Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies esittelee penistään

Vierailija
04.07.2011 |

nurkan takaa. Ei siis näy kuin pelkkä penis kun sivusilmällä katselen kulmaa, jonka takana mies on.

Itkenkö vai nauranko?

Nyt se näytti naamansakin, se on vääntänyt naamalleen mielisairaan virnistyksen ja hullunkiillon.. Ja heiluttelee penistään.

Arvatkaa ikä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta munkin mies on joskus tehnyt noin, ja ihan aikuinen mies se on - ainakin fyysiseltä iältään. Mun mies on kolmekymmentä, oiskohan sun sitten vaikka samoja ikiä.

Ja mua kyllä tuommonen naurattaa :D

Vierailija
2/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano etta laittaa sen nakin vaan housuihin takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta munkin mies on joskus tehnyt noin, ja ihan aikuinen mies se on - ainakin fyysiseltä iältään. Mun mies on kolmekymmentä, oiskohan sun sitten vaikka samoja ikiä. Ja mua kyllä tuommonen naurattaa :D

Eli sullekin vaan ilouutisia, ei ne taida ikääntyä kuin fyysisesti :-D

-ap-

Vierailija
4/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kovettunutta?

Vierailija
5/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exäni paljasteli minulle, mutta sitten selvisi, että se paljastelee myös lapsille uimarannoilla. Jäi kiinnikin.

Mulla kyllä soisi hälytyskellot, jättäisin miehen heti.

Vierailija
6/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exäni paljasteli minulle, mutta sitten selvisi, että se paljastelee myös lapsille uimarannoilla. Jäi kiinnikin.

Munkin mies on tollanen "huumorivilauttelija". Ja ihan vaan meikäläiselle, milloin missäkin tilanteessa. Ja ikää hänellä 44v.

Vierailija
7/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ikää tulee ei kun pahenee. Koko ainainen puhuminen peniksestä ja sen vilauttelu. Ja koko ajan kähmintä ihan kyllästymiseen asti.

Ja kesken seksin kyseleminen peniksestä sen toimivuudesta.

Itse oma kehon kuva yli tiedostettu seksikkyyden näkökulmasta. Ikää 55v pitää itseään kuin nuorempana kuin fyysinen ikä ja elintavat antaa ulospäin kuvan hänestä.

Ja pakkomielle seksiin vaikka joitusikkin turvautumaan lääkkeisiin.

Onko pahempaa kun miehen kriisi peniksestä syö viimeisenkin innon parisuhteesta..ja ymmärrys siitä että toinen osapuoli myös ikääntyy, ajoittaiset sairaudet tuo omansa niin on tässä penis kierteessä mies ei ymmärrä vaan kriisi miehisyydestä jyllää... Ja suorittamisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan