Tuosta työpaikkaketjusta tuli mieleeni
itsekin vastasin siihen,eli pisin aika yhdessä työpaikassa minulla vuosi
..onko normaalia että kyllästyy nopeasti asioihin? itse vaihtelen työpaikkoja,asuntoja,opiskelupaikkoja.Olen päättämätön ja kärsimätön.pitkäjännitteisyyttä ei ole.kun jotain saan päähäni en suostu kuuntelemaan toisten neuvoja/odottamaan/harkitsemaan
Mielipiteeni saattavat myös jossain välissä muuttua,muuten olen ehdoton ja jyrkkä änkyrä.
Kommentit (10)
Tai ainakin olin. Nyt olen ehkä vähän tasaantunut tässä parin viimeisen vuoden aikana, mutta edelleen huomaan itsessäni noita samoja piirteitä.
Sehän voi kertoa monenlaisistakin asioista, tai sitten vaan on niin impulsiivinen.
Mulla on ainakin kaverit ja ystävät jo tottuneet tähän, eivät edes jaksa enää pyöritellä silmiään :D
Minulta tivattiin aikanaan työhaastattelussa, miksi työsuhteeni olivat niin lyhyitä. Olin n.18v ja syy oli selkeä: työsuhteeni olivat lähinnä kesätöitä, yksi au-pair -vuosi, yksi yo-kirjoitusten lukulomalla rahantarpeesta pakosta tehty lyhyt jakso ja lisäksi yksi työnantajan kuoleman takia lyhyeksi jäänyt pätkä (vanhuksen "kotiapulainen"). Sain työn, mutta selittää piti tuo kaikki :D
olin lapsena todella passiivinen,arka ja ujo.Yläasteella oli esim.pulpetissa istuminen aikamoista kidutusta :)olin kuitenkin niin ujo ja kiltti etten ruvennu ravaamaan ympäri luokkaa vaikka mieli teki..
En kyennyt keskittymään läksyihin jos ne ei tippaakaan kiinnostaneet,samasta syystä en edes pyrkinyt lukioon.Nyt aikuisenakaan en jaksa pysyä aloillani,tarvitsen jatkuvasti vaihtelua ja virikkeitä.Nyt olen addiktoitunut tietokoneeseen,jos ei olisi lapsia käyttäisin luultavasti jotain päihteitä.Olen aika diktaattori,kanssani on vaikea neuvotella...
diagnosoitu add ja sinä kyllä kuulostat ihan samanlaiselta muilta osin, paitsi että hän ei tarvitse jatkuvaa vaihtelua.
ja pohdi, voisitko olla sellainen. Tule kertomaan.
http://www.janssen.fi/bgdisplay.jhtml?itemname=adhd_symptoms
itsestäni tunnistan:
kyvyttömyys kiinnittää huomio tai muistaa opittu tieto
vaikeus ylläpitää keskittymistä
keskittymiskyvyn puute, unohteleminen ja hajamielisyyskyvyttömyys istua hiljaa paikallaan
toimintaan ryhtyminen ennalta suunnittelematta
jatkuva siirtyminen toiminnasta toiseen
huonot suhteet ikätovereihin
jatkuva kärsimättömyys ja/tai heikko turhautumisen sietokyky
keskittymistä vaadittaessa tilanteen kokeminen epämiellyttävänä
kyvyttömyys saattaa tehtäviä loppuun
vaikeus organisoida tai priorisoida toimia tai tehtäviä
t.ap
ps.tuo cope-pastauskin meinasi käydä hermoille
voisiko sinulla olla add tai adhd?