Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikki!! kuka on vauvani isä

Vierailija
05.07.2011 |

Minulla on ollut mieheni kanssa aika hankala suhde, riitelemme paljon ja olemme tosi erilaisia. Silti olemme aina päätyneet jatkamaan suhdetta kun tunteita on ja hyviäkin hetkiä on. Mieheni libido on tosi matala, ja minua taas haluttaisi jatkuvasti. Seksiä meillä n. 1xkk ja mulle kelpais vaikka päivittäin.

En ole pettäjätyyppiä mutta pitkän seksittömän kauden jälkeen haksahdin kun yksi mies oli pitkään tekstreilla vongannut minua.. seuraavana päivänä tästä pettämisseksistä harrastin seksiä myös oman miehen kanssa, kuin myös epätavallista kyllä 2 viikon päästä.

Sitten huomasinkin olevani raskaana enkä tiedä kumpi on isä.

Neuvokaa mitä tulisi tehdä!! HAluaisin ajatella lapsen parasta, itsestäni en kauheasti välitä. TÄmä hairahduskumppani ei halua kuullakaan mistään mahdollisesta lapsesta (kysyin varovasti), ja luulen että jos kerron omalle siipalle tilanteesta niin lennän yhteisestä kodista ulos mahoineni. Sitten elätän lasta yksin, eikä lapsella tule ikinä olemaan isää.

TOinen vaihtoehto on etten kerro mitään siitä että isävaihtoehtoja on olemassa.. Sekin tuntuu karmealta omaa miestäni ajatellen.

Mikä on lapsen kannalta parasta? Lapsi kuitenkin tarvitsee sen isän, mutta kenenkään tunteita en halua loukata...?

Onhan sekin mahdollisuus olemassa, että lapsi on oman mieheni, joka kuitenkin on iloinen raskaudesta ja odottaa vauvaaa kovasti.

AUTTAKAA!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n miehen, jos omanaan kasvattaa. Onko lahjoitetuilla sukusoluilla saatu lapsi tai adoptiolapsi yhtään vähemmän vanhempiensa lapsi, vaikka biologisesti alkuperä onkin jossain muualla? Tämä kommentti sille, jonka mielestä on törkeää, jos ap:n mies maksaa jonkun muun siittämän lapsen kulut.

miehellä ei ole valinnanmahdollisuutta jos ei tiedä. Ko. päätöstä ei voi tehdä toisen puolesta olematta epäreilu.

Vierailija
22/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n miehen, jos omanaan kasvattaa. Onko lahjoitetuilla sukusoluilla saatu lapsi tai adoptiolapsi yhtään vähemmän vanhempiensa lapsi, vaikka biologisesti alkuperä onkin jossain muualla? Tämä kommentti sille, jonka mielestä on törkeää, jos ap:n mies maksaa jonkun muun siittämän lapsen kulut.

mutta näissä muissa tapauksissakin mies kyllä tietää asiassta...ja on hyväksynyt asian jo silloin kun lasta on alulle saatettu tai adoptioprosessiin lähdetty. siinä on iso ero kun salata tuollainen asia.

on paljon pahempi että asiaa paljastuu vuosien salailujen jälkeen kuin että se alusta asti kaikkien osapuolien tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen takia minusta sinun myös pitää kantaa yksin tieto tekemästäsi virheestä. Älä pilaa sillä miehen ja lapsen elämää.

Vierailija
24/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja koko juttu perustuu petokselle ja valheelle. Reilua. Adoptio ei rinnastu tähän millään lailla, sillä tällöin on tehty tietoinen ratkaisu ottaa perheeseen muiden ihmisten lapsi. Yhtä lailla mies voi tehdä tietoisen päätöksen kasvattaa lasta, jos hänelle ensin kerrotaan totuus asiasta. Tai sitten ei, mutta sentään miehellä on oikeus valita.

Mieti vähän, mitä tekee miehiselle itsetunnolle, jos vaimo pelehtii koko kylän kanssa ja saa eri miesten kanssa viisi lasta, kasvatuttaa ne miehellä ja sitten eräänä päivänä selviää ettei miehellä ole yhtäkään geneettisesti omaa lasta vaikka toisin on luullut. Usko pois, kyllä se käy miehiselle itsetunnolle, olo tuntunee kuohitulta. Vaikka kuinka sanotaankin että "on ne omia lapsia". Siitä seuraa luultavasti riitaisa ero ja mies joutuu vieläpä maksamaan elatusmaksut ja katkeroituu naissukupuolta kohtaan lopuksi ikäänsä.

No, tässä tapauksessa nyt on vasta yksi lapsi, mutta pointti säilyy.

-miäs

Vierailija
25/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei isyyttä tarvitse edes epäillä. Olisiko tässä tilanteessa parempi, ettei hän koskaan saisi tietää pettämisestä? Tieto pettämisestä jäisi ikuisiksi ajoiksi kalvamaan suhdetta ja synkkä pilvi varjostaisi myös lasta. Mahdollisuudethan ovat 50/50, jos kierron puolivälissä on tullut oltua molempien kanssa. Muuten isä todennäköiseti on puoliso.

Epävarmuus lapsen isästä on raskas taakka yksin kannettavaksi ja tästä syystä ehkä kannattaisi kertoa, mutta toisaalta jos isyys lopulta osoittautuukin selväksi, olisi ehkä parempi, että haavat olisivat jääneet syntymättä. On asioita, joista on parempi olla tietämättä ja tällainen on yksi hairahdus. Jos syrjähyppyjä on enemmänkin, niin silloin kertoisin ja mies saisi päättää. Suhteella tuskin olisi tulevaisuutta muutenkaan ja mahdollisesti helpottaisi miehen lähtöä siitä.

Vierailija
26/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helpottaa jonkin verran. Vieraan miehen kanssa olin heti kierron loputtua, oman kanssa kierron puolivälissä.

IHanaa että joku ajattelee todella tätä ongelmaa eikä vain heitä paskaa niskaan. Tiedän kyllä oman kiirastuleni, eikä sitä tarvitse kenenkään tulla kertomaan että olen epäkelpo ihminen tai ADHD pimppi tai muuten totaalinen huora. Olenhan minä ja tiedän sen kyllä. Abortti taitaa olla jo myöhäistä.

Kiitos :)

Vierailija
27/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helpottaa jonkin verran. Vieraan miehen kanssa olin heti kierron loputtua, oman kanssa kierron puolivälissä.

IHanaa että joku ajattelee todella tätä ongelmaa eikä vain heitä paskaa niskaan. Tiedän kyllä oman kiirastuleni, eikä sitä tarvitse kenenkään tulla kertomaan että olen epäkelpo ihminen tai ADHD pimppi tai muuten totaalinen huora. Olenhan minä ja tiedän sen kyllä. Abortti taitaa olla jo myöhäistä.

Kiitos :)

Kyllä isä sitten tosiaan on miehesi.

Vierailija
28/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei isyyttä tarvitse edes epäillä. Olisiko tässä tilanteessa parempi, ettei hän koskaan saisi tietää pettämisestä? Tieto pettämisestä jäisi ikuisiksi ajoiksi kalvamaan suhdetta ja synkkä pilvi varjostaisi myös lasta. Mahdollisuudethan ovat 50/50, jos kierron puolivälissä on tullut oltua molempien kanssa. Muuten isä todennäköiseti on puoliso.

Epävarmuus lapsen isästä on raskas taakka yksin kannettavaksi ja tästä syystä ehkä kannattaisi kertoa, mutta toisaalta jos isyys lopulta osoittautuukin selväksi, olisi ehkä parempi, että haavat olisivat jääneet syntymättä. On asioita, joista on parempi olla tietämättä ja tällainen on yksi hairahdus. Jos syrjähyppyjä on enemmänkin, niin silloin kertoisin ja mies saisi päättää. Suhteella tuskin olisi tulevaisuutta muutenkaan ja mahdollisesti helpottaisi miehen lähtöä siitä.

Kiitos! juuri näitä mietin.. olen ollut heti kierron loputtua sekä oman että vieraan kanssa ja sitten kierron puolivälissä oman kanssa, silloinkin ilman ehkäisyä. Ehkä se sitten olisi todennäköisempää että isä on oma mies.. silloin pitäisin ehkä parempana olla möläyttämättä mitään. Tekisi vaim syvät haavat, koska tämä pettäminen on ollut ainoa laatuaan meidän yhteisessä elämässä. (miehelläni oli yksi moka kerran aikaisemmin, jonka annoin anteeksi)

Voi herranjumala että helpottaa ja tämä!!!

Vierailija
29/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! juuri näitä mietin.. olen ollut heti kierron loputtua sekä oman että vieraan kanssa ja sitten kierron puolivälissä oman kanssa, silloinkin ilman ehkäisyä. Ehkä se sitten olisi todennäköisempää että isä on oma mies.. silloin pitäisin ehkä parempana olla möläyttämättä mitään. Tekisi vaim syvät haavat, koska tämä pettäminen on ollut ainoa laatuaan meidän yhteisessä elämässä. (miehelläni oli yksi moka kerran aikaisemmin, jonka annoin anteeksi)

Voi herranjumala että helpottaa ja tämä!!!

Minkä verran tunnet biologiaa? Varmoilla päivillä raskaaksi tulemisen riski on häviävän pieni. Kierron puolivälissä on ovulaatio, jolloin voi tulla raskaaksi.

Vauva on miehesi noin 99% todennäköisyydellä. Soita vaikka neuvolaan ja kysy. Tai ehkäisyneuvolaan. Tai jonnekin. Kyllä se ihan selvä juttu on tuossa vaiheessa.

Vierailija
30/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä mieltä myös. Älä möläytä mitään.

Vierailija
31/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeehän se sun mies jos se lapsi näyttää naapurin ukolta, suosittelen kertoa totuuden jos aiot lapsennpitää

Vierailija
32/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin miehesi on isä. Älä kerro anna asian olla ja elä tuo episodi unohtaen.

Vierailija
33/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on pakko kertoa asia jo nyt, koska vaikka onkin 50 % mahdollisuus, että lapsi on miehesi, niin on 50 % mahdollisuus että päädyt tekemään TODELLA SUUREN petoksen puolisollesi. Sinun on kylläkin mahdollista salaa tarkistaa lapsen isyys sen synnyttyä (nykyään geenitestin voi tilata netistä) ja jos tulos on että isä on puolisosi, niin vaikeneminen olisi perusteltua.... mutta jos lapsi EI olekaan miehesi, et voi pitää sitä salaisuutena ja ajattele miltä tuntuisi miehestä joka oli jo ehtinyt ajatella lasta omanaan.

Liittonne voi päättyä joskus eroon joka tapauksessa ja kertomasi perusteella se on jopa todennäköistä. Lapsen synnyttyä voitte geenitestillä selvittää isyyden - olitte yhdessä tai ette - ja jos miehesi on lapsen biologinen isä, kyllä hän lapseen yhteyttä pitää ja ehkä te voitte vähitellen löytää ystävyyden jota riidat eivät rasita niin paljon kuin parisuhteessa.

Olen tosi pahoillani puolestasi. Kertomasi vahvistaa minua muistamaan, etten koskaan koskaan sortuisi pettämään puolisoani, vaikka kiusaus tulisi.

Vierailija
34/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että on ollut yhdynnässä kierron loputtua? Tarkoittaa siis uuden alettua eli kuukautisten aikana? Toki silloin raskaus on hyvin epätodennäköinen muttei mahdoton.

Vierailija
35/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuommoista asiaa sitten ees kyselee?

Vierailija
36/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on pakko kertoa asia jo nyt, koska vaikka onkin 50 % mahdollisuus, että lapsi on miehesi, niin on 50 % mahdollisuus että päädyt tekemään TODELLA SUUREN petoksen puolisollesi. Sinun on kylläkin mahdollista salaa tarkistaa lapsen isyys sen synnyttyä (nykyään geenitestin voi tilata netistä) ja jos tulos on että isä on puolisosi, niin vaikeneminen olisi perusteltua.... mutta jos lapsi EI olekaan miehesi, et voi pitää sitä salaisuutena ja ajattele miltä tuntuisi miehestä joka oli jo ehtinyt ajatella lasta omanaan.

Liittonne voi päättyä joskus eroon joka tapauksessa ja kertomasi perusteella se on jopa todennäköistä. Lapsen synnyttyä voitte geenitestillä selvittää isyyden - olitte yhdessä tai ette - ja jos miehesi on lapsen biologinen isä, kyllä hän lapseen yhteyttä pitää ja ehkä te voitte vähitellen löytää ystävyyden jota riidat eivät rasita niin paljon kuin parisuhteessa.

Olen tosi pahoillani puolestasi. Kertomasi vahvistaa minua muistamaan, etten koskaan koskaan sortuisi pettämään puolisoani, vaikka kiusaus tulisi.

koska on ovulaation aikaan sekstannut vain miehensä kanssa.

Vierailija
37/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kuukautisten loputtua. Häviävä riski...

Vierailija
38/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kuukautisten loputtua. Häviävä riski...

Vierailija
39/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöt elävät oin viikon ja jos ovulaatio on kp 14, niin 11 in jo TOSI lähellä.

Vierailija
40/67 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tarkoittaakin itse asiassa kuukautisten jälkeen, ja silloin on ollut yhdynnässä molempien kanssa, ja SIITÄ KAHDEN VIIKON KULUTTUA miehensä kanssa, niin ellei ap:llä ole poikkeuksellisen pitkä kuukautiskierto, on jopa todennäköisempää että hedelmöityminen on niiden ensimmäisten yhdyntöjen perua. Ikävä kyllä.

Outo ilmaus tosiaan tuo kierron lopussa. Kierron loppu tarkoittaa ENNEN kuukautisia, eikähän silloin tietenkään olisi mitään huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän