Gallup: karkaako pissasi trampoliinilla?
Minulla meinaa vähän karata. Tai siis rehellisesti sanottuna on kaksi kertaa karannut. Haluaisin tietää onko yleistä vai normaalia. Olen synnyttänyt.
Kommentit (32)
Käytiin pikaisesti testaamassa suvun naisten voimi ja seuraavat tulokset:
Minä 35 v., kolme synnytystä, ei karkaa.
Äitini 52 v., neljä synnytystä, ei karkaa, mutta jos tekee monta X-liikettä peräkkäin, meinaa tulla paineen tunnetta alapäähän.
Mummoni 88 v., yhdeksän synntystä, tosi rautanen mummeli on, voltin kun teki, niin pöksyt kastui, mutta muuten ei sen kummempia tuntemuksia.
Joten ei muuta kuin pomp-pomp-pomputtaa! Ihan hyvin pystyy tramppaileen. Trampoliini on niiiiiin ihku koko perheen harrastus. :D
Olen 41 ja 4 alatie synnytystä. Aloitin lantionpohjatreenauksen ekan muksun jälkeen. Silloin tuli ostettua ekat geishakuulat.
Olen 22v 2v tytön äiti, tyttö painoi syntyessään yli 4kg ja tuon yhden vain olen synnyttänyt. Trampalla virtsan karkaamista ei voinut estää millään. Onneksi olin yksin, kyllä hävetti.
Ikää 41 ja kolme synnytystä. Hyppisin mielelläni ihan kuntoilun vuoksi, mutta ei siitä tule mitään. Housut kastuu vaikka olisin käynyt juuri vessassakin. Muuten samaa ongelmaa joskus yöllä nukkuessa kun on oikein kova yskä. Normaaleista kuulista en oikein tykkää, pitäisi kai hankkia softballsit.
Viiden lapsen äiti olen... Kannattaisko jumpata? Hanki geisha-kuulat niin johan loppuu karkailu!! :)
Ihan kuin kohtu pomppisi siellä tai jotain,en pysty kauaa pommpimaan
Tänään taas sain trampoliinitreenin jälkeen juosta pitkin naapurustoa etsimässä minne se mun pissa on taas karannu. No onneks löytyi ja nyt on visusti taas kotona lukkojen takana.
Minulle jäi ensimmäisen synnytyksen jälkeen vaivaksi juuri tuo sama: trampoliinilla pissa meinaa karata tai tippoja voi tirahtaakin. Muuten ei ole virtsanpidätysvaivoja ollut. Ilmeisesti se tärähdys vain saa aikaan liian suuren paineiskun rakkoon.
Vaiva jäi ilmeisen pysyväksi koska alapääjumpasta ja muuten synnytyksestä toipumisesta huolimatta sama vaiva on vaivannut jo 10 vuotta.
Ikävä kyllä nyt toisen synnytyksen jälkeen jo muukin äkillinen ponnistus saattaa päästää pissaa karkaamaan.
lisäksi karkaa aivastaessa ja oikein kunnolla nauraessa... ja olen treenanut.
lisäksi karkaa aivastaessa ja oikein kunnolla nauraessa... ja olen treenanut.
viimeks piti vallan pöksyt vaihtaa :(((
kaksi lasta synnyttänyt, viimeisin 2 tuntia ponnistusta ja imukuppiyritys ja hätäsektioon päätyi :(((
ole yrittänyt harjoitella kylläkin, vaan ei ole auttanut :((((
mutta en ole kokeillut. Tähän asti pahin kokemus on ollut ajaminen pyörällä mukulakivikadulla :/ En suosittele, jos on pidätysongelmaa.
Takana kaksi lapsenpykäsyä, jälkimmäinen piitkään kestänyt imukuppisynnytys.
Hommasin vihdoin apteekista lantionpohjalihasten harjoittelukeilan, jospa alkais uusi elämä meikäläisellä.
tai jos jotenkin venyneet tosi rajusti snnytyksissä saattaa tramboliinihyppelyssä kohtu luiskahtaa housuun.
Tää on ihan tosi juttu. Ja jos ei ole lihakset kunnossa niin tää tramboliinihyppely vaan pahentaa asiaa.MethodPutkisto ja jooga auttaa näihin vaivoihin.
Huoh. Olin jo huolissani. Minullakin lirahti noon että housut kastui läpi, mutta olin juonut paljon.
Huoh. Olin jo huolissani. Minullakin lirahti niin että housut kastui läpi, mutta olin juonut paljon. Pitää välttää trampoliiniä.
karkaa, ja muutenkaan ei ole niin herkkua se hypppely, samoin jukseminen on inhaa, ku meinaa tulla pisut. myös peräsuolen laskeumaa, joka painaa hyppiessä ja juostessa. Aion anoa leikkausta. Välilihan tikkaus epäonnistui täysin ja pari tikkiäkin irtoili matkalla, joten ei ole sitä lihaa joka tukis paikkoja.
Ei se eloa haittaa, mutta on kiusallista ja tuntuu etten ole enää minä.
Muuten niitä geishakuulia voi pitää trampsalla hyppiessäkin. On kokemusta. Tulee lisätreeniä ilmaiseksi;;