Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meheni antaa toisten kävellä ylitseen

Vierailija
10.07.2011 |

Siis että taas ärsyttää!

Miehen joku puolituttu tuli kaupassa kysymään mieheltäni että onko sillä ko. kaupan boonuskorttia, ja voisiko hän ostaa sillä yhen tuotteen joka oli bonuskortilla alennuksessa jos hän antaa siihen rahat... No ihan ok, mutta mitä tekeekään mieheni!! Menee samantien ostamaan sille kaverille sen tuotteen, ja jää sinne kassalle sitten odottamaan että kaveri saa loput ostoksensa tehtyä. Jätti siis omat ostoskärryt siihen paikkaan, ja lähti toteuttamaan tän tyypin pyyntöä. Ootteli siellä kassalla varmaan 10 minuuttia ennenkun pääsi jatkaan omia ostoksia. En ehtiny ees tajuta että mihin se katosi, menin sitten etsimään ja kyselin että mitä vi**ua sä siellä teet?!! Niin mies sanoo mulle että kerää sä ny ne loput tavarat niin hän tulee sitten maksamaan ne kohta.

Eikä oo eka kerta. Kerran oltiin koko perhe viikon lomalla, ja miehen kaveri kysyi että sopiiko siinä keskellä viikkoa hoitaa yksi virallinen asia eräässä virastossa pois alta. Mies vastasi heti että "joo" ja niin sitten ajeltiin kesken loman takaisin kotikaupunkiin allekirjottaan pari paperia muksut kyydissä... Ei ollut niin kiireinen asia etteikö olisi voitu ihan hyvin seuraavallakin viikolla hoitaa. Miehelle ei vaan tullut mieleenkään että voi sanoa "Ei käy, hoidetaan se myöhemmin koska me ollaan lomalla"

Ja tiedän joo, ite oon valinnut mieheni. Ei se normaalisti ole mikään tossunalunen, mutta joskus vaan tulee tällasia käsittämättömiä tilanteita, jotka sitten ottaa niin mua päähän.

kiitos kun sain avautua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkää menettävänsä kaverit, jos ei koko ajan oo miellyttämässä. Sano sille, että se on noloa - myös niiden kavereiden mielestä.

Vierailija
2/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on vaan oikeasti avulias ja mukava ihminen joka lupautuu huomaamattaan hölmöihinkin juttuihin apuriksi. Auttavaisuus on kuules katoava luonnonvara, vaikka ymmärränkin kiukkusi. Mielummin liian kiltti reilu kuin itsekäs ja v.äinen sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mitenkään huono itsetunto ole. Päinvastoin, parempi varmaan kun mulla. Se vaan ei aina hallitse sellaisia yllättäen tulevia sosiaalisia tilanteita, joutuu paniikkiin eikä osaa sanoa ei. Siis jos joku soittaa ja kysyy sopiiko joku virastoaika, tai tulee just kaupassa kysyy tollasta. Sille on vaikeaa myös esim. päästä eroon puhelinmyyjistä, ja joskus sitten tilaakin jotain, ja minä sitten peruuttelen ja palauttelen.... -ap

Vierailija
4/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta hei tehän saitte sitten itselle ne bonukset siitä ostoksesta, joten jotain hyvää siitäkin? Eikä 10 minuuttia ole kovin pitkä aika.

Kyllä itsekkäitä paskoja on maailma täynnä. Kaikki pyrkivät vaan hyötymään. Joten eikö se ole vaan kiva, että sulla on erilainen mies: ystävällinen, kohtelias, avulias, kunnollinen IHMINEN.

Ja todellakin tiedän tuon tunteen. Usko pois, mulla on samanlainen mutta monta kertaa pahempi mies tuossa asiassa. Loppujen lopuksi itsekin olen vähän samanlainen. No ei tuolla tyylillä rikkaaksi pääse, kun ei ole hyötymässä muista, mutta eipä tässä nälkääkään ole nähty.

Vierailija
5/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten ihmetellyt, kun mies ei ole koskaan vielä tilannut puhelinmyyjiltä mitään. Kai sillä on joku esto, kun ei sille kukaan edes soittele, mulle joka Jumalan päivä.

Sitäkin ihmettelen, kun se ei ole näiltä feissareiltakaan vielä mitään sitoumuksia ottanut. Siis ei ole lupautunut antamaan rahaa.

Mutta ehkä ne feissarit on just sellaisia, johon pystyy varautua. Tietää että ne on siellä.

Mutta nuo yllättävät tilanteet kun joku kysyy jotain, out of the blue, ne on vaikeita. Mulle. Ja miehelle.

Vierailija
6/6 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min sinänsä oo pitkä aika, paitsi että oli pieni lapsi mukana, ja normaalisti minä katson sen perään ja mies huolehtii että kaikki ostokset tulee varmasti mukaan. Koko tilanne meni odottamatta jotenkin päälaelleen, ja mun mielestä niin hölmöstä syystä että hermostuin.

Onhan se kiva ettei mies oo itsekäs paskianen, mutta kyllä sen verran itsekkyyttä saisi löytyä, ettei keskeytä perheen lomaa jonkun typerän virastoasian takia vain koska kaveri sattuu kysymään. -ap