Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on liian komea, naiset iskevät jatkuvasti

Vierailija
23.07.2011 |

Mikähän naisilla on, kun pitää aivan pokkana ylimielisellä asenteella tulla iskemään komeaa miestäni? Itsestäni sen verran, etten ehkä ole mikään ruusunnuppu, mutta se ei asiaa muuta. En voi sanoin kuvailla sitä tunnetta, kun naiset tulevat jatkuvasti lirkuttelemaan miehelleni. Täysin estottomasti tyrkyttämään itseään ravintoloissa, juhlissa, kesätapahtumissa. Aivan kuin minä olisin ilmaa. Mikä on tällaisten naisten motiivi? Onko tavoite ärsyttää vai muuten vain testailla omaa viehätysvoimaansa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin saanut osani tästä tyrkkyjen naisten tökeyydestä. Kerrankin kun baarissa lähdin wc:hen, niin yksi l*mppu oli sillä välin tullut mieheni luokse, siinä ympärillä pyöri ja kiehnäsi. Yhtäkkiä käänsi miehen pään ja alkoi suudella suoraan suulle. Silloin minä otin muijaa kurkusta kiinni ja sanoin, että tämä on kuule mun mies. Nainen katsoi mua kuin halpaa makkaraa. Selvästikin piti iseään paljon mieheni tasoon sopivana.

Vierailija
22/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK-näköinen muttei mikään huippukomea. Silti heti kun suunsa avaa ja naiset tajuavat, että mies puhuu aussienglantia, alkaa armoton piiritys ja seuraan lyöttäytyminen. Toki juttusille saa tulla, on paljon niitäkin, jotka ovat platonisen kiinnostuneet ulkomaalaisista. On kuitenkin ollut myös tilanteita, joissa ventovieras nainen on tullut esim. miehen syliin istumaan yks kaks. Minusta tämä on lähinnä hauskaa ja seuraan yleensä tilannetta sivummalta. :) Miehen mielestä asia on lähinnä nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mutta aussi ei ole mamu ;-)))))

Vierailija
24/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu = maahanmuuttaja. Jos ruotsalainen muuttaa suomeen on hän maahanmuuttaja siinä missä somaliasta saapuva tummapintainen ihminen.

Mistä näitä tynnyristä kasvaneita tulee?? =)

Vierailija
25/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mamu- sana tulee maahanmuuttajasta, mutta yleensä sillä taidetaan tarkoittaa vain tietyistä maista tulevia maahanmuuttajia.

Vierailija
26/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat sitten Ruotsista, Yhdysvalloista, Venäjältä tai Afganistanista.

Mitä tulee komeaan mieheen ja rupsahtaneeseen naiseen, niin voin ilmoittautua.

Ja onhan se hivelevää että mun mies kelpais muillekin, ei mikään jämä jääny mun näppeihin :)

Vierailija
27/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mamu- sana tulee maahanmuuttajasta, mutta yleensä sillä taidetaan tarkoittaa vain tietyistä maista tulevia maahanmuuttajia.

Vierailija
28/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt tiedät, että sanoja ei aina käytetä juuri siinä tarkoituksessa, mihin ne on alunperin luotu? Varmaan kaikille tulee mieleen ekaksi tummaihoinen henkilö, jos mamusta puhutaan.

Vierailija
29/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen ja kavereiden kanssa baarissa, mies oli vähän matkan päässä. Kohta näin eksäni (jos voi eksäksi sanoa, "seurusteltiin" ylä-asteen jälkeen pari viikkoa, nyt olen 25v) jonka kanssa ollaan hyvissä väleissä, mutta ei nähty moneen vuoteen. Ajattelin että moikataan ja vaihdetaan muutama sana, mutta hän tarttuikin kasvoihini ja suuteli minua. Repäisin tietysti kasvoni äkkiä pois.:D Mies katsoi minua ja lähti kävelemään kohti, ymmärsi exä lähteä äkkiä karkuun.

Yhtäkkiä käänsi miehen pään ja alkoi suudella suoraan suulle. Silloin minä otin muijaa kurkusta kiinni ja sanoin, että tämä on kuule mun mies.

Ei ehtinyt, kun oli niin hämmentynyt koko tilanteesta.

Vierailija
30/31 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös erittäin komea, omin silmin ja moni on sanonut mulle suoraan siitä. Eipä ole naisia pörränyt ympärillä kun olemme viihteellä tai muuallakaan. Taidat kuvitella, en mitenkään usko, että naiset sellaisia.

Vierailija
31/31 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mamu tarkoittaa ainakin arabi- tai afrikkalaislähtöistä. Eivät aussit, keskieurooppalaiset, jenkit ym. ole mamuja :D :D :D.