Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa normaalipainoiset mitä syötte normaalipäivänä?

Vierailija
13.07.2011 |

Eli jos mitään juhlapäiviä tms. ei oteta huomioon, millainen on keskivertopäivän ruokasaldo?



Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 näkkileipä ja 1 appelsiini

Vierailija
2/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: rahkaa, marjoja, vähän pähkinöitä

lounas: salaattia (siis salaattipöydästä erilaisia salaatteja), raejuustoa, sämpylä. Joskus vaihdan salaatit keittoon. Jälkkärinä pipari kahvin kanssa.

Iltapäivä: hedelmä

Päivällinen: jotain kotiruokaa, kasvis-kalapainotteista. Tänään esim. syömme perunamuusia, kalapuikkoja ja salaattia

Iltapala: en syö aina, mutta jos syön niin rahkaa ja marjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. BMI 31 :)

Vierailija
4/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen ruuat:



Aamupala: kaksi ruisleipää, juustoa, kurkkua, kahvia

Lounas: savulohta, pari uutta perunaa, keitettyä kukkakaalta, tsatsikia, salaattia

Kahvihetki kyläläisten kanssa: mansikoita, puolikas mokkaruudun pala, kermavaahtoa, kahvia

Päivällinen: grillattua maissia, kasvismakkara, salaattia

Iltapala: sämpylä, juustoa, paprikaa, mokkaruutu, mansikoita, kermavaahtoa



Tänään olen syönyt:

Aamulla: sämpylä, juustoa, kurkkua, paprikaa, kahvia

Lounas: pinaattilättyjä, fetasalaattia

Päivällinen: kasvispihvi, riisiä, bearnaisea, salaattia

Vierailija
5/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla teetä ja jugurtti

lounas normi kotiruokaa ja kevytmaitoa

välipalaksi yleensä pari jugurttia tai rahkaa

illalla taas normaalia kotiruokaa

joskus sohvalla telkkaria katsellessa esim. babyporkkanoita tai miniluumutomaatteja. Tai ihan karkkia :)

Vierailija
6/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kyllä kuulostaa mun mielestä aika suurelta määrää ruokaa ja aika kaloripitoisia jotkut ruokavaliosta. Toisaalta jollet liho tuolla määrällä on se sulle varmaankin hyvä määrä, treenaatko paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveästi.



Tänään olen syönyt melko runsaasti:



- aamulla muki kahvia, kaksi ruisleipäviipaletta metwurstin ja tomaatin kera (+margariini)

- neljä vihreää omenaa

- pala piirakkaa (työkaverin tarjoilut)

- puolikas viineri (toiselta työkaverilta; ei jaksanut kokonaan :))

- muutama (ehkä 5?) digestive-keksiä

- Hesburgerin kerrosateria, juomana Fanta



Vielä tulee varmaan jotain pupellettua illan mittaan.



Toisinaan saattaa helposti mennä kokonainen päivä, etten syö mitään.



Painoindeksi 19-20

Vierailija
8/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala:

all bran -muroja rasvattomalla maidolla, tee mustana + omena



Lounas:

jauhelihaspaghettia ja porkkanoita, vettä



Välipala:

soijajogurtti + pepsi maxia



Päivällinen:

Keitetty kananmuna leivän päällä, lisänä juustosiivut + vettä



Iltapala:

salaattia tai jäätelöä, pepsi maxia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään ole mikään kukkakeppi, mutten myöskään ylipainoinen. Vartaloni ei luonnostaan tietenkään ole kiinteä, koska en urheile.



Unohdin, että söin tänään yhden Budapest-leivoksen! En jaksa stressata, jos reisi vähän löllyy. Riittää, että olen terve ja hyvännäköinen.





t. 5

Vierailija
10/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo. 7.30 aamulla 2 palaa paahtoleipää, jugurtti 2 dl (normi) ja kuppi kahvia, lasi mehua



klo: 10.00 pieni pulla + kahvi



klo: 12.30 lounaaksi yrttirisottoa ja salaattia + vesi



klo. 16.00 välipalana leipä + mehua 2 dl



päivälliseksi klo. 18.00 camping-makkara 1 kpl, fetasalaattia ja 2 perunaa



iltapalana jugurttia 2 dl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kyllä kuulostaa mun mielestä aika suurelta määrää ruokaa ja aika kaloripitoisia jotkut ruokavaliosta. Toisaalta jollet liho tuolla määrällä on se sulle varmaankin hyvä määrä, treenaatko paljon?

Suuri määrä? Kaloripitoista? Ohoh? Oikeesti? Hämmennyin tästä. Mun mielestä toi kuulosti normaalilta, muhun verrattuna jopa vähältä. :D Mä syön aivan valtavia annoksia lämmintä ruokaa ja napostelen varmaan väh. tunnin välein jotain. Karkkia menee pussi päivässä melkeinpä. Ellen sit syö jäätelöä tai suklaapatukoita muutaman.

Joo, en mäkään treenaa ikinä, enkä sitten kyllä ole kiinteäkään, mutta mitat 173/62, että hyvin hoikka olen kyllä.

Vierailija
12/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 dl kaurapuuroa ( välillä raejuustoa sekaan)



päivällä n. 1,5 dl riisiä/ pastaa tai pari pientä perunaa, 1,5 dl kastiketta tai n.100g lihaa, kalaa kanaa



(tuo edellinen lounaaksi ja päivälliseksi)



illalla esim. fetajuustoa, tomaattia,



tai vaikka raejuustoa. Joskus yksi ruisleipä, päällä levite ja vaikka oliiveja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön näin:

aamulla: kahvia

lounas:kotiruokaa reilusti,leipää

vp: kahvia ja pari leipää tai suolaista

päivällinen: kotiruokaa jos on nälkä jos ei niin ruisleipää

iltapala: jotain rasvaista esim. pitsaa lihapiirakkaa

Vierailija
14/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt

Puuroa ja raejuustoa

salaattia ja raejuustoa

mansikoita ja rahkaa

jauhelihakeittoa

annokset on suht suuria, tykkään syömisestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 6 teetä ja 2 leipää





klo 9 (töissä) kaurapuuro ja lasten hed.sose



klo 12 nakkikeittoa ja jogurttia



klo 15 lisää jogurttia välipalaksi



klo 17 perunoita, broilerkastiketta ja salaattia



klo 21 kaksi leipää ja teetä



Yleensä syön töissä tukevamman aterian, mutta nyt oli omat eväät, siksi "vain" keitto.

Vierailija
16/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kyllä kuulostaa mun mielestä aika suurelta määrää ruokaa ja aika kaloripitoisia jotkut ruokavaliosta. Toisaalta jollet liho tuolla määrällä on se sulle varmaankin hyvä määrä, treenaatko paljon?

Suuri määrä? Kaloripitoista? Ohoh? Oikeesti? Hämmennyin tästä. Mun mielestä toi kuulosti normaalilta, muhun verrattuna jopa vähältä. :D Mä syön aivan valtavia annoksia lämmintä ruokaa ja napostelen varmaan väh. tunnin välein jotain. Karkkia menee pussi päivässä melkeinpä. Ellen sit syö jäätelöä tai suklaapatukoita muutaman.

Joo, en mäkään treenaa ikinä, enkä sitten kyllä ole kiinteäkään, mutta mitat 173/62, että hyvin hoikka olen kyllä.

Itseäni hämmensi tuo kommentti vähän myös, mutta ehkä jotakuta ruokavalioni lihottaisi.. En syö kovinkaan suuria annoksia, mutta syön monta kertaa päivässä. Tykkään ruuasta ihan mahottomasti, mutta joudun kyllä välillä toppuutella itseäni. Olen kova iltaherkuttelija ja siitä tavasta olen nyt yrittänyt päästä eroon.

Kävin muuten tsekkaamassa tuon painoindeksini, joka näkyy olevan 24, siis normaalipainon rajoissa, vaikkakin siellä ylälukemissa.

t. 5

Vierailija
17/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu: ruisleipää+ voita+ juustoa +kurkkua ja kahvia maidolla



lounas: riisiä ja kanaa kermakastikkeessa n.300g



välipala: raejuustoa



päivällinen: 3 palaa omatekoista jauhelihapizzaa



ilta: puuroa maidolla tai 3 karjalanpiirakkaa

Vierailija
18/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa normaalipainoisista syö aika vähän mielestäni. Olisi vielä kiva tietää millainen teidän "otanta" on, tai siis normipäivää normaalipainoiselta kysyttiin, mutta olettaisin että vaikkapa "ikuinen laihduttaja" syö eri tavalla kuin "läpipasko"... Ja myös terveystilanne, ikä jne. vaikuttaa.



Tänään olen itse syönyt:

- aamupalaksi jäkiuunileipää juustolla ja tomaatilla, kahvia maidolla, pari lusikallista lapsilta jäänyttä jogurttia

- välipalaksi nektariinia ja lisää kahvia

- lounaaksi fetasalaattia ja vähän lasten ruoan jämiä (nakkikastiketta)

- rivi suklaata, omena, maitoa pari lasia

- jätskipuikko, sellainen eskimon tyylinne

- iltapalaksi näyttäisi olevan tulossa grillikanaa, salaattia, pannulla käytettyjä vihanneksia ja pepsi maxia.



En laihduta enkä ole normaalipainoinen, vaan ylipainoa on monta kymmentä kiloa, jos yrittäisin laihduttaa, tuosta lähtisi ensin kaikki herkut ja vihanneksia yms. pitäisi lisätä vielä reilusti.

Vierailija
19/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen: 2 näkkäriä juustolla, vaniljarahka (rainbow), maitokahvia.

Riisiä, purkin tonnikalapaloja öljyssä ja kurkkua, tomaattia, 2 palaa suklaata & pieni lakupötkö.



Possuwokkia, riisiä



2 isoa lettua hillolla ja kermavaahdolla. Illalla vielä kourallinen karkkia ja 2 palaa minttusuklaata. Mehua ja vettä päivän mittaan.



Tänään: 2 paahtoleipää voilla ja meetwurstilla, maitokahvia & mehua.

Lounas jäi väliin :(

Fazerin omenapiiras, pari karkkia.

Tacoja jauhelihan juuston, salsan, turkkilaisen jugun ja jalapenojen kanssa 4 kpl, salaattia. Jätski jälkkäriksi.



Illalla varmaan vielä pari hapankorppua voin ja homejuuston kera, vähän karkkia ja toinen jätski. Mehua ja vettä paljon.

Vierailija
20/55 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/60



Aamulla kahvia ja punaista maitoa. Jos edelliseltä illalta jäi iltapala pois, syön aamulla kahvin lisäksi jugurttia ja marjoja.



Lounas on yleensä edellisen päivän päivällisen jämä tai sitten ruokaisaa salaattia ja öljyistä kastiketta tai jotain sulatejuustolla terästettyä keittoa. Jos olen kotona, useimmiten paista munakkaan.



Välipalalla kahvia ja jotain pientä, esim pähkinöitä ja/tai tummaa suklaata. Yleensä pelkkä kahvi punaisella maidolla on riittävä.



Päivälliseksi on sitten ihan mitä vaan tavallista kotiruokaa tai ravintolaruokaa. Runsaasti salaattia ja öljykastiketta.



Iltapala tuntemuksien mukaan. Saattaa olla päivälliseltä jäänyttä salaattia, leipäjuustoa tai jugurttia marjoilla. Jos mies grillaa illalla itselleen makkaraa en voi olla maistamatta. yleensä olen päivälliseltä vielä kylläinen ja iltapala jää väliin kokonaan. Kupponen teetä riittää hyvin iltapalaksi.