Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia-ketju suljettu

Vierailija
18.06.2011 |

Kiitos vaan kaikille vastuuntuntoisille ja fiksuille naisille :)

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniälleen päiväpeiton ja oikein raumalaisella mallilla.

Kuulemma muualla ei osata oikein pitsiä tehdäkään, mutta se on tietenkin vaan Lahja-mummon mielipide, satakuntalaiset ovat muutenkin aika itseriittoisia.

Vierailija
82/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka blogisti itse kertoo? Kuten tuliaiset tai vaatteet tai ulkolaiset pakastevadelmat jne

Kyllähän täällä ruoditaan tositv:n osallistujatkin eikä heitäkään kovin moni tuolla kadulla tunne. Minä en esimerkiksi tunne suurinta osaa ns. turhista julkkiksista, mutta silti he ovat julkkiksia?

Minun mielestä se tieto ja kuvat jotka itse julkaisee ovat kyllä täysin vapaata riistaa esittää negatiivisiakin mielipiteitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti-kahvia, kun muu ei kuulemma kelpaa.

Ostaisi Jomppekin Moccamasterin, niin maistuisi Juhla-Mokkakin Ilonalle.

että luulee Presidentin olevan jotain hyvääkin, kun on kalliimpaa

Vierailija
84/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonolla keittimellä saa pilattua hyvänkin kahvin.

Jompella taitaa olla joku Anttilasta ostettu Krups!

Vierailija
85/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei kyllä tee yhtään mitään!!!!!!!!!!

Vierailija
86/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja-mummokin aina sanoi, että kuparipannu se olla pitää ja kyljet noessa!!!!

Vierailija
87/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja-mummokin aina sanoi, että kuparipannu se olla pitää ja kyljet noessa!!!!

kuksasta juodaan?

Vierailija
88/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen jäi lukematta. Aina ajattelin, että luen kun on joku oikein tylsä päivä niin koko roskan ettei jää näinkin pitkä ja varmasti legendaksi jäävä ketju lukematta... mutta nyt se siis jäi lukematta :( sehän olisi kuulunut av:n yleissivistykseen.

Ei sitä ketjua kai poistettu ole, googlella löytyy, ja ei kun lukemaan, jos kiinnostaa...

Mutta siis onko täältä oikeasti bännätty jotain kirjoittajia tän hässäkän vuoksi =O

Vierailija
89/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä poikia jos olet huolestunut? Eikös. Jotain kongreettista eikä vaan päivittelyä, jos olet epäkohdan havainnut?

Eiköhän se ole vanhempien velvollisuus hankkia tasapuolisesti tarpeellisia vaatteita lapsilleen, eikä niin että yksi saa kaiken, ja muille ostetaan, jos rahat riittää.

poika ei ehkä halua tulla kuvatuksi eikä poseerata uusissa vaatteissa.

Kun ostan omille lapsilleni vaatteita niin tyttö aina kuuluttaa kaikkille uusdesta mekostaan, soittaa mummolle ja tädille kertoakseen mitä on saanut ja esittelee jopa vieraille puistossa mekkoaan. Huoh, tosi noloa. Poika ei edes halua pukea niitä uusia vaatteita vaan laittaa mielummin vanhat, eikä niitä uusia niistä vanhoista erotakkaan kun haluaa aina samanlaiset.

Pitääpä nyt oikein tsempata tuon pojan vaatteissa, ettei kukaan luule minun suosivan tyttöä.

Vierailija
90/159 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä jutut. Ei taida olla muuta tekemistä teillä kuin hyppiä muiden blogeissa ja infota tänne mitä se bloggaaja nyt taas on tehnyt tai jttänyt tekemättä :) Hupsuja olette kaikki...

Vierailija
91/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että joku itä-helsinkiläinen muovimatto -vuokrakämpässä asuva av-mamma ottaa taloyhtiönsä porraskäytävässä lapsistaan groteskeissa asennoissa "muotikuvia" ja kauppaa samat rytkyt sitten ylihinnalla eteenpäin, ei mielestäni ole kovinkaan kiinnostavaa...

Joku kirjoittelee tällaisia viestejä joka ketjuun ja ite vielä komppailee. Todella läpinäkyvää eikä tolle voi kun nauraa säälin sekaisesti.

Ja melko vihkiytynyttä, jos todella tietää asuinalueen ja kaikki, sillä tässä kun selailin blogia muutaman kuukauden taakse päin mielen kiinnosta, en löytänyt yhtään mainintaa itähelsingistä. Porraskäytävässä otetuissa kuvissakaan ei ollut minusta lainkaan groteskeja asentoja. Lieko katsojan silmässä sitten? Toiset näkee groteskia siellä ja sun täällä.

Vierailija
92/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mun viesti on poistettu. :D Kirjoitin että olen ollut huomaavinani, että monet bloggaajat ihan selkeästi haluaisivat Kalastajan Vaimoksi Kalastajan Vaimon paikalle. Onko muut huomanneet samaa?

Tämä viestini poistettiin. Millä tavoin se oli asiaton? Selittäkää, please.

Sellaista viestiä ei ole tässä ketjussa edes ollut, mitä väität. Olen lukenut ketjua alusta asti. Aika noloa kehittää päästään tuollaisia väitteitä.

:D Oh really? No kappas, kun se viestini poistettiin alta aikayksikön jostain syystä, mitä en käsitä. Siksi et varmaan sitä ehtinyt nähdä. Vai päivystätkö tätä ketjua 24/7? Aika noloa... :)

Vierailija
93/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mun viesti on poistettu. :D Kirjoitin että olen ollut huomaavinani, että monet bloggaajat ihan selkeästi haluaisivat Kalastajan Vaimoksi Kalastajan Vaimon paikalle. Onko muut huomanneet samaa?

Sellaista viestiä ei ole tässä ketjussa edes ollut, mitä väität. Olen lukenut ketjua alusta asti. Aika noloa kehittää päästään tuollaisia väitteitä.

:D Oh really? No kappas, kun se viestini poistettiin alta aikayksikön jostain syystä, mitä en käsitä. Siksi et varmaan sitä ehtinyt nähdä. Vai päivystätkö tätä ketjua 24/7? Aika noloa... :)

Niin varmasti. tai sitten sitä viestiä ei koskaan ollutkaan muualla kuin sinun päässäsi.

Tämän palstan moderointi ei ole koskaan päässyt elvistelemään nopeudellaan. On ollut monia ketjuja, joissa on ollut rasistisia törkeyksiä summuuta ja modet on poistaneet viestit noin viikon säteellä.

Vierailija
94/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka väittää että sitä ei koskaan ole ollutkaan on väärässä :o)

Vierailija
95/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä blogit siis haluavat kalastajanvaimoksi kalastajanvaimon paikalle? Name it, please.

Vierailija
96/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalastajan vaimoa?

R?

Vierailija
97/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mun viesti on poistettu. :D Kirjoitin että olen ollut huomaavinani, että monet bloggaajat ihan selkeästi haluaisivat Kalastajan Vaimoksi Kalastajan Vaimon paikalle. Onko muut huomanneet samaa? Tämä viestini poistettiin. Millä tavoin se oli asiaton? Selittäkää, please.

Mitkä blogit siis haluavat kalastajanvaimoksi kalastajanvaimon paikalle? Name it, please.

Se on totta, että viestejä poistellaan, en tiedä mitä ne ovat olleet, mutta eilen illalla ketjussa oli 69 viestiä, tänä aamuna 65.

Vierailija
98/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mun viesti on poistettu. :D Kirjoitin että olen ollut huomaavinani, että monet bloggaajat ihan selkeästi haluaisivat Kalastajan Vaimoksi Kalastajan Vaimon paikalle. Onko muut huomanneet samaa? Tämä viestini poistettiin. Millä tavoin se oli asiaton? Selittäkää, please.

Se on totta, että viestejä poistellaan, en tiedä mitä ne ovat olleet, mutta eilen illalla ketjussa oli 69 viestiä, tänä aamuna 65.

Juu, sitä kutsutaan moderoinniksi ja modejen tehtävä on seuloa epäasialliset visetit ketjuista.

Vierailija
99/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalastajan vaimoa?

R?

Kuka on R?

Vierailija
100/159 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juu, sitä kutsutaan moderoinniksi ja modejen tehtävä on seuloa epäasialliset visetit ketjuista.

[/quote]

Kun vähintään 50% av:n kaikista viesteistä on aika asiattomia, eikä niitä poisteta.

Ketju on lukittu.