Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksijakoisesta saliohjelmasta kaksijakoiseen

Vierailija
08.06.2024 |

Oon käyny noin 3kk nyt salilla aloittelijana ja tehnyt yksijakoista 3krt viikossa. Ohjaani teki mulle uuden kaksijakoisen ohjelman.

3krt viikossa tuntuu itselle sopivalta. Voiko tuon ohjelman siis jaotella näin:

Ma: Yläkroppa

Ke: Alakroppa

Pe: Yläkroppa

Seuraava viikko:

Yläkroppa, alakroppa ja alakroppa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat tulokset kolmella salikerralla saa yksijakoisella. Kaksijakoinen vaatii toimiakseen sen neljännen treenin.

Vierailija
2/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat tulokset kolmella salikerralla saa yksijakoisella. Kaksijakoinen vaatii toimiakseen sen neljännen treenin.

Eikö onnistu tuolla esittämälläni tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen jakaa silleen että joka toinen kerta on yläkroppa ja joka toinen on alakroppa. Itse pidän enemmän sellaisesta jaosta että tavallaan vetävät liikkeet ja selkä, työntävät liikkeet ja vatsa. 

Vierailija
4/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen jakaa silleen että joka toinen kerta on yläkroppa ja joka toinen on alakroppa. Itse pidän enemmän sellaisesta jaosta että tavallaan vetävät liikkeet ja selkä, työntävät liikkeet ja vatsa. 

Tarkoitatko tuota esittämääni tapaa vai, että tekee koko viikon yläkroppaa ja seuraavaan pelkkää alakroppaa?

Vierailija
5/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiihan tuokin, mutta selvästi muutos on huonompaan.

Vierailija
6/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on muutakin liikuntaa kuin pelkkä sali niin tietenkin pitää muistaa levätä. Kannattaa vähän vaihdella sitä saliohjelmaa. Välillä tekee mavea eli isoilla lihasryhmillä, välillä kikkailee jotain spesiaalijuttuja. Vaihtelu on hyvä asia. Ei siis ole olemassa mitään yhtä oikeaa treeniohjelmaa.

Vierailija
7/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko tuota esittämääni tapaa vai, että tekee koko viikon yläkroppaa ja seuraavaan pelkkää alakroppaa?

Ei kun tee yläkroppa jos teit viimeksi alakropan ja alakroppa jos viimeksi yläkropan. Viikonpäivällä ei ole väliä.

Vierailija
8/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän ei tullut mieleen kysyä siltä OHJAAJALTASI? 

Vierailija
9/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos käyt vain kerran viikossa, niin kyllä 😂.

Vierailija
10/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3krt viikossa ajattelin käydä.

Vierailija
11/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3krt viikossa ajattelin käydä.

3 krt viikossa on liian vähän 2-jakoiseen ohjelmaan. Tulee liian pitkä tauko treenien väliin. 

Vierailija
12/12 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä omaa tuntumaasi ja arviontikykyäsi. Tämä ei ole elämän vakavimpia ja vaikeimpia eikä myöskään yksiselitteisimpiä asioita. Kroppa ei auta, jos et käytä pääkoppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi