Onko täällä jo Tuksun yliopisto-opiskelu käsitelty?
Niko on pistänyt minut miettimään, että jatkaisin opiskelua kun minulla on YO-lakki erittäin menestyksekkäillä arvosanoilla, lukion päästötodistus ka 9,2 ja kirjoitin 4 laudaturia (jotka laskettiin lautakunnassa eximiaan) niin voisin jatkaa opiskelua ehkä ensi vuonna, minulle on jo aiemmin ehdotettu monta krt Helsingin Kauppakorkeakoulua. Opiskelin tradenomiksi Haaga-Heliassa vajaan vuoden mutta kyllästyin. Sosionomi-diakoni linjalla olin myös Helsingin sosionomidiakoni ammattikorkeakoulussa, josta Tanja Karpela on valmistunut. Pääsin siellä heti ekalla yrittämällä 6 tunnin psykologiset, matemaattiset, loogisen päättelykyvyn yms. testit läpi. Säikähdin siinä vaiheessa, kun kouluun tuli kvantitatiiviset ja kvalitatiiviset tutkimusmenetelmät, jotka perustuivat liikaa matematiikkaan. Olen hyvä myös matikassa, osaan keskittyä siihenkin. Mutta silloin minua kiinnosti viihdeala ja tanssihomma." (lainaus)
Kommentit (11)
Sen ei tarvi varmaan edes osallistua pääsykokeisiin saati kokea epävarmuutta opiskelupaikan saamisesta. Kunhan vaan kävelee sisään ja loistaa aurinkona muille!
Voitaisko käsitellä niitä? Tuksu on niin tappavan tylsä!
menny naimisiin sen Arton kanssa????
Sen ei tarvi varmaan edes osallistua pääsykokeisiin saati kokea epävarmuutta opiskelupaikan saamisesta. Kunhan vaan kävelee sisään ja loistaa aurinkona muille!
Olen kyllä varma, että jos lukisi niin ihan hyvin voisi päästäkin sisään. Älliähän sillä on, harvemmin vaan nykyään sitåä käyttää, tai ainakin vain salaa :)
vaikka yo-lautakunta ei ymmärtänytkään sitä, ja antoivat minulle vain a:ta ja b:tä.
en ole valmistunut kauppakorkeakoulusta vaan Tampereen yliopistosta ja niinkin normaalilla pääaineella kuin valtio-oppi. Se vasta tappavan tylsää onkin!
Taitaa ollakin tappavan tylsä sun ala, kun teet tällaisen Tuksu-aloituksen tänne piristykseksi.
Ei pahalla. Itsekin ole maisterisnaisia ja avasinhan toki tämän ketjun :D
en ole valmistunut kauppakorkeakoulusta vaan Tampereen yliopistosta ja niinkin normaalilla pääaineella kuin valtio-oppi. Se vasta tappavan tylsää onkin!
vaikka yo-lautakunta ei ymmärtänytkään sitä, ja antoivat minulle vain a:ta ja b:tä.
Mut lopulta sain vaan ämmän paprut. Vuonna -85 (kauan on aikaa siis...), silloin ei mitään e:tä ollut tarjolla...
Mut nyt olen DI ja HuK., tsemppiä Tuksulle.
Taitaa ollakin tappavan tylsä sun ala, kun teet tällaisen Tuksu-aloituksen tänne piristykseksi.
Ei pahalla. Itsekin ole maisterisnaisia ja avasinhan toki tämän ketjun :D
kautta ja luin sen siksi, koska vanhemman sisareni poika opiskelee ensimmäistä vuottaan kauppakorkeassa Helsingissä, hän ainakin innostuisi Tuksun opinnoista. Taitaisi Tuksun tutoriksi muutenkin olla tunkua. :=))
Sinne pääsee varsin helpollakin moneen muuhun paikkaan verrattuna.