50-60 vuotiaan OMASSA elämässä ei tapahdu mitään. Nää vaan kyylää niitä joilla tapahtuu somessa.
kun 50-60 vuotiaan OMASSA elämässä ei tapahdu mitään.
Nää vaan kyylää niitä joilla tapahtuu somessa.
Jännittävintä näille on lottoarvonnan tulos saunan jälkeen.
Kommentit (40)
Miksi pitäisi olla somessa? Miksi pitäisi lotota tai käydä saunassa?
Selvä juttu. Itsellä nuorimmat lapset asuvat kotona, ja illat täyttyvät lasten harrastuksiin viemisestä ja päivät työnteosta. Somessa olin joskus, mutta siitä on jo aikaa. En tiedä mitä itse touhuat elämässäsi, mutta kiva että sinä tiedät miten meillä 50-vuotiailla menee.
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole somessa.
Tässähän on aktiivinen ketju asiasta
50-60 vuotiaat ghostaa kavereitaan jotka eivät tuota sisältöä facebookissa.
Mitä höpäjät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole somessa.
Mitä höpäjät?
Miksi se ketju ei riittänyt vaan avasit toisen koskien myös 50-60 vuotiaiden somekäyttäytymistä?
Vierailija kirjoitti:
Selvä juttu. Itsellä nuorimmat lapset asuvat kotona, ja illat täyttyvät lasten harrastuksiin viemisestä ja päivät työnteosta. Somessa olin joskus, mutta siitä on jo aikaa. En tiedä mitä itse touhuat elämässäsi, mutta kiva että sinä tiedät miten meillä 50-vuotiailla menee.
Tylsää
Pidät hotellia penskoille, jotka hylkäävät sinut.
Makaat hoivakodissa yksin vaipoissa.
Minä jo odottelen, että täytän 70 vuotta, niin sitten vissiin alkaa taas tapahtumaan. Sitä odotellessa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole somessa.
Mitä höpäjät?
Miksi se ketju ei riittänyt vaan avasit toisen koskien myös 50-60 vuotiaiden somekäyttäytymistä?
ei riittänyt näköjään sullekaan
Ootko vauvassa, kun ei oo mitään sisältöä elämässä?
Minä olen töissä, palkka juoksee:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun käy saunassa niin köyhät on kateellisia.
Voi maksaa jopa 20 egee kerta:)
Onneksi mä olen jo yli 60v ja saan elää aktiivista ja mukavaa elämää taas!
On ihana koti ja puutarha, perhe, lastenlapsia, paljon ystäviä, reissuja, osan vuodesta asun ulkomailla, harrastan jne
Someen laita ehkä 6 päivitystä vuodessa.
Voin vakuuttaa ettei viisikymppisiä kiinnosta nuorempien elämä somessa tippaakaan. Sori, mutta vaikutat hieman vainoharhaiselta, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole somessa.
Mitä höpäjät?
Hankala ghostata, kun ei edes ole siellä.
Itselläni ei ole sometilejä ollenkaan. Äärettömän keinotekoinen tapa pitää yllä "ystävyyksiä", joista suurin osa ei edes sitä ole. Oikeisiin ystäviin ollaan oikeasti muutenkin yhteyksissä, eikä somen välityksellä seurata kuin yhtiön pörssitiedotteita 😁
Lähimmät 200 ystävää kuulostaa ja näyttää omituiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää
Hotellia? Koti tämä on. Meidän 10- ja 12-vuotiaat asuvat mielummin kotona kuin hotellissa.
Voi olla, että makaan 30 vuoden päästä hoivakodissa. Ehkä sinäkin makaat, kukapa tietää. Ehkäpä lapset käyvät katsomassa, tai sitten eivät. Se on sen ajan murhe. Nyt nautin elämästä ja lasteni seurasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun käy saunassa niin köyhät on kateellisia.
Voi maksaa jopa 20 egee kerta:)
Meillä on puulämmitteinen kiuas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole somessa.
Mitä höpäjät?
ei riittänyt näköjään sullekaan
Ootko vauvassa, kun ei oo mitään sisältöä elämässä?
Minä olen töissä, palkka juoksee:)
Ap
Miksi itse olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää
Sometilit ja päivitykset eivät kyllä auta hoivakotivaiheessa yhtään mitään. Kognitiiviset taidot ovat siinä vaiheessa sillä tasolla, että kännykän käyttö soittamiseenkin on vaikeaa.
Lottaan max kerran vuodessa, että pieleen meni. Ja kyllä käytän somea, pääasiassa lapseni kanssa kommunikointiin, kun se tykkää sieltä vastailla. Muuta?
Nuohan on parhaita vuosia: lapset on lähteneet kotoa, rahat saa käyttää itseensä eikä tarvitse pätkääkään välittää siitä, mitä oma äiti sanoo, hän kun kuoli aikaa sitten.
Minulle ei ikinä ole tapahtunut mitään erityistä, eikä se ole ollut iästä kiinni.
Niin. Mulla se ainakin johtuu rajoittavasta miehestäni.