Moniko nainen nielee sperma?
Kuinka moni nainen nielee miehensä lastin, kysyn ihan sillä ku oma rouvani on ainoastaan kerran niellyt kaikki ( ja ollaan yhdessä oltu kuitenkin jo 10 vuotta )? Luulisin että kaikki miehet nielee rouvansa nesteet
Kommentit (140)
Haluaisin niellä, mutta en vain pysty. Joku liian kova ällötys asiaa kohtaan on takaraivossa. Muuten pidän kyllä suuseksistä molemmin puolin.
Ehkäpä itsekin sitten "wanhempana" pystyn ottamaan suihin loppuun asti ja nielemään.
Jotain 20 vuotta sitten vaimo lupasi ottaa loppuun asti suihin. Pelkkä ajatus kiihotti niin hitosti, vaikka suikkareita olin muuten kyllä saanut. No kuti lähti niin voimalla että nieli tai paremminkin meni lastit suoraan nieluun. Sit se olikin hetken aikaa melkosta kakomista ja yökkärefleksiä. Sen jälkeen on suikkarit loppuneet kun kiimatippoja on alkanut tulla ja jatkettu jotenkin muuten. Harmillista sinänsä, mutta jos maku etoo niin ei siitä itrkkään nauti jos toinen melkein yökkäilee. Eli vastaus kysymykseen on että kerran on niellyt.
Kun ei edes ota suihin. Ei ole koskaan ottanut.
Harrastan poikkiksen kanssa paljon kuusysiä. Se nuolee mua niin hyvin että joka kerta saan monesti, ja annan sit palkkioks laueta suuhun, ja nielen. Maistuu vähän pahalle, mutta nielen mieliks.
Enemmän kiinnostaisi, kuinka moni tunkee spermaa korviinsa tai sieraimiinsa. Se kertoo ihmisestä paljon enemmän
Nielisin jos joskus löytäisi miehen.
Nielen aina. Siistimpää, enkä välitä mistään spermalla kurlailusta, joten mitä nopeammin sen saa suusta pois sen parempi.
Välillä nielen, välillä en. En varsinaisesti pidä sperman mausta tai koostumuksesta. Joskus on vain helpointa niellä. Ja mies on silmin nähden tyytyväinen siitä.
Mieheltäni kyllä mutta muuten en
Nielen. Olen myös nuollut mieheni spermat hänen vatsaltaan, pöydältä ja lasista ensin runkattuani hänet siihen. Irstailu on meidän juttu.
Suomalaisista 33% nielee.
Japanilaisista 85% nielee.
Hollantilaisista 42% nielee
Yhdysvaltalaisista 31% nielee.
Kolumbialaisista 54% nielee.
Lähde: erotica selvitys (2009)
Silloin kun lapset oli pieniä ja reissattiin paljon. Milloin otiin laivan hytissä tai hotellissa yhdenhuoneen lukaalissa, vaimo otti suihin kun ei voitu monesti muutakaan tehdä. Tästä tuli vähän tapa, ja sitä oikein odotti. Hirveä oli panetus eikä naimaan päässyt, jolloin jumalainen suikkari oli aivan taivaallista. Monesti vessoissa missä isot peilit. Vaimo polvillaan ja kivikova muna souti suussa. Oli kiva katsoa peilistäkin sivusuunnasta. Vaimo imenyt aina viimeistä pisaraa myöten lypsäen. Upeita muistoja. Mukavaa ollut kotonakin, mutta nuo vielä hienompaa. Vaimo on aina rakastanut kulliani ja sen hyväilyä.
M62
Mun nais kaveri nielee kaiken sperman. Aluksi ei niellyt mutta kerran kysyin jos nielee ja siitä asti on niellyt kaikki ja tykkää siitä. Imee usein.
Se on kyllä mielenkiinoieta miksi nainen ei voisi niellä tai kurluttaa tai syväkurkuttaa. Jos mies tekee naisen eteen kaiken niin onko laamapaita paras yritys naiselta?
Ympäristöystävällisyyden nimissä pitää aina niellä. Muistakaa se!
Tein sen kerran. Poikaystävälle piti näyttää, että pidän hänestä todella. Kerta riitti hänelle ja minulle kun sanoin, ettei se nyt niin hyvänmakuista ole jos ei liian pahaakaan nieltäväksi. Onhan siinä paljon proteiinia, mutta saan sitä riittävästi ruoasta.
Tein sen kerran. Poikaystävälle piti näyttää, että pidän hänestä todella. Kerta riitti hänelle ja minulle kun sanoin, ettei se nyt niin hyvänmakuista ole jos ei liian pahaakaan nieltäväksi. Onhan siinä paljon proteiinia, mutta saan sitä riittävästi ruoasta.
Veget nielee aina,auttaa kuulemma kasvisruuan puutteellisuuteen,tiedä mutta niin väittävät
Joskus nuorempana nielin aina jos mun suuhun lauettiin, nyt näin viiskymppisenä, no sperman laatu on muuttunut, joten en niele.
Valutan miehen suuhun ja hän nielee, mika taasen ei varmaan olisi onnistunut 25 vuotta sitten
Nielen mielelläni, tosin opin itse nauttimaan siitä vasta löydettyäni nykyiseni. Hän näyttää kuinka paljon se häntä kiihottaa, eikä suinkaan pidä suuhuni laukeamista itsestäänselvyytenä, vaan pyytää luvan (vaikka hyvin tietää ettei mitään lupia siihen tarvitse).