Mitä lahjaksi miniäehdokkaille
Marimekon lahjakortti harkinnassa. Mitä haluaisit lahjaksi? Budjetti 150 euroa per miniä.
Kommentit (61)
Vähän sama ongelma, yksi poika ja kolme miniäehdokasta. Minusta 150 e on liikaa, jokainen saa legokukkasia.
Miniöiden ikä?
jos yli 40 niin varmaan marimekko ok.
Pyyhkeitä tai lakanoita, eli neutraalia, tarpeellista ja kaunista myös. Lahjakortti on vähän tylsä, mutta tosiasiassa miniä haluaa itse valita mieleisensä.
Annan jokaiselle interfloran lahjakortin ja leffalippuja
Ikä on 25, voi tosiaan olla että Marimekko on vanhempien juttu.
Ap
Leffa lippu tai rahaa esim risteilyyn ihan kiva. Tai kutsu risteilylle teidän kanssa.
Siinähän sitä tutustuu.
Lahjakortti hemmotteluhoitoon :) ei tylsä, vaan kivasti henkilökohtainen miniää ajatellen. Itse en olisi halunnut anopilta mitään esinettä/tavaraa, jotenkin korostuu asetelma että haluaa jotain meille kotiin, vaikka en siitä pitäisi :D
Lahjakortti on aina kiva, jos se on johonkin sellaiseen paikkaan jossa voi valita monipuolisesta valikoimasta. Ässä- tai Koo-lahjakortti on ihan hyvä.
Noissa Marimekon tuotteissa se nimi maksaa. Tuotettu halpatyövoimalla?
Joka tapauksessa nuori haluaa valita itse tekstiilinsä.
Ovat hoikkia neitejä, että eivät mittanauhaa tarvitse:)
Ap
Siis mitä helv*** ihanko oikeasti lahjoja 25 vuotiaan pojan tinder-hoidoille? Tapailee 10 eri tyttöä, jokaiselle pitää anoppi-kokelaan ostaa joululahja??? Me emme taida elää samalla planeetalla 🤣🤣🤣🤣
Ravintolalahjakortti yhteisesti pojalle ja miniälle.
Ei meillä ole 10 neidin haaremia, vaan fiksut nuoret ladyt joille mielellään ostan lahjat. Ymmärrän, että 10 tinderneidille voi olla haasteita joulun tullen.
Ap
Kattila, essu ja kauha.
Pölynimuri ja henkilövaaka.