Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: karkaako pissasi trampoliinilla?

Vierailija
28.06.2011 |

Minulla meinaa vähän karata. Tai siis rehellisesti sanottuna on kaksi kertaa karannut. Haluaisin tietää onko yleistä vai normaalia. Olen synnyttänyt.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-v. ja lapseton. Oikein korkealle ponnistaessa voi kyllä tulla paineen tunnette, jos on rakko täysi.

60-v. äidilläni kerran lirahti trampalla pomppiessa.

Vierailija
22/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lapseton, jolla ei lirahtele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

trampalla kylläkin.

Ei se mitään. minulla on kolme ihanaa lasta, voin jättää trampalla pomppimisen heille.

Vierailija
24/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni luona ollessa tuli huomautta se.. He olivat hommanneet veljeni lapselle trampoliinin, jossa sitten mieheni kanssa intouduimme pomppimaan.

Siinä pomppiessani huomasin, kuinka pikkuhiljaa virtsaa tihkuili. Mutta sitten, kun kovempaa pomppi ja vielä nauratti siinä, niin sitähän tuli kunnolla... Housut kastuivat märiksi :(

Yöllä käytiin miehen kanssa vielä alasti pomppimassa ja silloinhan trampoliini kastui kunnolla... Piti vettä kantaa ja pestä se, ettei veljenpojan tarvitse virtsassa hyppiä.

Synnytyksestä aikaa itsellä kohta 8 viikkoa, vähän vasta olen lantionpohjalihaksia treenannut... Saa nähdä, vieläkö kovasti tihkuilee, kun parin viikon päästä vanhempieni luo menemme... Noloa :( Mutta eihän sille oikein itse mitään voi... Paitsi treeniä treeniä...

Vierailija
25/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei paska karkaa sinulla ? Onko tämä taas näitä anaaliseksin vastaisia ketjuja "joudutte kadotukseen, jos yhdytte peräreikään" ?

Kannattaisi varmaan harjottaa niitä lihaksia, ihan sinullakin on niitä, sekä ykkösessä että kakkosessa.

terv. Rehtori

Vierailija
26/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jälkimmäisestä synnytyksestä on jo yli 5 vuotta joten kumma olisi jos karkailisi. Tosin en ole mitään alapääjumppaa harrastanut, mutta olen aika hoikka. Eräs vähän tukevampi kaverini sanoi, että joutuu pidättelemään trampalla, mutta se voi ehkä johtua juuri ruumiinrakenteesta.

Vierailija
27/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen harrastanut juoksua 2 v. Ennen karkasi joka kerta :/

Vierailija
28/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lapseton nainen 21v.

Vierailija
29/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä käytiin miehen kanssa vielä alasti pomppimassa ja silloinhan trampoliini kastui kunnolla... Piti vettä kantaa ja pestä se, ettei veljenpojan tarvitse virtsassa hyppiä.

Oliko kiva itse siinä virtsassa pomppia? Vai ihanko oli golden shower-meninikiä teillä miehen kanssa?

Vierailija
30/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatiesynnytyksiä takana 6

Vierailija
31/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Mutta mulla oli ekan lapsen synnytyksen jälkeen tuota ongelmaa, eikä auttanut jumppakaan. Nyt tokan jälkeen ei ole, vaikka en ole kerennyt jumpatakaan.Trampalla oon kyllä hyppinyt, eikä lirise. :P

Mistähän tällainen sit johtuis? En kyllä valita, mut luulis et tää menis enempi niin että pahenis vaan eikä paranis.

Vierailija
32/32 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja iso tramppa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi