Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikki!! kuka on vauvani isä

Vierailija
05.07.2011 |

Minulla on ollut mieheni kanssa aika hankala suhde, riitelemme paljon ja olemme tosi erilaisia. Silti olemme aina päätyneet jatkamaan suhdetta kun tunteita on ja hyviäkin hetkiä on. Mieheni libido on tosi matala, ja minua taas haluttaisi jatkuvasti. Seksiä meillä n. 1xkk ja mulle kelpais vaikka päivittäin.

En ole pettäjätyyppiä mutta pitkän seksittömän kauden jälkeen haksahdin kun yksi mies oli pitkään tekstreilla vongannut minua.. seuraavana päivänä tästä pettämisseksistä harrastin seksiä myös oman miehen kanssa, kuin myös epätavallista kyllä 2 viikon päästä.

Sitten huomasinkin olevani raskaana enkä tiedä kumpi on isä.

Neuvokaa mitä tulisi tehdä!! HAluaisin ajatella lapsen parasta, itsestäni en kauheasti välitä. TÄmä hairahduskumppani ei halua kuullakaan mistään mahdollisesta lapsesta (kysyin varovasti), ja luulen että jos kerron omalle siipalle tilanteesta niin lennän yhteisestä kodista ulos mahoineni. Sitten elätän lasta yksin, eikä lapsella tule ikinä olemaan isää.

TOinen vaihtoehto on etten kerro mitään siitä että isävaihtoehtoja on olemassa.. Sekin tuntuu karmealta omaa miestäni ajatellen.

Mikä on lapsen kannalta parasta? Lapsi kuitenkin tarvitsee sen isän, mutta kenenkään tunteita en halua loukata...?

Onhan sekin mahdollisuus olemassa, että lapsi on oman mieheni, joka kuitenkin on iloinen raskaudesta ja odottaa vauvaaa kovasti.

AUTTAKAA!

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tarkoittaakin itse asiassa kuukautisten jälkeen, ja silloin on ollut yhdynnässä molempien kanssa, ja SIITÄ KAHDEN VIIKON KULUTTUA miehensä kanssa, niin ellei ap:llä ole poikkeuksellisen pitkä kuukautiskierto, on jopa todennäköisempää että hedelmöityminen on niiden ensimmäisten yhdyntöjen perua. Ikävä kyllä.

Outo ilmaus tosiaan tuo kierron lopussa. Kierron loppu tarkoittaa ENNEN kuukautisia, eikähän silloin tietenkään olisi mitään huolta.

mutta hän puhui harrastaneensa seksiä miehensä kanssa kierron puolivälissä. Tiedä sitten mikä tässä on totta.

Vierailija
42/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt elävät oin viikon ja jos ovulaatio on kp 14, niin 11 in jo TOSI lähellä.

Kuinka pitkät menkat naisilla normaalisti on, mulla keskim. 5 päivää?

Ja tuo kp 6 on ainakin silloin saanut alkunsa ultran mukaan. Ei siis yhdyntä kp 6 ja hedelmöitys kp 10, vaan hedelmöitys kp 6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt elävät oin viikon ja jos ovulaatio on kp 14, niin 11 in jo TOSI lähellä.

Kuinka pitkät menkat naisilla normaalisti on, mulla keskim. 5 päivää?

Ja tuo kp 6 on ainakin silloin saanut alkunsa ultran mukaan. Ei siis yhdyntä kp 6 ja hedelmöitys kp 10, vaan hedelmöitys kp 6.

JA vinkki, vinkki: seksiä voi harrastaa myös menkkojen aikaan.

Vierailija
44/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmaisee asian niin että kierron lopussa, niin tarkoittanee menkkojen loputtua.

Kierto alkaa menkoista eikä lopu niiden loppumiseen.

Vierailija
46/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vain, että "heti kierron loputtua" voi toki tarkoittaa myös menkkojen aikaan. Ei välttämättä jälkeen. Sitä vain.

Vierailija
47/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmaisee asian niin että kierron lopussa, niin tarkoittanee menkkojen loputtua.

Kierto alkaa menkoista eikä lopu niiden loppumiseen.

Vierailija
48/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vain, että "heti kierron loputtua" voi toki tarkoittaa myös menkkojen aikaan. Ei välttämättä jälkeen. Sitä vain.

Vierailija
49/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi, mutta ei ole se vieraskaan ole täysin poissuljettu.

Tiedän, ettet halua vastata, mutta miksi ihmeessä ette käyttäneet kondomia? Pelkästään jo sukupuolitautien riski on olemassa.

Vierailija
50/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista taatusti harrastaa seksiä myös menkkojen aikaan. Ei ehkä ihan silloin pahimpana vuotopäivänä, mutta menkkaviikon aikana kuitenkin.

Vierailija
51/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helpottaa jonkin verran. Vieraan miehen kanssa olin heti kierron loputtua, oman kanssa kierron puolivälissä.

Hän sanoo olleensa vieraan miehen kanssa heti kierron loputtua, kun ensin oli lukenut, että se on vaihtoehto jolloin raskaus ei ole voinut alkaa. Jos hän oikeasti olisi ollut molempien kanssa kierron loputtua, väliin olisi tosiaan tullut kuukautiset niinkuin joku tuossa jo huomautti, eikä koko kysymystä olisi.

No, niin ehkä tekisin itsekin, yrittäisin uskotella että teen ihan oikein kun en kerro, ja että tuskinpa se lapsi voi olla muun kuin mieheni, ja etten enää ikinä jne jne.

Vierailija
52/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista taatusti harrastaa seksiä myös menkkojen aikaan. Ei ehkä ihan silloin pahimpana vuotopäivänä, mutta menkkaviikon aikana kuitenkin.

Vierailija
53/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierron loputtua= kuukautisten alettua. Eikö?

Vierailija
54/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierron loputtua= kuukautisten alettua. Eikö?

Muu on spekulaatiota.

Vierailija
55/67 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on pakko kertoa asia jo nyt, koska vaikka onkin 50 % mahdollisuus, että lapsi on miehesi, niin on 50 % mahdollisuus että päädyt tekemään TODELLA SUUREN petoksen puolisollesi. Sinun on kylläkin mahdollista salaa tarkistaa lapsen isyys sen synnyttyä (nykyään geenitestin voi tilata netistä) ja jos tulos on että isä on puolisosi, niin vaikeneminen olisi perusteltua.... mutta jos lapsi EI olekaan miehesi, et voi pitää sitä salaisuutena ja ajattele miltä tuntuisi miehestä joka oli jo ehtinyt ajatella lasta omanaan. Liittonne voi päättyä joskus eroon joka tapauksessa ja kertomasi perusteella se on jopa todennäköistä. Lapsen synnyttyä voitte geenitestillä selvittää isyyden - olitte yhdessä tai ette - ja jos miehesi on lapsen biologinen isä, kyllä hän lapseen yhteyttä pitää ja ehkä te voitte vähitellen löytää ystävyyden jota riidat eivät rasita niin paljon kuin parisuhteessa. Olen tosi pahoillani puolestasi. Kertomasi vahvistaa minua muistamaan, etten koskaan koskaan sortuisi pettämään puolisoani, vaikka kiusaus tulisi.

'

Yksi syy miksi kirjoitin tänne on se, että kaikki muut edes saisivat oppia, miten järkyttävä tilanne voi syntyä pienestä virheestä..!!!

Se tässä dramaattista ja kamalaa onkin, että odotukseni myötä meidän suhde on muuttunut paremmaksi ja paremmaksi. Nyt tuntuisi jo ihan kamalalta ero. Mutta lähtökohta´minulla oli koko ratkaisun kannalta ajatella lapsen parasta, ei omaani.

Vierailija
56/67 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierto alkaa kuukautisten ensimmäisenä päivänä ja loppuu seuraavien kuukautisten alkaessa, Suurin todennäköisyys tulla raskaaksi on siis kierron puoli välissä yleensä siinä kp (kierotopäivä) 14 tuntumassa. (yleensä kuukautiskierto on n. 28 päivää).

Vierailija
57/67 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ymmärrä mikä tämä juttu jostain ap:sta on tms. Mutta minulla on paniikki, kun en ole tavallisesti mikään kauhea säätäjä elämässä.

Taisin eilen ilmaista itseäni huonosti noiden kierto- ja kuukautisasioita, ja laskin päässäni ehkä niinkuin olisin halunnut asian olevan. Nyt kun tarkistin miten oikeasti mennyt kierto, suhteessa ovulaatioon, niin asia on paljon pahempi mitä uskalsin ajatella:

Kierron 11. pv olen ollut vieraan miehen kanssa, kierron 12. päivä olen ollut oman miehen kanssa, kuin myös kierron 19.pv.

Näin ollen on kai enemmän kuin todennäköistä että hedelmöitys on tapahtunut vieraan miehen siittiöstä.

Nyt joudun sitten miettimään asiaa vain kylmän rauhallisesti. Olen varannut perhesuunnittelutoimistosta ajan, aion keskustella siellä asiasta ja kantaa vastuun kuin aikuinen.

Mieheni on sanonut vanhemmasta lapsestaan, jonka äiti on ex-tyttöystävänsä, (lapsi ei ole juurikaan isänsä näköinen) että ei halua tehdä mitään testejä vaikka varmuutta isyydestä ei olekaan, koska on oppinut rakastamaan lastaan ja pitää tätä omanaan. Geeneillä ei ole merkitystä.

Vierailija
58/67 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saattaa selvitä jo veriryhmiä testatessa, koska tietyillä veriryhmäkombinaatioilla tulee tiettyjä veritryhmiä lapsille.

Vierailija
59/67 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin olen parasta aikaa raskaana, kun luotimme mieheni kanssa ns. varmoihin päiviin. Muuten emme harrastaneet seksiä mieheni kanssa koko kierron aikana, joten tuo yksi kerta tärppäsi.

Ap ei siis oikeasti voi olla 100 %:n varma, että lapsi on hänen miehensä, eikä yhden illan jutun tuotos! Toki on todennäköisempää, että lapsen isänä on ap:n mies, mutta se ei silti ole varmaa.

Kuka tuommoista asiaa sitten ees kyselee?

juuri kuukautisten loputtua. Häviävä riski...

Vierailija
60/67 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ap itse ei tiennyt olevansa ap... :)

No, en ymmärrä mikä tämä juttu jostain ap:sta on tms. Mutta minulla on paniikki, kun en ole tavallisesti mikään kauhea säätäjä elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän