lehti:"vanhemmat lomalla,lapsi viedään tarhaan" sis. linkin
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2011/07/01/vanhemmat-lomall…
että te,jotak viette lapsen tarhaan,ja itse lomailellet "muka salaa",niin kyllä teidät on huomattu,mikä on touhu teidän perheessä.
Kommentit (83)
Minä olen joskus sairaslomallanikin pitänyt lapset kotona. Eli olen pystynyt lapsistani huolehtimaan, mutta en ole kyennyt työhöni.
Ja sitten jotkut luuserit pitävät lapsensa hoidossa, kun ovat itse lomalla. Kiukuttaa ja säälittää!!!
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta kyllä minunkin mielestäni päivähoito on parempi paikka kun uupunut äiti.
että jaksaa kyllä harrastaa, shoppailla ja viettää omaa aikaa, mutta ei olla lastensa kanssa. Joistakin nyt ei vain ole vanhemmiksi.
lievään uupumukseen hoidoksi shoppailua ja kampaajakäyntejä. Ihmeen moni työstä ja perheestä ja lapsista väsynyt jaksaa vinguttaa Visaa tuntitolkulla, istua kahvilassa espressolla ja tavata kavereita. Mutta lapsiaan ei jaksa edes lomalla.
EN tajua miksi joku ei PYSTY ottamaan lapsia ostoksille mukaan. Itse otan mielelläni lapseni (kaksi energistä alle kouluikästä poikalasta) kaikkialle mukaan ja he tulevat myös kanssani mielellään. Haluavat olla paljon mielummin kotona ja perheensä kanssa kuin hoidossa. Hoitokin on sujunut kyllä ok, mutta kysyttäessä jäävät mieluummin kotiin. Minusta hoito on tarkoitettu lapsien pitopaikaksi siksi aikaa kun molemmat vanhemmat ovat töissä. JOs toinen vanhempi, tai molemmat ovat kotona, niin sitten on alle kouluikäiset lapsetkin. Ei ne lapset kovin kauaa ole alle kouluikäisiä.
Kyllä on outoa, jos lapsi on PÄIVÄhoidossa jotta terve vanhempi saisi lomaa. En tajua miksi niitä lapsia on alunperin hankittu.