapuri veti tästä aivan jäätävän herneen nenään ja jätti vihaisen kukkahattutäti-lapun. AAAaarrrghhh!!!! Sanoimme jo silloin iltasella, että korjaamme kyllä oksennuksen aamulla (tunki tietysti pihalleen nuuskimaan meidän puolta, kun kuuli juhlista), mutta tämäkään ei ilmeisesti riittänyt!
Huh, ymmärrän kyllä, ettei tahdo oksennusta omalle pihalleen, mutta se ei varsinaisesti edes ollut heidän puolellaan ja vahinkojahan juhliessa sattuu, ihmisiä vain olemme.
Kommentit (53)
Jos pitää omakotialueella remujuhlat on vain korrektia kutsua myös naapurit. Tai jos ei kutsu pitää huoli että vieraat ja remuaminen pysyy tarkasti omalla puolella.
Oksennus haisee kaamealle ja minulle saa aikaan oksennusreaktion, se olisi pitänyt siivota asp.
Omataloalueellakin pitää ottaa naapurit huomioon ja suurin osa remuamisesta hoitaa sisätiloissa.
t. suurimman osan elämästään omakotitalossa asunut
Kutsuimme kyllä kaikki halukkaat naapurit, eivät tulleet. Oksennus ei kyllä sieltä nurmikolta juurikaan isolla tontilla haise. Ja pahoittelimme kyllä ja lupasimme siivota ensitöiksemme aamulla. Ei kelvannut nirppikselle!
ap
eikä hauku vielä oksennuksen tontille saanutta naapuria enempää.
Jos joku oksentaa sun tontille, niin muista sitten olla parempi ihminen.
--- oksennusreaktion, se olisi pitänyt siivota asp. --- t. suurimman osan elämästään omakotitalossa asunut
As soon as possible.
Kyllä se kieltämättä vähän ällöttää, jos helteillä jonkun oksennus löyhkää tontilla, jos vaikka oleskelee omalla pihallaan. Ei voi olla iso vaiva siivota se yrjö pois siitä heti sen synnyttyä, vai mitä ap?
Kyllä se kieltämättä vähän ällöttää, jos helteillä jonkun oksennus löyhkää tontilla, jos vaikka oleskelee omalla pihallaan. Ei voi olla iso vaiva siivota se yrjö pois siitä heti sen synnyttyä, vai mitä ap?
eikä hauku vielä oksennuksen tontille saanutta naapuria enempää.
Jos joku oksentaa sun tontille, niin muista sitten olla parempi ihminen.
Voi luoja, me pyysimme anteeksi heti kun jamppa oli oksentanut, mutta tää haukka vaan nyrpisteli kauhistellen nenäänsä ja luikki sisälle sanaakaan sanomatta !!
ap
että huomenna täällä kirjoittaa joku naapurin bileistä ja oksennuksesta närkästynyt...
sarjassamme naapuristossa tapahtuvat sadut vrt nain naapuria kun haimme musiikkia
Jos oksentaa niin siivoaa oksun pois ja pyytää anteeksi. Ja antaa asian olla.
Vastaapas nyt kun tiedustellaan :)
loppuillasta emäntä sammui yrjön päälle
Jos tää nyt on kovin olennaista, niin tää oksentanut siinä sanoi meille, että voi siivota. Luultiin ensin että tosiaan siivoaa. No huomattiin sitten, ettei siivonnutkaan ja me ei sitten millään ehditty, oli kädet täynnä vieraien kestitsemistä ja viihdyttämistä, meillä taisi juuri olla jokin seuraleikkikin meneillään. Tosiaan sanottiin yrmynaapurille, että aamulla ensitöiksemme voidaan siivota, mutta ei, ei kelpaa mikään....
ap
mutta mä olisin kyllä siivonnut heti, enkä olisi jättänyt aamuun. Olisin itsekin varmasti tuohtunut, jos olisin sun naapuri.
Luuli saaneensa aikuiset naapurit, mutta saikin joukon teinejä joiden kaverit oksentelee heidän pihalleen. Ymmärrän siis, että ette OIKEASTI ole tällasia, mutta jos kykenet asettumaan naapurin saappaisiin, ymmärtänet, että hän on nyt puolishokissa saatuaan ihan kamalat sivistymättömät naapurit. Ja tottakai se olisi pitänyt siivota ihan välittömästi!
En todellakaan kaipaa omakotitaloalueelle mitään öisiä örvellysjuhlia.
suorastaan säälittää ap:n naapuri, aikamoisella asenteella ap on liikkeellä.... Onneksi meidän naapurit on fiksuja.
En tykkäisi minäkään jos mun rajalleni oksenneltaisiin. Täydet symppaamiset naapureillesi täältä!
Ap, olisitpa älynnyt tehdä avauksesi muka naapurinasi ja haukkua ne 30-vuotispäivät ja oksennukset ja musiikin ja ilonpidon, niin olisit saanut roppakaupalla vastauksia nipottamisestasi ja kuinka et yhtään ymmärrä elämää ja oletpa kamala naapuri ja varsinainen ilonpilaaja, katkeroitunut kukkahattutäti, jollaista kukaan ei haluaisi asumaan lähelleen, milloin sait viimeksi orgasminkaan vai saitko koskaan ja niin edespäin.
Ihan sama miten täällä kysyy. Kysyjä on AINA väärässä.
joka parodioi uusien naapureidensa toilailuja ja selityksiä ;) totta kai seuraleikkien sijaan ap:n tai ap:n miehen olisi pitänyt siivota se oksennus siitä käryämästä HETI eikä selitellä että juu aamulla siivotaan - sitten kun krapuloissa on joskus herätty ja naapureiden mahdolliset lapset/koirat jo ovatkin piehtaroineet oksussa tai joka on joka tapauksessa kärynnyt siellä ikuisuuden ja kuivunut kivasti raja-alueelle merkiksi tästä kauniista uudesta naapuruussuhteesta.
Jos pitää omakotialueella remujuhlat on vain korrektia kutsua myös naapurit. Tai jos ei kutsu pitää huoli että vieraat ja remuaminen pysyy tarkasti omalla puolella.
Oksennus haisee kaamealle ja minulle saa aikaan oksennusreaktion, se olisi pitänyt siivota asp.
Omataloalueellakin pitää ottaa naapurit huomioon ja suurin osa remuamisesta hoitaa sisätiloissa.
t. suurimman osan elämästään omakotitalossa asunut