Lue keskustelun säännöt.
Suomalaiset on rasistista ja vittumaista kiusaajakansaa
Kommentit (3)
Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ei se niin mene. Teitä persuja on autettu, oltu solidaarisia, iloisia, järjestetty kekkereitä. Mitään ei saa koskaan takaisin.
Taikokaa ap:lle työpaikka, jossa ei ole kiusaamista. Menen sinne töihin.
Iloisia, pirteitä, avoimia, ystävällisiä, empaattisia, semmosia me olemme.
Ei kaikki,on heitäkin joilla on valtavan pahaolo ja ulkoistavat sen muihin, omat peikkonsa.