Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "kiellettyä" olette syöneet raskausaikana?

Vierailija
28.06.2011 |

Itse olen syönyt surutta homejuustoja (ja paljon). Katsonut vain valmistusmaan, sekä sen että maito on tietenkin pastöroitua.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raskaana 70-luvulla ja silloin ei ollut mikään kiellettyä. Lapsetkin ovat jo  keski-ikäisiä.

Vierailija
62/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön mitä haluan, mutta maalaisjärjellä tietenkin.

Rv. 16+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

GRAAVILOHTA ja paljon.... terve lapsi tuli siitä huolimatta... :)

Vierailija
64/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kenelle on OIKEASTI niin helvetin tärkeää saada vetää raskausaikana jotain saamarin haisevia homejuustoja, että sitten riskeeraa vaikka lapsensa elämän ??

Vierailija
65/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GRAAVILOHTA ja paljon.... terve lapsi tuli siitä huolimatta... :)

Onnea. Tuuristahan tuossa kysymys oli.

Vierailija
66/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön mitä haluan, mutta maalaisjärjellä tietenkin.

Rv. 16+3

et voi syödä tuorejuustoja,maksamakkaraa ja graavilohta kun käyttää maalaisjärkeä, eli ne ei ole terveellisiä kenellekkään jos kilotolkulla vetää.

Vierailija
67/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin toisinaan graavilohta, ja eiks toi fetakin ole kiellettyjen aineiden listalla. Pari kertaa otin punaviiniä ruoan kanssa (n. 10-12cl). Kissojakin meillä oli ja on vieläkin, hiekatkin menin ja putsasin laatikosta.

Musta vähän pelätään kaikenlaista. Kohtuus kaikessa.

Lapsi muuten on täysin terve.

Vierailija
68/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun tietää että syö esim. kotimaista homejuustoa.

Vierailija
69/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi valmistajan suosittelevan tuotteitaan kaikille eikä täysin perusteettomasti varoittelevan raskaana olevia syömästä suomalaista pastöroidusta maidosta tehtyä homejuustoa...

Vierailija
70/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi valmistajan suosittelevan tuotteitaan kaikille eikä täysin perusteettomasti varoittelevan raskaana olevia syömästä suomalaista pastöroidusta maidosta tehtyä homejuustoa...

Vierailija
71/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te äidit, jotka juotte "kohtuudella" parit viinilasilliset tai saunaoluet raskauden aikana; juottaisitteko samoja määriä alkoholia esimerkiksi vastasyntyneelle? Käsittämätöntä riskinottoa, venäläistä rulettia oman lapsen elämällä ja tulevaisuudella.

Vierailija
72/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä silitin kissanpentuja. Hirveästi pelotti tuliko heti toksoplasmoosi.

Vierailija
73/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana EI JUODA OLLENKAAN ALKOHOLIA!!! On se kumma juttu, kun kaikki tuntuvat puolustavan yhtä/kahta saunasiideriä mitä nyt juokaan! Ajattelisitte edes sitä lasta mikä kasvaa teidän mahassanne!

Vierailija
74/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te äidit, jotka juotte "kohtuudella" parit viinilasilliset tai saunaoluet raskauden aikana; juottaisitteko samoja määriä alkoholia esimerkiksi vastasyntyneelle? Käsittämätöntä riskinottoa, venäläistä rulettia oman lapsen elämällä ja tulevaisuudella.

Erittäin hyvin sanottu.

Vierailija
75/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on syönyt ulkomaalaisia marjoja?

Vierailija
76/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI OLE mitään turvarajaa siinä alkoholissa raskausaikana. Kukaan ei tiedä mikä annos vahingoittaa sikiötä. Sinun vaarallinen annoksesi voi olla erilainen kuin naapurin raskaana olevan. Suositus on, että ei yhtään alkoholia raskauden aikana ja sehän ei ole mahdoton asia toteuttaa.

Mulle ihan tosissaan extyökaveri selitti että on täysin kohtuutonta olettaa aikuisen ihmisen olevan yhdeksän kk ilman ruokaviiniä...

Vierailija
77/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merilevää surutta ajatellen japanilaisäitejä.

Vierailija
78/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana EI JUODA OLLENKAAN ALKOHOLIA!!! On se kumma juttu, kun kaikki tuntuvat puolustavan yhtä/kahta saunasiideriä mitä nyt juokaan! Ajattelisitte edes sitä lasta mikä kasvaa teidän mahassanne!

Se ei ole sinun lapsesi eikä vähäisissäkään määrin sinun asiasi jos joku juo yhden kaljan raskaana ollessaan. Sinä voit hankkiutua raskaaksi ja olla sen ajan juomatta jos tunnet itsesi paremmaksi ihmiseksi, mutta lopeta muiden ihmisten moralisointi.

Vierailija
79/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti söin raskausaikana, kun ei ole ollut mitään maha ongelmia yleensä muutenkaan. Juopottelua vähensin, kun oli niin huono olo usein ja neuvolassa sitä suositeltiin :) Oikein potra poika tuli.

Vierailija
80/152 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmistä. Puuttui neuvolan listasta. Listeriariski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän