Moniko nainen nielee sperma?
Kuinka moni nainen nielee miehensä lastin, kysyn ihan sillä ku oma rouvani on ainoastaan kerran niellyt kaikki ( ja ollaan yhdessä oltu kuitenkin jo 10 vuotta )? Luulisin että kaikki miehet nielee rouvansa nesteet
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Siistimpää niin. Joku sylkeminen tuntuu jokseenkin nololta. Nieleminen helppoa ja siistiä.
Mies ei niele nesteitäni, kun ei naamaansa värkkiini pistä. Saati suutansa. :D :D :D
N35v.
Mitä miehesi sitten tekee? Kieltäytyy suuhoidon antamisesta, ottaa aina jonkun pyyhkeen lähelle johon voi nesteet pulauttaa, juoksee käsi suun edessä vessaan vai lopettaa aina kesken?
Oma nainen imee innoissaan loppuun asti ja nielee ja itse sanoo vielä kiihottuvansa nielemisestä. Kyllä suihinotto on kuin toisesta planeetasta kun saa imua loppuun asti ja laueta suuhun
niinhän se pitääkin olla, naiset tulee kouluttaa jo n uorena suihinottoon että se luonnistuu silloin kkun on esim kuukautiset eikä pyllyyn ehdi narauttaa mällejä
qrytytuiioåp kirjoitti:
niinhän se pitääkin olla, naiset tulee kouluttaa jo n uorena suihinottoon että se luonnistuu silloin kkun on esim kuukautiset eikä pyllyyn ehdi narauttaa mällejä
Just oli menkat ja mies laukes peppuun ja kolme kertaa suuhun. Rento olo on. ;-)
Miksi ihmeessä sitäkin pitää ees ottaa suuhunsa? ei ikinä.
tiina 39 kirjoitti:
Sperma on terveellistä.
5 viimeisestä kumppanista ensimmäinen nieli lastin joka kerta. Tulin useammin seksin jälkeen hänen suuhunsa kuin pilluun. Toinen otti suihin, mutta ei niellyt. Kolmas ei ottanut suihin. Neljäs otti suihin ja antaa laueta suuhun, mutta valuttaa mällit suusta kullin päälle (mikä on kans todella kiihottavaa) eli ei niele. Viides ei ottanut suihin, mutta olisi halunnut perseeseen, mutta itseä ei huvita papana-aukkoon paneminen. Neljännen kanssa on uudelleen syntynyt seksisuhde ja kullia hamuaa koko ajan, mikä on aika kivaa, kun ei ole samalla mitään parisuhde paskaa vaan ollaan kavereita.
Lisätään vielä edelliseen että suurin seksifantasia olisi ottaa naisen kunnon squirt orkku naamalle ja suuhun tai vaikka monenkin naisen yhtä aikaa tai peräjälkeen
Vierailija kirjoitti:
tiina 39 kirjoitti:
Sperma on terveellistä.
Se joka alapeukutti, niin muista että google tietää kaiken.
Nielen aina. Viimeeksi tänään. Olen ottanut suuhun loppuunasti alusta alkaen. Tosin vain yhdestä kalusta kokemusta 33v aikana. Olen siis 49v.
Vierailija kirjoitti:
qrytytuiioåp kirjoitti:
Just oli menkat ja mies laukes peppuun ja kolme kertaa suuhun. Rento olo on. ;-)
Niin kummalla? Ai niin sillä vissiin joka sai.
otan kyllä suihin ja suuhunikin saa laueta mutta enää en niele. Joskus nuorempana kyllä tein sen aina, sen enempää miettimittä.
N47
Nielen, ei oman miehen sperma maistu edes kitkerältä vaan on aika makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma nainen imee innoissaan loppuun asti ja nielee ja itse sanoo vielä kiihottuvansa nielemisestä. Kyllä suihinotto on kuin toisesta planeetasta kun saa imua loppuun asti ja laueta suuhun
Ja sitten päinvastaisesti suihinotosta menee kaikki fiilis kun käyt treffeillä tai tapailet jo naista ja nainen sanoo "mutta ei sitten loppuun asti!". Ärsyttävää kun joutuu sitten aina varomaan omaa tulemista ja nautinto jää tosi vajaavaiseksi.
Mulle on toisaalta ihan sama nieleekö vai ei mutta spermojen ottaminen suuhun antaa tunteen siitä, että toinen on viehättynyt susta ja haluaa miellyttää sua. Vastavuoroisesti annan naisellekin suuseksiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten päinvastaisesti suihinotosta menee kaikki fiilis kun käyt treffeillä tai tapailet jo naista ja nainen sanoo "mutta ei sitten loppuun asti!". Ärsyttävää kun joutuu sitten aina varomaan omaa tulemista ja nautinto jää tosi vajaavaiseksi.
Mulle on toisaalta ihan sama nieleekö vai ei mutta spermojen ottaminen suuhun antaa tunteen siitä, että toinen on viehättynyt susta ja haluaa miellyttää sua. Vastavuoroisesti annan naisellekin suuseksiä..
Tämä on niin totta, tulee vähän sellainen fiilis että antaapa olla. Heti eri fiilis jos toinen sanoo että anna tulla vaan. Ihan sama nieleekö mutta suuhun laukeaminen on puolet suihinotosta. Monesti en kyllä edes laukea jos ei saa laueta suuhun. Ja kyllä olen maistanu omaa spermaa eikä maistu pahalle.
Nykyisen naiseni kanssa alettiin tapailemaan vielä kun hän oli yhdessä edellisen kanssa. Hän on aina imenyt ja niellytkin useimmiten. Toisinaan kun hän tuli luokseni sanoin, että suudelmat maistuvat erilaisilta.. Kunnes sitten kerran tajusin, että miltä ne maistuivat. Silloinen mies oli tajunnut mitä naisensa puuhaili ja oli alkanut pitämään suihinottoa ennen naisen ulos lähtöä automaationa. Jotkut naiset, kiltteyttään ilmeisesti, tekevät vaikka mitä säilyttääkseen rauhan kotona.Tovin tämän jälkeen heille tulikin ero ja hän pääsi muuttamaan luokseni. Kertoi tästä kaikesta nolona vasta jälkeenpäin. Mies oli vielä naiseni muutettua pyytänyt jäähyväis imuja. Aika härskiä..
Mulla on käynyt tuuri, kun mies ei halua laueta suuhun. En pystyis ees niellä, oksu tulis. Muuten kyllä imen mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt tuuri, kun mies ei halua laueta suuhun. En pystyis ees niellä, oksu tulis. Muuten kyllä imen mielelläni.
Vähän kuin meillä. Tykkään tosi paljon ottaa suihin, mutta en kauheasti innostu spermoista suussani, ja vielä vähemmän niiden nielemisestä. Mutta onneksi mieheni ei myöskään halua laueta suuhuni, hän tahtoo aina tulla pimppaan. Molemmat on tyytyväisiä. :)
Mulla alkoi uusi suhde vajaa pari vuotta sitten. Edellisen inhosi suuseksiä, vaikka muuten oli ihan ok sängyssä. Tämä uusi taas ottaa innolla poskeen, on posliini joten nuolen usein orkun ja mikä parasta, hän ottaa lopuksi kurkkuun saakka. Joskus mälli tulee osin nenästä. Tiedän, että kukaan ei usko, mutta hän nauttii antamisesta, juuri siitä mistä pidän ja minä teen hänelle ihan varmasti saman pyysi mitä tahansa.