Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surullista: Fitness-Eevillä vakava sairaus - "Aion nauttia kaikesta siitä ajasta mitä mulla on"

Aliina92
07.03.2023 |

Niin se vain on että elämässä ei tiedä mikä päivä sairastuu vakavasti. Tämäkin, terveitä elämäntapoja noudattava nuori fitness-nainen. Itku pääsi kun luin.

https://www.como.fi/uutiset/fitness-kaunotar-eevi-teittisella-todettu-v…

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa melua tyhjästä. Kun tutkitaan niin onkin jokin pieni vika.

Vierailija
2/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna yllä olevalle oksulle mitään huomiota. Tiedät itse diagnoosisi. Voit kertoa siitä lisää, mutta puhu vain itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, kuulostaapa tosi vakavalta

Vierailija
4/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

60.4 on siis tuo joka kirjoitti kommentit 1  ei siis Eevikki

Vierailija
5/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireeton sattumalöydös. Jos tuohon ikään aati oireettomana selviää on niin lievä että tuskin oireilee jatkossakaan.

Vierailija
6/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, tosi fataalilta kuullosti (ihan syystä ei kertonut että MIKÄ sydänvika koska no, ei välttämättä ole mikään iso juttu todellakaan.)

Vierailija
7/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan itku pääsi 🤣 Haha lukeeka se juttu/postaus.

Vierailija
8/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kuhan ei treenais liikaa ettei sydän rasitu. Ehkä kevyttä kävely lenkkiä? Ja minpainoil käsii ehkä oman voinnun mukaan mut ei liikaa ja joka päivä. Esim löngvist sai sydärin ja het ku pääs sairaalast alotti himo treenaamisen ja sydän ei kestänyt ja tuli toinen sydäri.

Vierailija
9/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun joku kertoisi, millaisesta sydänviasta on kyse.

Omalla äidilläni on synnynnäinen sydänvika, reikä sydämen väliseinässä. Se löydettiin vasta kun hän oli eläkkeellä. Hän teki ruumiillista työtä koko ikänsä ja synnytti kaksi lasta ilman ongelmia. Nyt hän on yli 80-vuotias eikä sydänvika vieläkään oireile.

Vierailija
10/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan joku läppävika, mikä mahdollisesti pitää leikata kymmenien vuosien kuluttua.

Vierailija
11/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla äidillä oli reikä syrämes. Ei sanut tehdä mua. Teki. Kuoli lopulta viisnelosena. Että ei näitten sydänasioitten kans leikitä.

Vierailija
12/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sillä ukko pysyy kotona

Vierailija
13/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tarkoitti

Vierailija
14/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevin tilannetta sen paremmin tuntematta en osaa sitä kommentoida, mutta itse sydäntutkimuksissa vuoden sisään olleena täytyy sanoa, että ne ovat tässä maassa huippuluokkaa. Aivan kaikki katsottiin kohdallani läpi kun olen itsekin vasta 36 ja oli joku löydös EKG:ssä.

Tuntui että sydäntutkimukseen riittää kyllä Suomessa osaamista ja kiinnostusta joka on todella hieno asia. Itselläni ei kuitenkaan onneksi havaittu mitään sen erikoisempaa ja käyn nyt vuosittain EKG-kontrollissa.

Vierailija
15/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hän on kertonut tästä mystisestä sairaudesta jo vuosikausia sitten.

Ei silloinkaan kertonut kuitenkaan mistä oli kysymys

Vierailija
16/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness-kilpailuelämä on kyllä kaukana terveistä elämäntavoista. Kehon rääkkäämistä enimmäkseen. 

Vierailija
17/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun joku kertoisi, millaisesta sydänviasta on kyse.

Omalla äidilläni on synnynnäinen sydänvika, reikä sydämen väliseinässä. Se löydettiin vasta kun hän oli eläkkeellä. Hän teki ruumiillista työtä koko ikänsä ja synnytti kaksi lasta ilman ongelmia. Nyt hän on yli 80-vuotias eikä sydänvika vieläkään oireile.

Mulla taas epäiltiin, että sydämessäni olisi ollut aiemmin reikä joka olisi itsestään kuroutunut umpeen. Mystisiä juttuja.

Vierailija
18/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi kaunottareksi, eikä olisi tarttenut äijääkään tuolla kuvittaa, pussit päähän molemmille.

Söin just.

Vierailija
19/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan joku läppävika, mikä mahdollisesti pitää leikata kymmenien vuosien kuluttua.

Tätä veikkaan. Kuulun itsekin näihin joilla aikuisiällä löytyi lieväasteinen läppävika joka on ollut tähän ikään asti oireeton. 

Vierailija
20/54 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oireeton sattumalöydös. Jos tuohon ikään aati oireettomana selviää on niin lievä että tuskin oireilee jatkossakaan.

Tutulta löytyi sattumalta oireeton aortan pullistuma.