Moniko nainen nielee sperma?
Kuinka moni nainen nielee miehensä lastin, kysyn ihan sillä ku oma rouvani on ainoastaan kerran niellyt kaikki ( ja ollaan yhdessä oltu kuitenkin jo 10 vuotta )? Luulisin että kaikki miehet nielee rouvansa nesteet
Kommentit (140)
imen ja nielen aina mielelläni, jos mun suuhun halutaan laueta :D
Vaimo kyllä nielee tarvittaessa, mutta mua yrjöttää ajatuskin sperman nielemisestä niin paljon, että en mielelläni suuhun laukea!
Suihin ottaessani mieheni saa laueta suuhun ja nielen ilman muuta kaiken. Mieheni sperma ei maistu pahalle. Olen aina ottanut suihin loppuun asti. ( en ole tosin muita miehiä kokenut ). Yhdessä 39v. Hän on ainut mies mitä olen kokeillut / saanut.
Naiseni ottaa suuhun ja nielee,nuolee pyllyreijän ja kivekset,nuolen naisen pillun puhtaaksi spermasta,nautimme molemmat.Haluaisin nuolla jonkun vaimolta miehensä spermat pillusta,kiinnostaisko ketään paria.Ukm 02 alue
Riippuu miehestä.
Nykyinen mies maistuu niin hyvältä ja nuolen kaikki herkku touhutipatkin.
Viime kerralla kun hän tuli suuhuni niin se oli jotain niin äärimmäisen kiihottavaa. Hän oli niin kova kuin rautakanki ja ajattelin että pian lähtee hampaat!
Työnnän kaluni niin syvälle kurkkuun että eukon on pakko niellä.
Onko kukaan maistanut omaa spermaansa. Siis suudellut naistaan sen jälkeen kun on lauennut hänen suuhunsa? Itse haluaisin maistaa, suudella kunnolla ja voisi vaikka hiukan niellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan maistanut omaa spermaansa. Siis suudellut naistaan sen jälkeen kun on lauennut hänen suuhunsa? Itse haluaisin maistaa, suudella kunnolla ja voisi vaikka hiukan niellä.
Rakastajani haluaa, että en niele kaikkea vaan säästän vähän hänellekin. Toivoo myös, että saisi nuolla minusta toisen miehen spermat.
Nielen, ja mielelläni vielä nuolenkin jos on joku tippa päässyt menemään ohi :) Tykkään ottaa suihin. Edellyttää toki sitä että hygienia on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, ensi kertaa kun meillä oli kolmaspyörä sängyssä, menin nuolemaan vaimon piparia miehen lauettua. Aivan järkkykiihottavaa!!! koukussa.
En ole nainen, mutta joo, nielenhän minä. Partnereilla on pääosin ollut hygienia aina kunnossa, mutta ei haittaa, jos vähän pissa maistuu. Se on vaan kiihottavaa.
Ei minulle ole ollut ongelma niellä, jos partnerin hygieniataso on hyvä. Syödyt ruuat kyllä maistuvat "tuotoksessa", samoin tupakointi, joten jos kovin kehnot elintavat on, voisi jäädä ns. kertamaisteluun. Nykyisen miehen kanssa ei onneksi ole moisia haittoja.
Samoin kieltämättä kiihotun siitä, kun mies tulee suuseksiä annettuaan suutelemaan. Omat nesteet toisen huulilla, hmmmmm....
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ole ollut ongelma niellä, jos partnerin hygieniataso on hyvä. Syödyt ruuat kyllä maistuvat "tuotoksessa", samoin tupakointi, joten jos kovin kehnot elintavat on, voisi jäädä ns. kertamaisteluun. Nykyisen miehen kanssa ei onneksi ole moisia haittoja.
Samoin kieltämättä kiihotun siitä, kun mies tulee suuseksiä annettuaan suutelemaan. Omat nesteet toisen huulilla, hmmmmm....
... tosin taannoin meinasi käydä pieni fiba, kun onnistuin jotenkin henkäisemään väärällä hetkellä niin, että vetäisin spermaa "väärään kurkkuun" :D Sitä en suosittele, kaihersi kyllä kotvasen aikaa ja köhiä sai. Kaikkea sitä sattuukin :D
Kerran elämässäni olen niellyt ihan refleksinä, enkä koskaan enää. Kyllä minä miehen touhutippoja olen niellyt kuten hänkin minun, puolin ja toisin suuseksiä antaessa.
Otatko nesteet suuhun ja nielet jos naiseksi squirttaa orgasmin saadessaan?
Vierailija kirjoitti:
Kerran elämässäni olen niellyt ihan refleksinä, enkä koskaan enää. Kyllä minä miehen touhutippoja olen niellyt kuten hänkin minun, puolin ja toisin suuseksiä antaessa.
Otatko nesteet suuhun ja nielet jos naiseksi squirttaa orgasmin saadessaan?
Kyllä minä otan squirttaus nesteet naamalle ja suuhun ja kaikki nuolkaan talteen, mikäs sen kiihoittavampaa.
Pidän loukkauksena jos naiselle ei sperma kelpaa. Onneksi nykyinen nielee aina mukisematta. Meillä kaikenlainen seksi yleensä päättyy siihen että nainen nielee lastini :) Toki hän on lauennut itse ennen tätä vähintään pari kertaa.
Minä olen aina ottanut loppuun asti ja niellyt myös mikäli mieheni on niin halunnut. Ekasta kerrasta lähtien. Mieheni sperma ihan ok makuinen ja kalu puhdas myös.
onko kukaan naisista esim mökillä ollut silleen etä mies runkkaa yläparvelta mällit ja nainen yrittää ottaa suuhunsa alakerrassa mällit? onnistuuko satsin saaminen?
mites jos naisen pillua imiessä juuri orkun tulleessa keskeyttää ja sano että ei sitten loppuun asti
oisko akalla mukavaa
Ai se toinen mies oli härski kun halusi naiselta suuhoitoa vaikka nainen oli jo muuttanut tai muuttamassa sinun luoksesi... mutta sinä et ilmeisesti ollut lainkaan härski kun panit kyseistä toisen omaa naista?
Oletko sattumoisin koskaan törmännyt käsitteeseen kaksinaismoraali?