Onko moni Helsinkiläinen ja Uusimaalainen
lähtenyt tänä kesänä keskisuomeen jossa satelee vähäväliä ja on pilvistä? Eikös eteläsuomessa ole ollut aika tukalaa, kun ei ole satanut?
Eikö sitten meri viilennä siellä? Olen aina luullut, että Helsingissä ei koskaan tarvitse kuumuudesta tuskailla, kun meren rantaan ääsee aina.
Jos on niin, että uudellamaalla on ollut tuskaista niin oletteko käyttäneet tilaisuutta hyväksi ja matkustaneet vaikkapa Ikaalisiin, Parkanoon, Seinäjoelle tai muualle keskisuomeen?
Kommentit (9)
olin mökillä Tampereen lähellä, jossa yhtenä päivänä ukkosti ja satoi ja kahtena päivänä oli pilvistä, mutta yli +20, joten ei se nyt kovin kylmää sielläkään ollut. Muuten siis sellaista +30. Olen Helsinkiläinen, joka asuu Espoossa ja kyllä mun mielestä täällä usein tuulee, mutta kun on sitä +30:tä, niin se tuulikin on yhtä lämmintä, ei se silloin mitään vilvoita.
Mä kylläkin nautin siitä helteestä, ei kuulunut valituksia täällä Espoossa eikä siellä pohjoisemmassa.
tämän ketjun ja avata uuden korjattuna. Karmeaa luettavaa, kun ihan alkeelliset perusoikeinkirjoitussäännöt ovat täysin hukassa.
se porottava auriko ihan samalla tavalla, kuin sisämaahankin. Ei se mitän kylmää hohkaa se meri. Ja satoihan täällä. Tänään oli jo ihan siedettävä päivä.
Mihin minä siellä sisämaassa menisin? Tulisin soittamaan teidän ovikelloa, että pääseekö kylään?
- helsinkiläinen
- uusimaalainen
- Keski-Suomeen
- Etelä-Suomessa
- Uudellamaalla
- Keski-Suomeen
onko helle tehnyt sinut jo mielisairaaksi nussijaksi?
kirjoittaa joka helvetin paikannimen päin persettä.
Meri viilentää kun meri on kylmä, keskikesällä se ei ole varsinaisesti sitä. Enkä ymmärrä miten täältä kymmenen kilsan päästä jatkuvasti meren rannalla hyppäisin :D Siis meren ranta lähietäisyydellä ei auta tukalan kuumaan asuntoon, pihaan, työpaikkaan jne.
se porottava auriko ihan samalla tavalla, kuin sisämaahankin. Ei se mitän kylmää hohkaa se meri. Ja satoihan täällä. Tänään oli jo ihan siedettävä päivä. Mihin minä siellä sisämaassa menisin? Tulisin soittamaan teidän ovikelloa, että pääseekö kylään?
Olin sisämaassa helleviikon ja helle (tai lämmin) on hautovaa siellä toisaalla. Lisäksi siihen kärpäset, paarmat ja itikat tuottamaan lisätuskaa. Palattiin Helsinkiin ja mikään ei ole ollut niin ihanaa, kuin lempeä tuuli, joka viilentää. Ihan oikein minulle: tänään tuuli oli niin viilentävää, että pitkähihaista tarvittiin...
Kyllä kesä ja lämmin on vain niin paljon parempaa rannikolla olla.
tämän ketjun ja avata uuden korjattuna. Karmeaa luettavaa, kun ihan alkeelliset perusoikeinkirjoitussäännöt ovat täysin hukassa.
näkemään oikein.
klitorikses on nin karmee ettei sua kuitenkaan kukaan nussi senkin paksukainen
- helsinkiläinen
- uusimaalainen
- Keski-Suomeen
- Etelä-Suomessa
- Uudellamaalla
- Keski-Suomeen