Paniikki!! kuka on vauvani isä
Minulla on ollut mieheni kanssa aika hankala suhde, riitelemme paljon ja olemme tosi erilaisia. Silti olemme aina päätyneet jatkamaan suhdetta kun tunteita on ja hyviäkin hetkiä on. Mieheni libido on tosi matala, ja minua taas haluttaisi jatkuvasti. Seksiä meillä n. 1xkk ja mulle kelpais vaikka päivittäin.
En ole pettäjätyyppiä mutta pitkän seksittömän kauden jälkeen haksahdin kun yksi mies oli pitkään tekstreilla vongannut minua.. seuraavana päivänä tästä pettämisseksistä harrastin seksiä myös oman miehen kanssa, kuin myös epätavallista kyllä 2 viikon päästä.
Sitten huomasinkin olevani raskaana enkä tiedä kumpi on isä.
Neuvokaa mitä tulisi tehdä!! HAluaisin ajatella lapsen parasta, itsestäni en kauheasti välitä. TÄmä hairahduskumppani ei halua kuullakaan mistään mahdollisesta lapsesta (kysyin varovasti), ja luulen että jos kerron omalle siipalle tilanteesta niin lennän yhteisestä kodista ulos mahoineni. Sitten elätän lasta yksin, eikä lapsella tule ikinä olemaan isää.
TOinen vaihtoehto on etten kerro mitään siitä että isävaihtoehtoja on olemassa.. Sekin tuntuu karmealta omaa miestäni ajatellen.
Mikä on lapsen kannalta parasta? Lapsi kuitenkin tarvitsee sen isän, mutta kenenkään tunteita en halua loukata...?
Onhan sekin mahdollisuus olemassa, että lapsi on oman mieheni, joka kuitenkin on iloinen raskaudesta ja odottaa vauvaaa kovasti.
AUTTAKAA!
Kommentit (67)
Nyt joudun sitten miettimään asiaa vain kylmän rauhallisesti. Olen varannut perhesuunnittelutoimistosta ajan, aion keskustella siellä asiasta ja kantaa vastuun kuin aikuinen.
Sympatiaa sinulle. Me kaikki teemme virheitä, toiset isommissa toiset pienemmissä asioissa ja joskus virheistä ei ole seuraamuksia, paitsi mokaamisen tunne, joskus on suuria seuraamuksia.
Maailmanloppu tämä ei kuitenkaan ole, muista se! Viiden vuoden kuluttua kävi miten kävi, tämä raskas aika ja huoli on jo jäänyt taakse, ja tiedät miten elämänne on rakentunut tästedes. Kaikilla osapuolilla on edelleen mahdollisuus onneen ja tyytyväisyyteen elämässä, sitä ei ole menettänyt kukaan, vaikka nämä tapahtuvat voivat vaikuttaa niin että tulevaisuus on toisenlainen kuin kuvittelit vielä kuukausi sitten.
Voimia!
niin eka ultra selventää jo parin päivän tarkkuudella hedelmöitysajan eli jos saattaa sulkea tuon vieraan miehen pois - tai sitten ei. Ap:n kierron pituus ilmeisesti on suht vakio n. 28 pv? Muutenhan nuo potentiaaliset kiertopäivät on sitten jotain muuta.
kaikki naiset on kuitenkin sikoja. sitte pihtaat siltä vielä kuten kunnon suomifemakko samalla kun pistät sen elättään toisen lapset. normielämä.
Nyt joudun sitten miettimään asiaa vain kylmän rauhallisesti. Olen varannut perhesuunnittelutoimistosta ajan, aion keskustella siellä asiasta ja kantaa vastuun kuin aikuinen.
Sympatiaa sinulle. Me kaikki teemme virheitä, toiset isommissa toiset pienemmissä asioissa ja joskus virheistä ei ole seuraamuksia, paitsi mokaamisen tunne, joskus on suuria seuraamuksia. Maailmanloppu tämä ei kuitenkaan ole, muista se! Viiden vuoden kuluttua kävi miten kävi, tämä raskas aika ja huoli on jo jäänyt taakse, ja tiedät miten elämänne on rakentunut tästedes. Kaikilla osapuolilla on edelleen mahdollisuus onneen ja tyytyväisyyteen elämässä, sitä ei ole menettänyt kukaan, vaikka nämä tapahtuvat voivat vaikuttaa niin että tulevaisuus on toisenlainen kuin kuvittelit vielä kuukausi sitten. Voimia!
Tuhannet ihanat kiitokset sympatiasta, vaikka olenkin itse tyhmyyttäni pistänyt asiat solmuun. KIITOS!!
niin eka ultra selventää jo parin päivän tarkkuudella hedelmöitysajan eli jos saattaa sulkea tuon vieraan miehen pois - tai sitten ei. Ap:n kierron pituus ilmeisesti on suht vakio n. 28 pv? Muutenhan nuo potentiaaliset kiertopäivät on sitten jotain muuta.
Tai lähinnä antoi vain tiedon siitä että hedelmöittyminen on tapahtunut juurikin siinä päivinä kun olen ollut molempien kanssa. Jos osaan oikein tulkita..
ja nyt aikaa oli enää vajaa viikko?
Just :D mä luulin että mut sekoitetaan johonkin nimimerkkikirjoittajaan :D