Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemusta Tikkurilan päiväkoti Arkista?

Vierailija
03.07.2011 |

Hei!



Onko kenelläkään kokemusta Tikkurilassa sijaitsevasta päiväkoti Arkista? Olisin tosi kiitollinen kaikesta tiedosta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat säännöllisesti uusia työntekijöitä ja näin ollut ainakin vikat 6v.

Vierailija
2/4 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kuullut paljon huonoa esim. että siellä on huono ilmapiiri henkilökunnan kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelin paikassa 1,5 vuotta ja otin lopputilin. En voi hyväksyä niin ala-arvoista toimintaa, jota paikassa harjoitetaan. Tilat ovat visuaalisesti kauniit, mutta hygienia on ongelmallinen. Omistajan koira juoksi ja pissi nurkkiin ja myrkkykukkia kasvoi yläkerran kirjastossa. Työntekijöiden määrä ei ollut lainmukainen eli paikassa ei ollut riittävästi kelpoisia työntekijöitä. Palkat olivat säännöllisesti myöhässä ja työntekijät pakotettiin ylitöihin korvauksia saamatta.

Vierailija
4/4 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin töissä vuosiasitten ja tein asiasta ilmon kaupungille, jonka olisi pitänyt valvoa paikan turvallisuutta. ihme että talo sai jatkaa toimintaansa silloin. Nykysin asat ovat varmasti/ toivottavasti toisin.