Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko nainen nielee sperma?

Vierailija
26.07.2011 |

Kuinka moni nainen nielee miehensä lastin, kysyn ihan sillä ku oma rouvani on ainoastaan kerran niellyt kaikki ( ja ollaan yhdessä oltu kuitenkin jo 10 vuotta )? Luulisin että kaikki miehet nielee rouvansa nesteet

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokkini edellinen liitto oli viimeisinä vuosina erittäin kylmä eikä avokkini halunnut lainkaan seksiä. Meidän suhteessamme hän ensimmäistä kertaa antoi miehelle suullaan kiihoitusta ja yllätyksekseen hän itsekin piti siitä. Keskusteluissamme toin esiin haluni mutta en millään muotoa painostanut häntä siihen. Ajan kanssa hän sitten yllätti minut myönteisesti ja on myönnettävä, että hänen taitonsa on kohentunut mielettömästi kuuden vuoden aikana.

Käytännössä saan tyydytyksen suulla hänen kuukautistensa aikana. Lisäksi alistussessioissa joissa minä vien ja hän vikisee, minä päätän yksipuolisesti mihin ja milloin laukean.

Sukupuolielämän kokeminen kokonaisuutena eikä laskettavina yhdyntöinä on rikastuttava ja parisuhdetta pönkittävä tapa elää parisuhteessa.

Vierailija
2/140 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se siistimpää ja helpompaa niin, ja varsinkin kun juuri laukeamisen hetkellä painaa kalun niin syvään kun saa, niin suoraan nieluunhan ne menee, ei tarvitse maistella ja koostumusta tutkailla. Ei ne erityisemmin ällötäkään, vaikka suussa vähän pyörisikin, mutta ei se mitään herkkuakaan ole.

Parasta on vetää mies johonkin syrjään ykskaks ja antaa tehokas ja nopea suuhoito, niellä ja eiku housut takas ylös ja etiäpäin. =)

Toisinaan on kyllä kiva ottaa suuhun ja valuttaa se suupieltä pitkin takaisin miehen vatsalle ja vähän sormella pyöritellä... jos siis vaan suihkun mahdollisuus on. Tai ottaa lasti polvillaan naamalle ja rinnoille. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nielen aina, en nyt niinkäään mausta pidä, mutta se on niin tuhmaa ja kiihottavaa.

Vierailija
4/140 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nielen aina, en nyt niinkäään mausta pidä, mutta se on niin tuhmaa ja kiihottavaa.

Hieman "lutkamainen" olo ja tosi kiihoittavaa kun imen voimakkaasti jokaisen tipan. Yksi tuttuni sair-hoitaja kertoi sperman olevan naisen elimistölle suotuisaa monellakin tapaa. Emättimeen jäävä sperma jos ei pestä pois on hyväksi. Paras vaikutus on kuulemma (?) nieltynä jolloin se imeytyy parhaiten elimistöön.

Vierailija
5/140 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies saakin laueta suuhuni. Millä tavalla olisi miehen nautinnosta pois, jos nieleminen ei tapahdu.

Ei miehenkään tarvitse niellä minun nesteitäni, ei sillä ole mitään merkitystä.

En myöskään pidä mitenkään "tuhmana" sperman ottamista suuhun, vaan täysin luonnollisena asiana.

Vierailija
6/140 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mällit on maistettu entisten kanssa, ei kuulemma tarte ottaa uusiks, joten sekin jää sitten kokematta.

Vierailija
7/140 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans yks joka nielee aina. Tykkään siitä mausta, se on niinku palkinto siitä suihinotosta ku saa niellä. Itsekin kiihotun siitä todella, kuin myös mies.

Vierailija
8/140 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä on luku jota haet. Nyt poika masturboimaan suihkuun ilman, että äiti kuulee;)

Vierailija
9/140 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen. En mitenkään erityisemmin nauti nielemisestä saatika mausta, mutta en kärsikään. Menee kätevästi sillä tavalla kun ei tarvi hyökätä sylkemään tai sotkea paikkoja. Ja kun mieskin tuntuu siitä tykkäävän eikä itsellä ole mitään estoa olla nielemättä, niin miksi ei. Joskus on kyllä lentänyt miehen vatsalle, jos mies on erehtynyt ottamaan päästäni kiinni ja "panemaan suuhun", siitä en tykkää yhtään ja siinä vaiheessa kyllä stoppaa suihinotot.

"Vastapalveluksia" (=nuolemista) en kaipaa, koska en ole oppinut siitä pitämään.

Vierailija
10/140 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin outona, jos mies ehdottaisi minun nielevän spermat. Ja eihän mies edes siinä tilassa kiinnitä huomiota, mihin spermat päätyvät.

Varmaankin ykäisin, jos nielisin spermaa vahingossa, sillä olen muutenkin aika herkkä eri makujen ja koostumusten suhteen.

Vierailija
11/140 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin outona, jos mies ehdottaisi minun nielevän spermat. Ja eihän mies edes siinä tilassa kiinnitä huomiota, mihin spermat päätyvät. Varmaankin ykäisin, jos nielisin spermaa vahingossa, sillä olen muutenkin aika herkkä eri makujen ja koostumusten suhteen.

Mikäli olet herkkä aistimaan eri makuja niin sperma on ehdottomasti testattava sillä ruokavaliolla ja juodulla nesteellä on suora vaikutus sen makuun. Avokillani on oma selkeä mielipiteensä tähän asiaan. Hänen mielestään spermani maku muuttui paremmaksi kun vaihdoin ruokavalioni hiilihydraatittomaksi.

Olen ensimmäinen mies jonka kanssa hänellä on ollut suuseksiä ja kenen kanssa hän on vienyt sen myöskin loppuun asti.

Minulle sperman nieleminen tarkoittaa hyväksyntää ja tottakai minä myöskin pidän siitä.

Vierailija
12/140 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aiheeseen. Onneksi nainen saa itse päättää nieleekö spermat vai ei ja tämä tuskin koituu minkäänlaiseksi ongelmaksi suhteessa.

Otan spermat suuhun, mutta en niele koskaan.

Miehelle ei ole merkitystä tällä.

Mikäli olet herkkä aistimaan eri makuja niin sperma on ehdottomasti testattava sillä ruokavaliolla ja juodulla nesteellä on suora vaikutus sen makuun. Avokillani on oma selkeä mielipiteensä tähän asiaan. Hänen mielestään spermani maku muuttui paremmaksi kun vaihdoin ruokavalioni hiilihydraatittomaksi.

Olen ensimmäinen mies jonka kanssa hänellä on ollut suuseksiä ja kenen kanssa hän on vienyt sen myöskin loppuun asti.

Minulle sperman nieleminen tarkoittaa hyväksyntää ja tottakai minä myöskin pidän siitä.

[/quote]

Vierailija
13/140 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suun kautta nykyään synnytyskin tapahtuu.

Eli alapääjutut voit heittää romukoppaan. Suusexiä ja Suusynnytys ovat tätäpäivää.

Vierailija
14/140 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuolen vaimoni pillun laukeamiseni jälkeen. Onko muita?

Vierailija
15/140 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksiä, otan spermat suuhun ja hutjautan ne nenäliinaan.

Vierailija
16/140 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ikäni ihmetellyt sitä mitä nautintoa naiselle tuottaa miehen imeminen - jos oikein ajattelen niin eihän siinä kulli kosketa mitään erogeenistä kohtaa naisen kehossa - ja suuremman nautinnon minusta tuottaa miehelle oikea rakastelu

Vierailija
17/140 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän haluaa lopuksi tulla sisääni, koska haluaa minunkin saavan.

Vierailija
18/140 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy

Vierailija
19/140 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy

Vierailija
20/140 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen todella rakastaa miestään, niin hän tekee miehelleen myös suurimman rakkaudenosoituksen: nielee spermat.