Moniko nainen nielee sperma?
Kuinka moni nainen nielee miehensä lastin, kysyn ihan sillä ku oma rouvani on ainoastaan kerran niellyt kaikki ( ja ollaan yhdessä oltu kuitenkin jo 10 vuotta )? Luulisin että kaikki miehet nielee rouvansa nesteet
Kommentit (140)
"jos muija rakastaa miestään tekee suurimman rakkaudenosoituksen;nielee spermat"......MITÄ VITTUA. ehkä pidän suurempana rakkauden osoituksena esim.sitä, että reväytin toosani ukkoni vuoksi ja saimme tyttäremme. minä en niele koskaan koska en pidä mällin mausta enkä sen koostumuksesta. touhutipatkin on ihan kauheita..
Olen muutaman kerran ottanut spermat suuhuni mutta vain paristi niellyt. Maku on niin kuvottava että jo sen pelkkä suuhun ottaminen saa oksennusrefleksini käyntiin. Hyi h*lvetti, ei voi muuta sanoa. Mielelläni otan spermat kyllä sisääni, rinnoille, perseelle jne... Jos toi nieleminen olisi mun miehelle joku pakkomielle et naisen TÄYTYY nielllä, ni vaihtaisin hyvin pian miestä. En tie onko sellainenkaan kovin hehkeetä et suoraan miehen orkun jälkeen nainen säntää tuhatta ja sataa vessaan sylkemään ja kurlaamaan suutaan. Vai onko, miehet?
Mä tukin kielellä kusiröörin, niin ei pääse tuleen suuhun. En tykkää sperman mausta enkä ulkonäöstä. Ällöttävää.
Pikaseksin / menkkojen aikana aikana vaimoni nielee lastini. Olen ehdottanut ettei tarvitsisi mutta hän haluaa sitä ja kuulemma kiihottaa vaikka ei itse seksiä harrastakkaan menkkojensa aikana. Tykkää kuulemma myös rinnoille ja vatsalleen laukeamisesta mutta ne on jo pidempien sessioiden aikana.
Normaalisti tavarat menee sinne minne ne kuuluukin.
Tosi mieshän haluaa heti, kuuman suudelman, lastinsa nielleeltä naiselta. Eiks niin?
Mun 5naisystävästä ei ketään oo ottanut suihin loppuun asti/lasteja suuhunsa!!! Mä oon kyllä nuollut joka muijan mont kertaa orgasmiin asti ja nainen purkautunut vasten mun kasvoja! Ja oon vaan nuollut lisää..Rakastan pillun nuolemista YLI KAIKEN!!!
Olen pyytänyt miesystävääni sanomaan, kun mälli on tulossa. Nuolen silloin vain siittimen alapintaa siten, että siitin ei ole suussa ja vatkaan esinahkaa toisella kädellä, jolloin sperma pääsee lentämään vapaasti olkani yli.
Tietämyksen mukaan harvinaista. Myös se, että mies tekisi sen naiselle. Tälläisistä tutkimuksista ym liioitelluistakin jutuista ihmiset menee täysin metsään. Arki on toisenlaista. Kokematonta ...Uskon ainoastaan siihen, että kun kemia on molemminpuolinen ja pari rakastaa toisiaan tekee ja vaistomaisesti HALUAA tehdä monenlaisia seksiasioita vastapuolen kanssa ja tämähän on harvinaista.
20 naista takana ja ehkä 5 on tehnyt noin. 5 ei halunnut suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mieshän haluaa heti, kuuman suudelman, lastinsa nielleeltä naiselta. Eiks niin?
Meillä ainakin haluaa, jopa silloin kun on lauennut naamalle ja lastit on vielä siistimättä.
Takana useampi pitkä suhde, oon nelikymppinen ja vasta nyt olen löytänyt naisen joka ottaa ihan törkeän hyvin suihin ja myös nielee. Saa myös vetää ulos kesken aktin ja laskea suuhun. Sanoo pitävänsä siitä, viimeksi itse halusi sitä. Mulla meinas jalat lähteä alta:)
Mikä ihmeen fiksaatio miehillä on spermasta? Mitä väliä sillä on mihin se päätyy? Se haisee pahalle, maistuu inhottavalta ja on ällöttävää. Eihän siinä ole mitään kiihottavaa. Sammakon kutakin olis miellyttävämpää niellä. Niellään itte sperma ne, jos se teitä niin kiihottaa.
Miettinyt usein että miksi se pitäisi niellä..
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen todella rakastaa miestään, niin hän tekee miehelleen myös suurimman rakkaudenosoituksen: nielee spermat.
Suurin rakkaudenosoitus, mällien nieleminen :D Kiitos hervottomista nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen todella rakastaa miestään, niin hän tekee miehelleen myös suurimman rakkaudenosoituksen: nielee spermat.
Suurin rakkaudenosoitus, mällien nieleminen :D Kiitos hervottomista nauruista.
Tosirakkaudessa nainen kurlaa ennen nielemistä.
mihin oikein meinaat sen mällin suustasi saada kun sen tullessa sitä vaan tulee ja pitää imeä niin pakkohan sitä on niellä ettei lennä sieraimesta takasin palleille. varsinkin 69 asennossa kun olen alempana osapuolena
miksi sitä pitäisi alkaa massuttelemaan ja ´arvosteleen makua kuin viinitesteissä
Olen aina niellyt kun mies on lauennut suuhuni. Puhdas kulli on ihana joten otan usein suihin ekalla varvilla. Sitten tiedän miehen kestävän kauemmin pannessaan minua. Saan siis itse riittävästi ( 2 - 4 ) orgasmia. Tykkään.
Vaimo ottanut vuosikaudet suuhun viimeistä tippaa myöten. Menee sen jälkeen jälkeen vessaan, enkä tiedä enää nieleekö vai sylkeekö pois. Nuorena parikymppisenä ei niellyt, mutta nykyisin en tiedä. Ihan sama, taivaalliselta suuhun tuleminen tuntuu silti. Hän on tuota yli 40v treenannut, joten osaa jo mikä parhaalta miehessä tuntuu. On kyllä pusuteltukin suihinoton jälkeen, jos niikseen tulee. Tuntuisi aika kornilta, jos mies siitä kieltäytyisi. Uskoisin vaimonkin nauttivan, kun mies ähkäisee mällit menemään ja kova kalu alkaa sykkimään. Hän tykkää muutenkin puristella mun isoja kasseja ja kalun alapuolista kovaa köliä.
Minä olen syönyt spermalla maustettua jogurttia :) Spermaa oli usean lastin verran, pakastimessa säilytettynä ja sulaneena lisäsin jogurttiin. Jännä tunne kun annoksen syönnistä jäi kurkkuun sperman muutenkin jättämä tuttu kihelmöivä tunne. Niin irstaan makuista että nam!