Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perustella kiinnostut myytävästä asunnosta?

Vierailija
01.07.2011 |

Jos olet ostamassa asuntoa ja katselet netistä myynti-ilmoituksia, niin mitkä asiat herättävät mielenkiintosi? Pitääkö asunnon olla myynnissä välittäjällä vai kelpaako jos yksityinen myy? Soitako ja kysyt omaa esittelyä vai jäätkö odottamaan yhteistä esittelyä?

Aion laittaa asuntomme myyntiin ja tarvitsisin hyviä neuvoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, myykö välittäjä vai omistaja. Itse asiassa omistaja on parempi, koska hän osaa vastata kaikkiin asuntoon liittyviin kysymyksiin.

Mulle tärkeää oli, että on avokeittiö. Ja uudehko, mielellään 2000-luvulla rakennettu, 80-luvulla rakennettuja ei käyty edes katsomassa, vaikka ois ollut remontoitukin.

Vierailija
22/25 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdyt ja tulevat remontit kiinnostivat ainakin meitä, kun me olimme ostamassa asuntoa. Pohjapiirustus pitää myös olla ilmoituksessa. Kuvat ilman ylimääräistä sälää tietenkin. Lattiamateriaalit ja seinäpinnoitteet myös kiva tietää.

Sijaintiin ja asunnon kuntoon nähden järkevä hinta, ylihinnoiteltua tai meidän budjettiin sopivaa asuntoa ei lähdetty edes katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-asuinalue

-asunnon koko

-asunnon kunto

-hinta

Vierailija
24/25 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiremppa parasta olla takana päin.

Hyvät yhteydet julkisilla liikennevälineillä.

Alueella hyvämaineinen koulu.

Hinta!

Ja mitä tulee myyntipuheeseen, niin muhun vetoaa ainakin "lapsiystävällinen alue tai naapurusto"-kommentit. Plussaa on myös maininta mahdollisesta hyvästä äänieristyksestä. Jos asukkaat ovat remontoineet ja parannelleet kotia, mulle tulee vaikutelma, että he ovat muutenkin pitäneet hyvää huolta paikasta ja yllätys-kosteusvaurioita ei pitäisi olla, jos huoneisto on jo remontointien yhteydessä syynätty.

Vierailija
25/25 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me etsimme Tampereelta taloa kolme vuotta sitten ja meillä oli tarkat alueet, mistä haettiin. Kauas Tampereesta oli ehdoton ei. Just ja just ihan liepeet kuten Kangasalan Suorama tai Kulju olisivat käyneet. Mutta sijaintia silti haettiin. Lopulta muilta osin natsasi, mutta sijainti Tampereen sisällä ei ollut lähelläkään toivottua. Tingittiin siitä rajusti, kun muuten talo oli kooltaan, hinnaltaan, kunnoltaan, tontin sijoittelulta ympäristöön jne. oikea. Se oli siinä. Olen rakastunut tähän sijaintiin sittemmin ja kaupunginosaan! Kiva paikka asua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi