Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset on rasistista ja vittumaista kiusaajakansaa

Vierailija
26.06.2026 |

Ja narsisteja

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisia, pirteitä, avoimia, ystävällisiä, empaattisia, semmosia me olemme.

 

Ei kaikki,on heitäkin joilla on valtavan pahaolo ja ulkoistavat sen muihin, omat peikkonsa.

Vierailija
2/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Ei se niin mene. Teitä persuja on autettu, oltu solidaarisia, iloisia, järjestetty kekkereitä. Mitään ei saa koskaan takaisin.

 

Taikokaa ap:lle työpaikka, jossa ei ole kiusaamista. Menen sinne töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi