Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvomattomat vesileikit naapurissa. En uskalla enää päästää

Vierailija
29.06.2011 |

Naapuripihassa oli lastenallas täynnä vettä. Sinne oli laitettu myös lasten liukumäki, jota pääsi laskemaan altaaseen. Meidän 5v ja 6v olivat sitten hölmöyksissään vaatteet päällä laskeneet liukumäkeä veteen ja pienempi oli molskahtanut päälleen veden alle:(

On uimataidoton, mutta en tiennyt että siellä on vesiallas.

En näe heidän oleskelupihaansa omalta pihalta. Siellä oli aikuisia paikalla mutta kukaan ei kieltänyt menemästä veteen. Lisäksi olivat puutarhaletkulla kastelleet lapsia. Lapset tuli kotiin vaatteet vettä valuvina ja osittain hiekkaisina koska niillä vaatteilla oli sitten istuskeltu hiekassa ym.

Kiristääkö mulla pipo, kun itse kyllä kieltäisin lapsia menemästä veteen vaatteet päällä, enkä myöskään kastelisi jos eivät olisi vesileikkeihin käyvissä vaatteissa?

Olivat puutarhaletkulla myös kastelleet

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa tulla ilman lupaa. Mutta ette voi vetäytyä kaikesta vastuusta.

missä asianmukainen turvaverkko niin ei tietenkään trampoliinin omistaja vastaa siitä jos naapurin kakara tulee sinne omin luvin ja jättää turvaverkon vetsakrin auki ja putoaa. Soittakaa vaikka poliisille ja kysykää jos ette muuten usko!

Vierailija
102/107 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

trampalle tultiin ilman lupaa? Lukutaito hukassa? Asia muuten on niin että jos trampalla sattuu onnettomuus ja turvaohjeita noudatettu niin ei ole omistaja kyseessä...eli siis että löytyy turvaverkko yms. Lapsi saattaa satuttaa itsensä trampalla vaikka olis 5 aikuista vieressä vahtimassa ei se ole silloin kenenkään syy. Kieltäkää mukuloitanne menemästä toisten pihana jos tää on ongelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihassa juoksee lasten kavereita koko ajan enkä todellakaan ota heistä vastuuta. En mäkään ala naapuria syyttämään jos oma lapsi tippuu esim naapurin tikkailta sinne kiivettyään.

Vierailija
104/107 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtikaa itse lapsianne, älkää päästäkö naapureiden pihoille ja neuvokaa ettei sinne saa mennä ilman lupaa!

Vierailija
105/107 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin olet tiukkapipo

Vierailija
106/107 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme kastelleet omia ja siinä samassa vieraita lapsia puutarhaletkulla. Tosin olen joskus antanut omien lastemme vaatteita vieraille lapsille siksi aikaa lainaan, että ei tarvitse kastella omia. Mutta ikinä emmem jättäisi ainoatakaan lasta veden ääreen vahtimatta! Todella ärsyttää monien huolettomuus sen suhteen, ja lapsia hukkuu...

Vierailija
107/107 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurin lapsi tuleee pihaani , rikkoo ikkunan ja satuttaa itsensä lasinsirpaleisiin, en minä ole vastuussa.

Tuo on urbaanilegenda, että trampoliinin omistaja olisi vastuussa luvattoman käytön aiheuttamista vammoista.

En saa syytettä, jos autovaras ajaa autoni päin valliota ja loukkaantuu ja todetaan, että renkaissa ei ole tarpeeksi kulutuspintaa.