Suomessa on todella paljon syrjintää
Suomessa on todella paljon syrjintää. Syrjintä pilaa ihmisen elämän ja työelämän.
Kommentit (9)
Mihinkä maihin verrattuna? Keitä syrjitään?
Mitä jos menisit lääkärille, niin saisit hullun paperit ja sairaseläkkeen suit sait.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit lääkärille, niin saisit hullun paperit ja sairaseläkkeen suit sait.
Työpaikkasyrjintää
Finnair
Veolia
Kelloseppäkoulu
Stadin Ao
SOE
Sanotko tälle Eevalle saman?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ebfb3a2b-4b98-4cd0-aaea-4fbff67d139e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit lääkärille, niin saisit hullun paperit ja sairaseläkkeen suit sait.
Työpaikkasyrjintää
Finnair
Veolia
Kelloseppäkoulu
Stadin Ao
SOE
Sanotko tälle Eevalle saman?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ebfb3a2b-4b98-4cd0-aaea-4fbff67d139e
Tai tälle?
https://munavaikana.fi/blog/tyopaikkakiusaaminen-on-suomessa-suurempi-t…
Täälläkin yksi tapaus
Minä henkilökohtaisesti en ole huomannut. N yli 60 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit lääkärille, niin saisit hullun paperit ja sairaseläkkeen suit sait.
Työpaikkasyrjintää
Finnair
Veolia
Kelloseppäkoulu
Stadin Ao
SOE
Sanotko tälle Eevalle saman?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ebfb3a2b-4b98-4cd0-aaea-4fbff67d139e
Tuleeko sinusta tervejärkinen muita haukkumalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit lääkärille, niin saisit hullun paperit ja sairaseläkkeen suit sait.
Työpaikkasyrjintää
Finnair
Veolia
Kelloseppäkoulu
Stadin Ao
SOE
Sanotko tälle Eevalle saman?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ebfb3a2b-4b98-4cd0-aaea-4fbff67d139e
Tuleeko sinusta tervejärkinen muita haukkumalla?
Tuskin. Mutta miksi noissa työpaikoissa on pitänyt hyökätä ap:n päälle ja pilata työura, sitten vastuuta ei oteta. Kun asian ottaa esille niin siitä ap joutuu vastuuseen.
Lue: https://ttk.fi/tyoturvallisuus/tyoympariston-turvallisuus/hairinta-ja-e…
Mihin perustat väitteesi?